Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ακροαριστεροί χτύπησαν άσχημα τον δημοσιογράφο Κωνσταντίνο Μπογδάνο στα Εξάρχεια +Βίντεο


Το βίντεο παρακάτω με τις δηλώσεις του ίδιου του Μπογδάνου είναι αποκαλυπτικό για το ποιοι ήταν οι επίδοξοι δολοφόνοι.

Εν τω μεταξύ 24 ώρες το 24ωρο τα ΜΜΕ ασχολούνται με το "εγέρθητι" σε τέτοιο βαθμό, που κατάντησε τουλάχιστον κουραστικό. Εδώ ο Τσίπρας γυρόφερνε την εντολή διερεύνησης σε ΓΣΕΕ, Κωλοπετινίτσα μέχρι και ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η Ελλάδα έχασε δύο μέρες, αλλά αυτοί εκεί, ΕΓΕΡΘΗΤΙ!

Ειδικά στο "Βήμα" έχουνε καταντήσει γραφικοί. Κάθε ανυπόστατη παπαριά την παρουσιάζουν ως πραγματικό γεγονός, την εμπλουτίζουν με σενάριο, σασπένς που φτάνουν ακόμη και το Indymedia. -Σα να τα γράφουν οι ίδιοι ένα πράγμα...

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΜΜΕ ~ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ-ΤΡΙΧΙΑ & ΚΑΤΑΠΟΣΗ ΚΑΜΗΛΟΥ

Ξεχάσανε πολύ γρήγορα τα 40 χρόνια ασταμάτητης ακροαριστερής-παρακρατικής βίας, την οποία σιγοντάρουν και συγκάλυπτουν με αναφορές σε "αγνώστους", "εξεγερμένα νεαρά παιδιά" και λοιπές αριστερίστικες μαλακίες. Για τον δολοφόνο ληστή τραπεζών (γιο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ) που κυκλοφορεί ελεύθερος, σιγή ιχθύος...


Συνεχίστε έτσι και όταν πιάσει 15% η Χρυσή Αυγή, ξαναρίξτε κατάρες για καρκίνους σε όσους τους ψήφισαν.

Τα πράγματα είναι απλά: όποιος κάνει αναφορές που δεν αρέσουν στους ακροαριστερούς και τα αφεντικά τους, κερδίζει διαμονή σε νοσοκομείο της χώρας. Να δεις που η αριστεροκρατούμενη ΕΣΗΕΑ θα στοχεύσει για την επίθεση τη ΧΑ. (Ενημέρωση: !!! Όχι ρε πούστη, το έκαναν! Πλούσια λάσπη -δείτε εδώ). Φυσικά αν πράγματι υπήρχε ένα ψήγμα ένδειξης ότι δεν το έκαναν ακροαριστεροί, τώρα θα είχαμε κόλαση δηλώσεων (τουλάχιστον).



Επίθεση τραμπούκων στο δημοσιογράφο του ΣΚΑΪ, Κωνσταντίνο Μπογδάνο

«Χθες το βράδυ είχα Άγιο» αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μπογδάνος, λίγες ώρες μετά από την βίαιη επίθεση που δέχτηκε από τραμπούκους τα ξημερώματα της Πέμπτης στην οδό Ζωοδόχου Πηγής στα Εξάρχεια.

Συγκλονισμένος ο ίδιος περιγράφει στον «αέρα» τα φρικιαστικά λεπτά που έζησε στα χέρια των δραστών, δηλώνοντας ωστόσο ότι έχει την αίσθηση πως δεν επρόκειτο για προσωπική επίθεση.

«Είμαι βέβαιος ότι δεν είχαν σκοπό τους τη ληστεία. Την ώρα που πήγα να ανοίξω την πόρτα του αυτοκινήτου μου, με άρπαξαν και με χτύπησαν με βία, σέρνοντας το κορμί μου για χιλιόμετρα. Καθώς με χτυπούσαν τους άκουσα να αναφέρονται στον ΣΚΑΙ και το Μνημόνιο. Κανείς, ωστόσο δεν είπε το όνομά μου. Έχω την αίσθηση πως δεν μιλάμε για προσωπική επίθεση. Εξάντλησαν όλο τους το χρόνο στο να με χτυπούν και να με βρίζουν. Πραγματικά, δεν θέλω να ποτιστώ από το ίδιο δηλητήριο που ποτίστηκαν αυτοί που μου επιτέθηκαν..», καταλήγει ο ταλαιπωρημένος δημοσιογράφος που έλαβε αισίως εξιτήριο σήμερα το πρωί, αφου υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις στο νοσοκομείο ΚΑΤ.

Τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο γλίτωσε από τους αδίστακτους κακοποιούς διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στην οδό Ακαδημίας, την οποία κατάφερε να ειδοποιήσει ένας φίλος του.

Άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο με το οποίο ο δημοσιογράφος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, εκεί όπου διαπιστώθηκαν μώλωπες και εκδορές στο κεφάλι και το σώμα και κάταγμα στο χέρι.


Άρθρο του Κ. Μπογδάνου ~ (Δεν) ξέρω ποιοι με χτύπησαν

Δεν ξέρω ποιοι ήταν, αλλά ξέρω ποιοι είναι. Πρώτος, ο κακός μου εαυτός. Μετά, η κακιά ώρα. Ύστερα, τρεις τύποι μαυροντυμένοι (εγώ όλους ψηλούς τους βλέπω) με άρβυλα. Πιστεύω πως δεν ήθελαν να με σκοτώσουν. Αν ήθελαν, θα το είχαν πετύχει. Είχαν όλο το χρόνο στη διάθεσή τους. Να μου σπάσουν πόδια και χέρια, να με μαχαιρώσουν και να με ξεκάνουν. Από αυτήν την άποψη, ευχαριστώ τους θύτες μου, διότι δεν είναι φονιάδες. Μόνο τραμπούκοι. Που, προφανώς, αποφάσισαν να με στραπατσάρουν για να μου δώσουν ένα μάθημα - και μαζί να στείλουν μήνυμα στον ΣΚΑΪ.



Η από τους ακροαριστερούς εχθρότητα προς το πρόσωπό μου κρατάει από την εποχή του Δεκέμβρη. Στις συλλογικότητες (καταλήψεις, επιτροπές) έχω υπάρξει ανεπιθύμητος καιρό τώρα. Kρίνω τα πιστεύω τους αντιφατικά, την ιστορική τους ερμηνεία λανθασμένη και την ανθρωπολογική τους αντίληψη λάθος. Το indymedia με έχει στοχοποιήσει εδώ και χρόνια. Κι επειδή στους ρομαντικούς της άκρας αριστεράς, που πιάνει από τις παρυφές του ΣΥΡΙΖΑ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και φτάνει ως το μαύρο μπλοκ, δεν εμφιλοχωρούν μόνο τραμπούκοι, οι λίγοι φίλοι μου «από μέσα» επιβεβαιώνουν ότι από τη μετακίνησή μου από τον FLASH στον ΣΚΑΙ είμαι διπλά αντιπαθής. Σε αυτό συμπληρώνουμε την έξαψη της πρόσφατης προεκλογικής περιόδου εν μέσω κρίσης. Άτομα του ευρύτερου χώρου βρίσκονταν στην περιοχή τη νύχτα που χτυπήθηκα, καθώς κοντά στο σημείο όπου διασκέδαζα (ποινικοποιημένη λέξη) υπάρχει γνωστό σχετικό στέκι, ενώ στη γειτονιά κυκλοφορούν «μεσολογγίτες» - αυτοαποκαλούμενοι αναρχικοί, που οι διανοούμενοι της αριστεράς θεωρούν απολιτικούς. Και τελικά, η προϊστορία δεν έχει σημασία. Είπαμε, είμαι ο δημοσιογράφος του μνημονιακού ΣΚΑΙ. Συνεπώς, ιδού το ένα ενδεχόμενο.


Από την άλλη, υπάρχει η Χρυσή Αυγή. Με την οποία έχω φθάσει σε ακραία διαλεκτική διαφωνία. Υπήρξα ο μόνος στο κανάλι μου που αφιέρωσε εκπομπή στη ΧΑ προεκλογικά, υποστηρίζοντας πως πρόκειται περί υπερ-εθνικιστικής οργάνωσης, οριακά νεοναζιστικής ιδεολογίας. Και είναι αλήθεια, ότι με τον ίδιο τρόπο που επιφυλάσσω βιτριολικά σχόλια και ρεπορτάζ προς τα άκρα της αριστεράς, το ίδιο πράττω και προς τις φασιστικές περιοχές της ακροδεξιάς. Για το λόγο αυτό έχω δεχθεί και σχετικά απειλητικά μηνύματα, περί του πόσο όμορφος θα ήμουν με έναν αγκυλωτό σταυρό στο κούτελο. Ναι, φαντάζομαι ότι στα θερμόαιμα τμήματα της ΧΑ δεν είμαι ιδιαιτέρως συμπαθής. Ακόμα και μεμονωμένοι φασίστες, καθώς μετά το «εγέρθητο» είχα ανεβάσει τους τόνους της κριτικής, θα μπορούσαν να με εντοπίσουν και να μου τη στήσουν – άλλωστε, λίγες ώρες νωρίτερα εξέπεμπα στο ραδιόφωνο από δημόσιο σημείο της πόλης. Θα χτυπούσαν στη συγκεκριμένη περιοχή του συμβάντος; Ιδού, πάντως, και το δεύτερο ενδεχόμενο.

Σχετικά με το παρακράτος, δεν μπορώ να πω πολλά. Μόνο ότι πιστεύω πως υπάρχει και δρα. Κι ότι, αφού για την ώρα η ιστορία του χτυπήματος εναντίον μου δεν έχει πάρει κάποια περίεργη επικοινωνιακή τροπή, κάποιο συγκεκριμένο «σπιν», που να έχει πολιτικό αντίκτυπο, κατά τα φαινόμενα εδώ δεν είχαμε παρακρατική ανάμειξη.

Η ΧΑ καταδίκασε γραπτά και προφορικά δηλώνοντας πως δεν με χτύπησε. Ξέρουν ότι τους έχω εγκαλέσει για τραμπουκισμό. Παράλληλα, όμως, διαφωνώ με την επιχειρούμενη σύνδεση του δικού μου περιστατικού, κατά την ΕΣΗΕΑ στην ανακοίνωσή της, αποκλειστικά με τη ΧΑ. Και χαίρομαι, που την επίθεση εναντίον μου καταδίκασε δια της ανάδειξής της σε είδηση το σύνολο σχεδόν των εγχώριων μέσων ενημέρωσης. Ευχαριστώ κάθε συνάδελφο. Το θέμα έπαιξε και διεθνώς. Ανακοίνωση-καταδίκη εξέδωσαν το Διεθνές Ίδρυμα Τύπου κι ο ΟΑΣΕ. Εντός των τειχών, επίσης οι Οικολόγοι Πράσινοι και η ΔΗΜΑΡ δια της Οργάνωσης Δημοσιογράφων της. Σχετικά τοποθετήθηκε και η Δημιουργία Ξανά, σημειώνοντας: «Θα εστιάσουμε, κυρίως, στην θεσμοθετημένη ανομία που έχει διαχυθεί παντού και καθιστά κάποιες περιοχές της Αθήνας επικίνδυνες για όσους πιστεύουν στη δύναμη και την αξία του λόγου και όχι της σιδερογροθιάς. Ζητάμε να συλληφθούν οι δράστες και να αποκαλυφθούν οι πολιτικοί τους καθοδηγητές.»






















































0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου