Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Στη μάχη του… μεροκάματου οι «άνεργοι» της Βουλής


Στη μάχη για το μεροκάματα θα ριχθούν οι «άνεργοι» της Βουλής, δηλαδή όσοι δεν κατάφεραν να επανεκλεγούν και αφήνουν πίσω τα βουλευτικά έδρανα, τουλάχιστον για την νέα κοινοβουλευτική περίοδο.

Τρανταχτά ονόματα της πολιτικής εξομολογούνται ότι ήρθε η ώρα να… θυμηθούν την τέχνη τους.

Έχουμε και λέμε:


Ο πρώην «τσάρος» της Οικονομίας Γιώργος Παπακωνσταντίνου καταστρώνει τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα: «Κινούμαι στο χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ συνεχίζω διαλέξεις σε πανεπιστήμια. Επίσης γράφω ένα βιβλίο για την οικονομική κρίση και την επίμαχη περίοδο στη χώρα μετά το 2009».

Ο Μιχάλης Καρχιμάκης, από την άλλη, θα επιστρέψει στο υπουργείο Μεταφορών ως υπάλληλος αλλά τονίζει ότι δεν σκοπεύει να αποσυρθεί από τα πολιτικά δρώμενα: «Συνεχίζω κανονικά την πολιτική δράση μου στο ΠΑΣΟΚ».

Στις πανεπιστημιακές αίθουσες έχει ήδη επιστρέψει από τις 8 Μαΐου ο Κώστας Καρτάλης, ο οποίος δεν εξελέγη ούτε στις 17 Ιουνίου: «Δεν αισθάνομαι καμία απόγνωση. Αγαπώ τη δουλειά μου, την απολαμβάνω, δεν έγινα καθηγητής από σπόντα».

Την πρόθεσή της να επιστρέψει στα ΜΜΕ εκφράζει η Εύα Καΐλή: «H δημοσιογραφία είναι η δουλειά μου. Την έκανα χρόνια και τη γνωρίζω πολύ καλά. Προς το παρόν όμως δεν έχω έρθει σε συμφωνία με κάποιο τηλεοπτικό κανάλι».
«Η Δημοσιογραφία θα μου επιτρέψει να πάρω αποστάσεις από πρόσωπα και πράγματα. Και να ασκήσω κριτική όταν αυτό χρειαστεί» αναφέρει η Σοφία Γιαννακά, επισημαίνοντας ότι διατηρεί την «ισχυρή και στέρεη» επαφή της με το νομό Αιτωλοακαρνανίας.

Στις δικαστικές αίθουσες θα μπαινοβγαίνει η Μιλένα Αποστολάκη: «Το επάγγελμά μου είναι δικηγόρος. Το πιο πιθανό είναι να το ασκήσω όπως παλαιότερα που εργαζόμουν στην Ολυμπιακή».

Υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας θα είναι ο Χρήστος Πρωτόπαπας: «Θα επιστρέψω στη δουλειά μου στην Εθνική Τράπεζα. Εκεί εργαζόμουν άλλωστε και στο παρελθόν. Ωστόσο θα εξακολουθήσω να συμμετέχω στα πολιτικά δρώμενα».

Στο χώρο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί ο Παύλος Γερουλάνος. Αν και δεν έχει καθορίσει ακόμα τα επόμενα επαγγελματικά βήματά του, ο ίδιος εξομολογείται ότι πιθανόν να δραστηριοποιηθεί στην επιχείρηση των ιχθυοτροφείων που διατηρεί η οικογένειά του στην Κεφαλλονιά, χωρίς αυτό να σημαίνει «πλήρη απασχόληση».

Χρόνο στο σύζυγο και το παιδί της θα αφιερώσει η Άννα Διαμαντοπούλου αφού όπως εξομολογείται «προς το παρόν δε θα κάνω τίποτα», ενώ η ώρα της ξεκούρασης φαίνεται πως ήρθε και για τον Γιώργο Κουτρουμάνη: «Θέλω να κάνω 15 μέρες διακοπές και να σκεφθώ. Τρία χρόνια τώρα δεν κατάφερα να ξεκουραστώ ούτε ένα 24ωρο».
Το δικηγορικό του γραφείο προτίθεται να ανοίξει και πάλι ο Νάσος Αλευράς: «Θα ανοίξω και πάλι το δικηγορικό μου γραφείο και θα ασκήσω το επάγγελμα που έκανα και πριν μπω στη Βουλή».

«Επαγγελματικά δεν έχω κάτι στα υπ’ όψιν αυτή τη στιγμή» εξομολογείται ο Δημήτρης Ρέππας, ο οποίος προτίθεται να αφιερώσει λίγο χρόνο στην οικογένειά του.

Τα νομικά βιβλία για το ποινικό και Ιατρικό Δίκαιο, όπου ειδικεύεται, ξεσκονίζει ο Θανάσης Πλεύρης, αν και δεν αποκλείεται να αξιοποιηθεί από τη ΝΔ στους τομείς της Δικαιοσύνης και της Ασφάλειας. «Προσωπικά προσχώρησα στη ΝΔ χωρίς να μπω στη διαδικασία της αντιπαροχής και της εκλόγιμης θέσης» επισημαίνει ο ίδιος.

Προτάσεις από πανεπιστήμια εξομολογείται πως έχει ο Πέτρος Ευθυμίου: «Θα ήταν μαγεία να διδάξω σε κάποιο πανεπιστήμιο. Έχω ήδη προτάσεις από πανεπιστήμια του εξωτερικού».

Στη δικηγορία και την οικογένεια της θα αφιερώσει το χρόνο της η Νάντια Γιαννακοπούλου: «Από την επομένη των εκλογών επέστρεψα στο δικηγορικό γραφείο μου. Για επτά χρόνια ήμουν στη μάχιμη δικηγορία, οπότε δεν συναντώ κανένα πρόβλημα στην επιστροφή μου. Τα σαββατοκύριακα όμως θα βρίσκομαι στην περιοχή μου, τη Μεσσηνία, κοντά στον κόσμο και τα προβλήματά του».

Στον ιδιωτικό τομέα, τέλος, προτίθεται να δραστηριοποιηθεί ο Παντελής Οικονόμου: «Θα έχω το ίδιο γραφείο και θα γίνω σύμβουλος επιχειρήσεων. Ό,τι ήμουν και προτού εκλεγώ βουλευτής».


Πηγή: Τύπος της Κυριακής, Πρώτο Θέμα, star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου