Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 3ον)


- Mωρό μου χρόνια πολλά,καλά Χριστούγεννα. Σε πήρα κάτι για τον λαιμό...
- Αλήθεια; Tι;
- Halls.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Αφεντικό, θα μου δώσεις δώρο Χριστουγέννων;
- Μα τι ρωτάς τώρα, Φυσικά. Πάρε μια βασιλόπιτα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Κοπη βασιλόπιτας σε ένα ελληνικο σπίτι:
- Του Χριστού.
- Του σπιτιού.
- Του φτωχού.
- Του φτωχού.
- Του φτωχού.
- Του φτωχού.
- Του φτωχού...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πάλι καλά που είχα υιοθετήσει 2 παιδιά από την Αφρική και μου στέλνουν κάνα φράγκο στις γιορτές...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Θα μου δώσετε δύο κουραμπιέδες κι ένα μελομακάρονο;
- Να τα δοκιμάσετε;
- 'Οχι, σε κουτάκι. Για δώρο είναι...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Στη δουλειά μας έδωσαν δώρο Χριστουγέννων.
Σε 'μένα έτυχε playmobil πειρατής...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μίζερος λαός οι Έλληνες. Κοντεύουν Χριστούγεννα κι' ούτε ένας άστεγος δεν έχει στολίσει παγκάκι...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε, πώς;
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια... της βενζίνης, της μπαταρίας & του σέρβις!
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αγαπητοί σεφ, φέτος για το τραπέζι των Χριστουγέννων, παρακαλώ να μην χρησιμοποιείτε την έκφραση "θερμοκρασία δωματίου" στις συνταγές, εκτός αν περιγράφετε παγωτό ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~





Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 2ον)









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου