Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ανέκδοτα ~ πικάντικα Νο18


- Ρε, είσαι ανώμαλος πρωινιάτικα;
- Όχι, όλες τις ώρες είμαι...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Μωρό μου από πότε έχουμε να κάνουμε σεξ;
- Eγώ ή εσύ;

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Καλά μωρή, δίαφανο μπλουζάκι χωρίς σουτιέν, κοντή φούστα χωρίς βρακί, ζαρτιέρες να φαίνονται, τί ντύσιμο είν'αυτό;

- Για τον π@ύτσο...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Εγώ πότε θα γίνω μάνα;
- Δεν ξέρω κυρία μου, εγώ τη βρύση ήρθα να φτιάξω...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 -Καβλι@ρα  θέλω να σε ξ@σκίσω
- Πως μιλάς έτσι;
- Είμαι λίγο βραχνιασμένος, γι'αυτό ...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Συγχαρητήρια κύριε, είναι κοριτσι. Mπορείτε να μιλήσετε με την γυναίκα σας ...

- Μωρό μου να μας ζήσει... Ποιανού μοιάζει;
- Και να σου πω, δεν τον γνωρίζεις.

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Θα μου πάρεις μια πίπα;
 - Γιατί ναυτικός είσαι;

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ο Γιωρίκας δίνει στη γκόμενα 25 τριαντάφυλλα . Ενθουσιασμένη αυτή, γδύνεται, ξαπλώνει και ανοίγει τα πόδια ...

- "Aυτό για τα λουλούδια " , του λέει η γκόμενα .
Και ο Γιωρίκας: "Μα καλά, δεν έχεις βάζο;"

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου