Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με αλκοόλ (Μέρος 2ον)


Γιατί με σταματήσατε κ. αστυνόμε;
- Τί μπουκάλι είναι αυτό;
- Νερό.
- Μα αυτό είναι κρασί.
- Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Μπαίνει μια γυναίκα σε μπαρ και βλέπει έναν τύπο. Τον πλησιάζει και του λέει:
- Τί πίνεις εκεί;
- Μαγική μπύρα, της λέει αυτός.
- Πφφφ σιγά, δεν σε πιστεύω.
Τότε ο τύπος...
δίνει μία από το παράθυρο του μπαρ κι' αρχίζει να πετάει στον αέρα. Κάνει 3 γύρες στον ουρανό και επιστρέφει. Τότε λέει η τύπισα στον μπάρμαν:
- Θέλω κι εγώ μια τέτοια μπύρα.
Τη σερβίρει ο μπάρμαν κι η τύπισα την πίνει μονορούφι. Πηδάει από το παράθυρο και φφφφμπααααμ πέφτει στο έδαφος και σκοτώνεται . Τότε λέει ο μπάρμαν στον τύπο:
- Μερικές φορές ρε σούπερμαν, όταν πίνεις γίνεσαι μεγάλος μ@λ@κας ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Με σταμάτησαν σε μπλόκο για αλκοτέστ. "Ήπιατε κύρι;" Πίττα του λέω είμαι. "Πουτ@νες, ε;". Γ@μησέ τα του λέω.
Αγκαλιαστήκαμε κι έφυγα ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Παει μια γατα σε ενα μπαρ και λεει στον μπαρμαν: "Βαλε μου ενα oυισκας.."

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ειμαι ο Κωνσταντινος και ειμαι αλκοολικος.
- Μπραβο Κωνσταντινε που το μοιραστηκες μαζι μας. Ας πιουμε σ' αυτο ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ένας τροχονόμος τύφλα στο μεθύσι σταματά ένα μοτοσυκλετιστή που είναι τύφλα και αυτός .
- Δεν ξέρεις οτι απαγορεύονται τρία άτομα πάνω σε μηχανή ?
- Καλά , κι ήταν ανάγκη να με περικυκλώσετε ?

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μπαίνει ένας μεθυσμένος σ' ένα λεωφορείο, κι αρχίζει να φωνάζει :
- Οι μπροστινοί είστε κερατάδες, οι μεσαίοι αδελφές, κι αυτοί που κάθονται πίσω, είστε χ*στηδες, ρεεεεεεε......
Ο οδηγός νευριασμένος, σταματάει απότομα το λεωφορείο, πιάνει τον μεθυσμένο από τους ώμους, και ταρακουνώντας τον, του λέει :
- Για πες ξανά, ποιοί είναι οι κερατάδες, οι αδελφές και οι χ*στηδες!
- Ε, ρε φιλαράκι, και που να ξέρω εγώ; Με τόσο απότομο φρενάρισμα, τώρα όλοι ανακατεύτηκαν....!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Δεν ήμουν τόσο μεθυσμένος!!
- Ρε μας δουλεύεις; Πήδηξες σε έναν υπόνομο και φώναζες Μario το ξέρω ότι είσαι μέσα..!!


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου