Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ανέκδοτα ~ Πικάντικα Νο19


-Αμάρτησα πάτερ...
-Μπράβο ρε μαν, και σε είχα για τελείως μπούλη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~ 
 Γίνε κι εσύ δωρήτρια οργάνων. Δώσε κ@λο...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Το Ημερολόγιο ενός Ινδιάνου:
Ημέρα 1η.
Είναι νύχτα. Χασαμε την κόρη του αρχηγού. Την έψαξε όλο το χωριό...
Τελικά την βρήκαμε μέσα στο δάσος. Για τιμωρία την γά... σε όλο το χωριό!
Ημέρα 2η...
Είναι νύχτα. Χασαμε την κόρη του μάγου. Την έψαξε όλο το χωριό. Τελικά την βρήκαμε μέσα σε μια σπηλιά. Για τιμωρία την γά... σε όλο το χωριό!
Ημέρα 3η...
Είναι νύχτα. ΧΑΘΗΚΑ!!! ΦΟΒΑΜΑΙ!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Άμα ξανακούσω κοπέλα να λέει ότι κάνει pole dancing για τη γυμναστική θα αρχίσω να λέω ότι πάω στα κωλόμπαρα για τους ξηρούς καρπούς...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Έβαλα βιάγκρα ως φλουρί στην βασιλόπιτα και δεν έπεσε σε κανέναν!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τί ζώδιο είσαι;
- Καρκίνος.
- Κρίμα. Δεν ταιριάζουμε.
- 'Εχω σπίτι και εξοχικό, τζίπ BMW X5, πολύ καλό μισθό...
- Αστρολογίες και χαζά. Mορφωμένοι άνθρωποι ειμαστε. Πάμε σπίτι σου;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ρώτησα 100 κοπέλες τι σαμπουάν χρησιμοποιούν ενώ λούζονται ...
99 μου απάντησαν...
"Πως μπήκες εδώ μέσα, ρε μαλάκα!!!"

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μου είπε ότι με βλέπει σαν εμπόδιο.
- Δηλαδή;
- Θέλει να με πηδήξει...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μια μέρα μπαίνει ο πατέρας στο δωμάτιο και βλέπει την κόρη του με το δονητή στα χέρια.

- Τί κάνεις εκεί; Tη ρωτάει.
- Να, ξέρεις στη σημερινή εποχή δεν υπάρχουν άντρες και κατέληξα εδώ, απαντά αυτή.
Την επόμενη μέρα γυρίζει η κόρη από το σχολείο και βλέπει τον πατέρα της να κάθεται στο σαλόνι έχοντας το δονητή δίπλα του πίνοντας ούζο.

- Τί κάνεις εκεί πατέρα; Tον ρωτά.
- Να, πίνω ένα ουζάκι με το γαμπρό μου...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η πεθερά γεμάτη υποψίες, ρωτάει τη νύφη της: Δεν μου λες σε παρακαλώ. Γιατί ο εγγονός μου δεν μοιάζει καθόλου στον γιο μου;
Και η ετοιμολογη νύφη: Τι να σας πω μητέρα. Δεν ξέρω  M@υνι έχω, όχι φωτοτυπικό...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ένας πολύ ντροπαλός τυπάκος μπαίνει σ' ένα μπαρ και βλέπει μια πολύ όμορφη νέα γυναίκα να πίνει μόνη της. Αφού για μια ολόκληρη ώρα μαζεύει όσο κουράγιο του χρειάζεται, τελικά την πλησιάζει και της λέει πολύ δειλά και προσεκτικά:

"Eεεε... Θα σας πείραζε αν μιλούσαμε για λίγο;"
Αυτή απαντάει με την πιο δυνατή φωνή που μπορεί να βγάλει:
"ΌΧΙ. Δεν θα με ρίξεις απόψε στο κρεβάτι σου, φιλαράκο"
Τα μάτια όλων στρέφονται επάνω τους. Και ο φιλος μας, φυσικά, έχει γίνει κατακόκκινος από ντροπή και με το ζόρι σέρνεται πίσω στο τραπέζι του. Μετά όμως από λίγη ώρα, η γυναίκα, πιο φιλική, τον πλησιάζει και του λέει
:
"Συγνώμη εάν σε πρόσβαλα. Ξέρεις. Είμαι φοιτήτρια της ψυχολογίας, στο πτυχίο, και κάνω μια μελέτη για το πώς αντιδρούν οι άνθρωποι όταν έρχονται σε δύσκολη θέση, όταν εκτίθενται . Ξέρεις, όταν βρεθούν σε καταστάσεις που τους ντροπιάζουν".

Και ο τυπάκος, με όση δύναμη έχουν τα πνευμόνια του:
"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΜΩΡΗ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΔΕΧΕΣΑΙ; ..."

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αυτός που τσιγκουνεύεται στα προφυλακτικά,
τα ξοδεύει σε "Pampers"...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Πάει μια μέρα μια κοπέλα να εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της. Της λέει ο παπάς:
- Για πες μου κορίτσι μου τις αμαρτίες σου.
- Μεγάλη αμαρτία πάτερ. Να πήγα με τον άντρα της γειτόνισσας μου.
- Δεν πειράζει τέκνον μου, συγχωρείται η αμαρτία σου.
- Έκανα όμως και μια ακόμη αμαρτία, και πήγα και με τον μανάβη του χωριού.
- Συγχωρούνται οι αμαρτίες σου.
- Εεεεε, έκανα και μια άλλη αμαρτία. Πήγα και με τον χασάπη του χωριού.
- Δεν πειράζει τέκνον μου.
- Πήγα ... Πήγα .... Πήγα ... Όμως πάτερ, η πιο μεγάλη μου αμαρτία είναι ότι πήγα με τον παπά του διπλανού χωριού.
- Γιατί τέκνον μου; Το δικό σου το χωριό, παπά δεν έχει ..;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Πήγε η μπάντα των σκουπιδιάρηδων να πει τα κάλαντα σε μια ξανθιά . Εκείνη αφού τα άκουσε πήρε έναν-έναν τους σκουπιδιάρηδες στην κρεβατοκάμαρα. Οταν έφτασε στον οδηγό του δίνει ένα 20ΕΥΡΩ.
- Καλά, της λέει, τους άλλους τους περιποιήθηκες κι εμένα μόνο ένα 20ΕΥΡΩ;
- Δεν φταίω εγώ , λέει η ξανθιά . Ο άντρας μου , μου είπε "Aν έρθει η μπάντα για τα κάλαντα δώσε στον οδηγό ένα 20ΕΥΡΩ και τους άλλους γ@μα τους ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τελικά είσαι πολύ μάπας στο κρεβάτι!! Ο χειρότερος που είχα ποτέ...
- Σιγά μωρή που έβγαλες και συμπέρασμα σε 30 δευτερόλεπτα....

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Εγώ πότε θα γίνω μάνα;
- Δεν ξέρω κυρία μου, εγώ τη βρύση ήρθα να φτιάξω...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Κοπελιά γιατί φοράς μαύρο μαντήλι στο λαιμό;;;;;
- Έχω μαύρη ζώνη στα τσιμπ@@κια!!!!!
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου