Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Κ.Μητσοτάκης: Θα κάνω την ατυχία μου ταινία


«Τωρα πλέον θα κινηματογραφήσω την ιστορία του χωριού και της ημέρας που κληρώθηκε το λαχείο. Δεν έχω σκεφτεί ακόμη αν θα υποδυθώ των εαυτό μου. Σίγουρα όμως είμαι πλέον μέρος της ιστορίας του χωριού», δηλώνει στα «Νέα» ο κινηματογραφιστής Κωστής Μητσοτάκης, που έγινε γνωστός μέσα σε μια νύχτα λόγω της ατυχίας του.

Ο Κωστής Μητσοτάκης είναι ο μοναδικός κάτοικος του Σοντέτο...
 – του μικρού ισπανικού χωριού, στο οποίο κληρώθηκε ο πρώτο λαχνός του El Gordo – που δεν κέρδισε. Ο Έλληνας κινηματογραφιστής έγινε ξαφνικά το πρόσωπο του Σοντέτο – «λόγω της ατυχίας του» όπως ο ίδιος λέει. Οι 249 κάτοικοι του χωριού κέρδισαν το λαχείο εκτός από τον ίδιο.

Οπως εξομολογείται, έχει υποστεί αρκετά σαρκαστικά σχόλια από την Ελλάδα λόγω του ονόματος του...

Στα οκτώ χρόνια που ζει στην Ισπανία είχε ξεχάσει την ιδιαιτερότητα του επωνύμου του, «αφού για τους Ισπανούς δεν σημαίνει τίποτα».

Ωστόσο, όπως αναφέρει «οι φίλοι μου εδώ στο Σοντέτο, μου χτυπούν φιλικά την πλάτη. Μου λένε "Κώστα δεν πειράζει, την επόμενη φορά εσύ θα είσαι ο τυχερός" και με κερνάνε ένα κρασί στην ταβέρνα του χωριού».

Στο Σοντέτο βρέθηκε το 2004 λόγω του έρωτα του για μία Ισπανίδα, η σχέση όμως δεν τελεσφόρησε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου