Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα (Με την όπισθεν)




...Το πουλάκι Τατσίου! *Διαβάστε ατάκες για τον γαμιά Τατσόπουλο παρακάτω.

Σοκαριστική η δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου.

Απαντώντας στη Χρυσή Αυγή και στα σχόλια που κάνουν εναντίον του, μέσα από συνέντευξή του στο περιοδικό Crash, που βγαίνει την Παρασκευή, δηλώνει: “Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και...
 αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή”.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν κατακλυστεί εδώ και λίγες ώρες από χιουμοριστικά, κολακευτικά ή και προσβλητικά σχόλια για τη δήλωση του κ. Τατσόπουλου, που θα συζητηθεί όπως φαίνεται πολύ.


Ατάκες:

Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.

Το πουλάκι Τατσίου!

Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο.

Μετά την αποκάλυψη του Τατσόπουλου αλλάζει το σύνθημα: "Αθήνα κακογ*μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει".

Δεν ήξερα ότι ο Τατσόπουλος είναι ο βιαστής της γειτονιάς μου. Τρέχω.

Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του Τατσόπολου; Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί.

Δηλαδή σε εκείνο το πάρτι μασκέ στο σκοτάδι... αυτός ήταν.

Aνεπιβεβαίωτες φήμες αναφέρουν ότι έχει κατέβει στο Σύνταγμα η μισή Αθήνα και πανηγυρίζει που γλύτωσε απο τον Τατσόπουλο.

Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν είναι παρθένες.

Σκέψου να πάρει και βιάγκρα.

Στο επόμενο HOT DOC θα βρείτε τη λίστα με όσους έχει πηδήξει ο Τατσόπουλος.

Είμαι κεφάτη γυρίζω απ' του Τατσόπουλου.








 





























0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου