Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

4 Ανεκδοτάκια...


Ο έχων 2 χιτώνες δίνει τον 1...
Ο έχων 1 χιτώνα δίνει το 1/2...
Ο έχων 1/2 του χιτώνα δίνει το 1/4...
Ο έχων 1/4 του χιτώνα δίνει το 1/8...
Ο έχων 1/8 του χιτώνα δίνει το 1/16... έτσι λοιπόν...
δημιουργήθηκε το string!

 ~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Στο καφενείο του χωριού, τέσσερις φίλοι παίζουν χαρτιά. Ξαφνικά μπαίνει ένας αναστατωμένος τύπος και λέει, απευθυνόμενος στον Γιάννη:


-Ρε συ Γιάννη, παίζεις χαρτιά και στο σπίτι σου η γυναίκα σου πη@ιέται με τον κουμπάρο σας;

Ο Γιάννης, βγάζει τα γυαλιά του, τα αφήνει πάνω στο τραπέζι, ζητάει συγγνώμη από τους συμπαίκτες του για τη διακοπή και φεύγει για το σπίτι του.

Αφού πέρασαν δέκα λεπτά, ο Γιάννης γυρίζει αμίλητος στο καφενείο, κάθεται ξανά στη θέση του, φοράει τα γυαλιά του και ρωτάει τους συμπαίκτες του, ποιανού είναι η σειρά να μοιράσει.

-Αμάν ρε Γιάννη, τον ρωτούν όλοι, πες μας τι έγινε σπίτι σου.

-Υπερβολές, τους απαντάει ο Γιάννης, άκου κουμπάρος μου, ούτε καν γνωστός μου δεν ήταν ο άνθρωπος!  


~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~


Γίνεται ένα φεμινιστικό συνέδριο. Πρώτη παίρνει το λόγο μια Γερμανίδα:

Εγώ γυρίζω στο σπίτι και λέω στον Χανς: "Χανς από σήμερα τέρμα αυτά που ήξερες! Από σήμερα θα μαγειρεύεις εσύ κι εγώ θα κάθομαι στον καναπέ και θα πίνω τον καφέ μου". Την πρώτη ημέρα δεν είδα τίποτα, τη δεύτερη τίποτα, από την τρίτη άρχισε να κάνει από καμιά σαλάτα και μετά από λίγες ημέρες ο Χανς είχε υποταχτεί!

Χειροκροτήματα, χαμός από το γυναικείο κοινό. Δεύτερη παίρνει το λόγο μια Γαλλίδα:

Γύρισε ο Ρενέ απο τη δουλειά του και του λεω, "Ρενέ τέρμα αυτα άπου ήξερες και δεν εέμαι η δούλα σου, εσύ θα σκουπίζεις εσύ θα καθαρίζεις, εσύ θα κάνεις όλες τις δουλειές του σπιτιού κι εγω θα πηγαίνω για ψώνια και καφεδάκι με τις φίλες μου". Την πρώτη ημέρα δεν είδα τίποτα, τη δεύτερη δεν είδα τίποτα. Από την τρίτη ημέρα, λίγο την τηλεόραση, λίγο την ηλεκτρική λίγο τα πιάτα. Μετά από λίγες ημέρες ο Ρενέ ήταν υπηρέτης μου!

Χειροκροτήματα φωνές από κάτω, τρέλα οι φεμινίστριες με τη Γαλλίδα. Τρίτ παίρνει το λόγο μια Τουρκάλα:

Εγώ περίμενα στο σπίτι και μόλις γύρισε ο Χασάν από το καφενείο του λέω - Χασάν ΤΕΡΜΑ αυτά που ήξερες! Δεν είμαι η δούλα σου! Θα κάνεις εσύ όλες τις δουλειές του σπιτιού, θα μαγειρεύεις, θα πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο, κλπ!. Την πρώτη ήμερα δεν είδα τίποτα, τη δεύτερη δεν είδα τίποτα. Απο την τρίτη ημέρα άρχισα να βλέπω λίγο από το δεξί το μάτι. 


~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~


Ένας Κινέζος πάει σε ένα Εβραίο για να αγοράσει μαύρα σουτιέν, 38 μέγεθος. Ο Εβραίος, γνωστός για την ικανότητα του σαν έμπορας, λέει ότι τα μαύρα σουτιέν είναι σπάνια και οτι βρίσκει μεγάλη δυσκολία να τα προμηθευτεί. Γι'αυτό και τα πουλά ακριβά $50 το ένα.

Ο Κινέζος αγοράζει 25

Σε μερικές μέρες επιστρέφει και παραγγέλνει 50

Ο Εβραίος του λέει οτι έχουν γίνει πολύ δυσεύρετα και τα πουλά $60 το ένα.

Ο Κινέζος επιστρέφει σε ένα μήνα και αγοράζει όλο το απόθεμα του Εβραίου, και αυτή τη φορά για $75 το ένα.

Ο Εβραίος περίεργος και παραξενεμένος ρωτά τον Κινέζο "πες μου σε παρακαλώ που τα πουλάς όλα αυτά τα μαύρα σουτιέν, 38 μέγεθος;;;"

Ο Κινέζος απαντά: " Τα κόβω στη μέση και τα πουλώ για καπελάκια σε εσάς τους Εβραίους για $ 200 το ένα."

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου