Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Έλληνας vs Άγγλου εν ώρα εργασίας


-Άγγλος
Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες.
-Έλληνας!
Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

- Άγγλος
Δεν έχω σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα.
-Έλληνας!
Τί σχέση έχω εγώ με αυτή την παπαριά;

-Άγγλος
Μου αρέσουν οι προκλήσεις.
-Έλληνας!
Γαμώ την τύχη μου μέσα! Όχι ρε πούστη μου...Κι άλλη στραβή!

- Άγγλος
Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
-Έλληνας!
Στ' αρχίδια μου!!........

-Άγγλος
Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας.
-Έλληνας!
Να πάει να γαμηθεί και να το κάνει μόνος του!

- Άγγλος
Ναι, οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.
-Έλληνας!
Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος! Την τύχη μου μέσα...!

-Άγγλος
Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.
-Έλληνας!
Είναι εντελώς μαλάκας!

- Άγγλος
Με συγχωρείτε.
-Έλληνας!
Εεεεεεε! Εσύ!

- Άγγλος
Με συγχωρείτε, Κύριε !
-Έλληνας!
Εεεεεε! Εσύ! Ναι, ΕΣΥ ρε μαλάκα!

- Άγγλος
Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.
-Έλληνας!
Είστε όλοι άχρηστοι!

- Άγγλος
Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σας εξυπηρετήσω.
-Έλληνας!
Δε γαμιέσαι λέω εγώ!

- Άγγλος
Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της.
-Έλληνας!
Τί; Πήρε προαγωγή; Αναρωτιέμαι με πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει πάει!!

-Άγγλος
Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα;
-Έλληνας!
Τί τα έκανες τα κωλόχαρτα;

-Άγγλος
Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη.
-Έλληνας!
Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;

- Άγγλος
Το νέο αίτημά μου για αύξηση απορρίφθηκε.
-Έλληνας!
Πάλι τα αρχίδια μου πήρα!

-Άγγλος
Δεν υπάρχουν περιθώρια για προαγωγή, λυπάμαι.
-Έλληνας!
Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας!

-Άγγλος
Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας.
-Έλληνας!
Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!

-Άγγλος
Σοβαρά; Απίστευτο! Εντυπωσιακό!
-Έλληνας!
Πω, πω κουφάθηκα ρε πούστη μου! Τί είπες τώρα...

 -Άγγλος
Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί.
-Έλληνας!
Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου