Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... κρύα ~ Μέρος έκτον


- Ωπ, μια αράχνη στο κάθισμα μου.
- Γρήγορα! Κλείσε τα πόδια σου, μην ξεφύγουν κι άλλες...

  ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Η χοντρούλα είναι πάνω στο τραπέζι και 'τσιφτετελιάζει'. Ο γνωστός-γνωστού από κάτω βαράει παλαμάκια, την κοιτάει από κάτω μέχρι πάνω και της λέει "και γ@μώ τα πόδια". "Βρίσκεις;" του απαντάει όλο ναζάκι η χοντρούλα. "Στανταράκι ... Τα περισσότερα τραπέζια θα είχαν κλατάρει μέχρι τώρα ... "

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
 Πάει ένας στον μανάβη και ρωτάει:
- Τί είναι αυτό;

- Tομάτες.
- Ωραία, δώστε μου 2 κιλά, αλλά κάθε ντομάτα σε άλλη σακούλα.
Του τα βάζει ο μανάβης.
- Αυτό τί είναι;
- Πατάτες.
- Δώστε μου 3 κιλά, αλλά κάθε μία σε ξεχωριστή σακούλα.
Το κάνει και αυτό ο μανάβης.
- Τί είναι αυτό; ξαναρωτάει ο τύπος.
- Φακές, λέει ο μανάβης, αλλά δεν τις πουλάμε!

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 
ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΑ= Ο φόβος για τους κλειστούς χώρους
Παράδειγμα:
Παίρνω τηλέφωνο στο σουβλατζίδικο για να μου φέρει πιτόγυρα και φοβάμαι ότι θα είναι κλειστό

 
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Προχτες ένα Φίλος μου λεει:

Εχω πρόβλημα με την Γυναικα μου...

Την Δευτέρα μου ζητήσε 400 ευρώ...
Την Τρίτη αλλα 200 ευρώ...
Την Τετάρτη ζήτησε 600 ευρώ..

Καλά του λέω; Τι τα κάνει όλα αυτά τα λεφτά;

Ξέρω 'γω... Σιγά που της τα δίνω!


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Γυναίκα παίρνει τηλέφωνο τον άντρα της με το γνωστό ύφος όταν ο άντρας έχει αργήσει να γυρίσει σπίτι:

-Που είσαι;
-Σε συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ!

-Άσ΄τα τα ψόφια. Αφού ακούγεται κόσμος. 


 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Ξυπνάω, πλένω δόντια , πίνω λίγο χυμό, βγαίνω για τρέξιμο, συνειδητοποιώ ότι δεν είμαι σε ταινία, γυρίζω πίσω, κάνω φραπέ και μπαίνω Facebook...


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


"Η ταχύτητα ελέγχεται με καντάρ"
Ταμπέλα στην εθνική οδό Λάρισας-Τρικάλων ...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Μετά από μια νύχτα ανελέητου σεξ μεταξύ ελέφαντα και μυρμηγκιού, ο ελέφαντας δεν αντέχει άλλο και πεθαίνει. Όχι ρε πούστη μου, λέει το μυρμήγκι, για μια νύχτα γεμάτη σεξ, θα σκάβω μια ζωή...!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου