Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με την Ελληνίδα μάνα (Μέρος 1ον)


Κι εκεί που περπατούσα το πρωί ακούγεται μια φωνή απο ψηλά."Μπουφάν πήρες;;;"..... Μάνα εξ ουρανού!!
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
-Μαμά θα πάω μια βόλτα με τον Γιάννη.
-Ποιόν;;; Με αυτόν τον αλήτη που δεν φοράει ζακέτα;
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Μαμά 1950:
- Ρίξε κανένα παλτουδάκι πάνω σου, θα κρυώσεις...
Μαμά 1990:
- Ρίξε κανένα ζακετάκι πάνω σου, κάνει ψύχρα...
Μαμά 2013:........................
- Ούτε κιλοτάκι ρε Σοφία...;
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Είσαι ο πιο όμορφος και έξυπνος άντρας του κόσμου.
O πιο ικανός και υπέροχος και ταλαντούχος ...
- Ευχαριστώ μαμά ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Σε κάθε διάλογο με σχεδόν κάθε Ελληνίδα μάνα θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή skip intro

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Φάε παιδί μου το φαΐ σου..
- Άσε ρε μάνα, τρία ανφόλοου, ένα μπλοκ κι ένα μπαν έφαγα σήμερα..
- Άμα σου αρέσουν να στα κάνω και γω παιδί μου..!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Παιδί μου δεν σου είπα να μην πηγαίνεις κάθε βράδυ στο κλαμπ. Θα κουφαθείς στο τέλος.
- Έφαγα ρε μάνα, παράτα με...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ο καλύτερος ονειροκρίτης είναι η μάνα μου. Είτε έβλεπες θάνατο, είτε γάμο, δράκους, δόντι να πέφτει, η ερμηνεία της είναι "Λεφτά θα πάρεις" ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάνα, πάω στην π@ρτούζα
- Προφυλακτικά να πάρεις, κάνει τρίο


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Κούλα μου πόσο καπνίζει o γιος σου;
- Άστα Σουλα μου..ίσα με δύο πακέτα την μέρα
- Πολλά κάνει!!
- Ο δικός σου;
- Α το χρυσούλι μου λίγα.. Μαζεύει 5 άτομα σπίτι και κάνουν 1 μαζί... 


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η πιο αμήχανη στιγμή ήταν όταν η γιαγιά μου, είπε στη μάνα μου, "ζακέτα να πάρεις"... 

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Χτες ξεκίνησα να κάνω κεντήματα. Το πρώτο μου δημιούργημα το είδε η μαμά μου και είπε: "So you think you κεντάς;''

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ζήσε επικίνδυνα..
Βγές έξω νηστικός κ χωρίς μπουφάν,
περνώντας μπροστά απ'την t.v την ώρα
που η μάνα σου βλέπει τουρκικά, πετώντας ένα 'φεύγω μάνα'..


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Άντε παιδί μου,σήκω 7.30 πήγε.
-7.30 ώρα μαμάς ή ώρα Ελλάδος;;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Οιδίποδα, ζακέτα πάρε...
-Γ@μησέ μας ρε μάνα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου