Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 2ον)


- Μωρό μου με πόσες έχεις πάει;
- Με 14.
- 11 μου είπες προχθές..!
- Άλλο τότε...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Tην κεράτωσα το τελευταίο βράδυ της δραχμης πριν το ευρώ....
Έτσι όταν το έμαθε δεν μπορουσε πια να μου το ξεπληρωσει με το ίδιο νόμισμα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Ο σύζυγος γυρίζει σπίτι αγριεμένος.


- Τι έχεις; Tον ρωτάει η σύζυγος.
- Άσε με! της λέει αυτός. Τσακώθηκα με το θυρωρό!
- Για ποιο λόγo;
-  Λέει πως έχει πηδήξει όλες τις γυναίκες της πολυκατοικίας, εκτός από μία!

Και η σύζυγος:
-Μμμ… Θα είναι εκείνη η ψηλομύτα του τρίτου!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Τηλεφωνεί κάποιος στο σπίτι του:

Υπηρέτης: Ορίστε.
Κύριος: Που είναι η γυναίκα μου παιδί μου;
Υπηρέτης: Στο κρεβάτι με άλλο άνδρα κύριε.
Κύριος: Τι;;;; Πάρε το πιστόλι και σκότωσέ τους αμέσως.
Μετά από λίγο:
Υπηρέτης: Το έκανα κύριε και πέταξα τα πτώματα στην πισίνα.
Κύριος: Πισίνα ;;;;; Εεεε, συγγνώμη λάθος νούμερο!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η μεξικανή υπηρέτρια ζήτησε αύξηση αποδοχών.

Η Κυρία ήταν πολύ αναστατωμένη γι' αυτό και αποφάσισε να της μιλήσει για την αύξηση.

Τη ρώτησε λοιπόν: "Μαρία, γιατί θέλεις αύξηση μισθού;"

Μαρία: "Λοιπόν, σενιόρα, υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους θέλω την  αύξηση. Το πρώτο είναι ότι σιδερώνω καλύτερα από σας"

Κυρία: "Ποιος σου είπε ότι σιδερώνεις καλύτερα από μένα;"

Μαρία: "Ο σύζυγός σας το είπε"

Κυρία: "Α. ναι;"

Μαρία: "Ο δεύτερος λόγος Κυρία είναι ότι είμαι καλύτερη μαγείρισσα από σας"

Κυρία: "Ανοησίες, ποιος είπε πως είσαι καλύτερη μαγείρισσα από μένα;"

Μαρία: "Ο σύζυγός σας το είπε"

Η Κυρία, όλο και περισσότερο ταραγμένη: "Α, το είπε;"

Μαρία: "Ο τρίτος λόγος είναι ότι είμαι καλύτερη...... στο σεξ από σας"

Η Κυρία, πραγματικά βράζει τώρα και τα δόντια της τρίζουνε.

Κυρία: "Ο σύζυγός μου σου το είπε και αυτό;"

Μαρία: "Όχι σενιόρα ... ο κηπουρός".

Κυρία: "Λέγε, πόσα θέλεις..."

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μια κυρία πηγαίνει στο γιατρό.
- Γιατρέ μου θα ήθελα ο άνδρας μου να γίνει πιο...πιο, ξέρετε εσείς, πιο Ταύρος, τέλος πάντων.
Και ο Γιατρός:
- Κυρία μου γδυθείτε. Ας αρχίσουμε από τα κέρατα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μπαίνει ένας ελεύθερος σκοπευτής σε ένα κατάστημα που πουλάνε όπλα και ζητάει ένα όπλο μεγάλης απόστασης με διόπτρα.
Ο υπάλληλος βγάζει αμέσως το καλύτερο και του λέει δείχνοντας έξω από το παράθυρο :
-"Αυτό το όπλο είναι τόσο καλό που μπορείς να δεις από εδώ μέσα στο σπίτι μου που είναι εκεί πάνω στον λόφο».
Ο πελάτης ρίχνει μια ματιά προς το σπίτι με την διόπτρα και αρχίζει να γελάει.
- «Που είναι το αστείο?» του λέει ο υπάλληλος.
- «Βλέπω ένα γυμνό άνδρα να κυνηγάει μια γυμνή γυναίκα στο σπίτι σου» απαντά ο πελάτης.
Αμέσως ο υπάλληλος βάζει το μάτι του στη διόπτρα και βλέπει την γυναίκα του γυμνή να κυνηγιέται με ένα γυμνό άνδρα.
Έξαλλος γυρίζει στον πελάτη και του λέει:
- «Επειδή εγώ δεν ξέρω καλό σημάδι, θα σου δώσω 2 σφαίρες.
Την μια θέλω να την φυτέψεις στο κεφάλι αυτής της πουτ ...νας και την άλλη στο π3**oς αυτού του αλήτη.
Αν το κάνεις αυτό θα σου χαρίσω το όπλο».
- «Έγινε» απαντά ο πελάτης.
Βάζει το μάτι του στη διόπτρα και στοχεύει.
Πριν πυροβολήσει σταματά, του επιστρέφει την μια σφαίρα και του λέει:
- «Γίνεται και με μία....!»

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Όταν σου έλεγα ότι θέλω να είσαι πιστή, δεν εννοούσα να κάνεις το σταυρό σου πριν πας με άλλον...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

ΝΟΣΟΚΟΜΑ: - Συγχαρητήρια κύριε, κάνατε δίδυμα!
ΚΥΡΙΟΣ: - Με τέτοιο 'κανόνι' που έχω, μόνο δίδυμα κάνω!!!
ΝΟΣΟΚΟΜΑ: - Καλά, αλλά να καθαρίζετε λίγο και το κανόνι, γιατί τα μωρά βγήκαν μαύρα!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Η σύζυγος, πιάνει τον σύζυγο με άλλη στο κρεβάτι...

- Ανήθικε!, πως μπορείς να το κάνεις αυτό σε εμένα, την μητέρα των παιδιών σου, την πιστή γυναίκα σου;;; Θέλω διαζύγιο τώωωωωωωραααααα!!!

-Περίμενε ένα λεπτό αγάπη μου, σου ορκίζομαι υπάρχει μια εξήγηση.

-Mμμμμμ... μίλα αλλά γρήγορα, δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ πια στη ζωή μου, θέλω να φύγεις αμέσως και για πάντα.

-Συνέβη το εξής: Γύριζα στο σπίτι μετά από μια τρομερή μέρα στο γραφείο και είδα αυτή την φτωχή κοπέλα που έκανε ωτοστόπ στη λεωφόρο. Μου φάνηκε τόσο ανυπεράσπιστη που αποφάσισα να τη βοηθήσω.

Πρόσεξα ότι ήταν πολύ αδύνατη, κακοντυμένη και βρώμικη και μου είπε ότι είχε τρεις μέρες να φάει. Συγκινήθηκα, την έφερα στο σπίτι και της ζέστανα τα μακαρόνια που σου έφτιαξα χτες βράδυ και δεν τα έφαγες γιατί παχαίνουν...η καημενούλα τα καταβρόχθισε!

Έπειτα, όπως ήταν τόσο βρώμικη, της είπα να κάνει ένα μπάνιο και εν τω μεταξύ είδα ότι τα ρούχα της ήταν σε κακή κατάσταση. Έτσι τα πέταξα στα σκουπίδια και της έδωσα εκείνα τα παντελόνια που χρόνια τώρα δεν φοράς επειδή δεν μπορείς να τα κουμπώσεις, την μπλούζα που σου χάρισα για την επέτειο και δεν φοράς, γιατί δεν έχω καλό γούστο και δεν ξέρω να σου διαλέγω ρούχα, το sweater που σου χάρισε η μάνα μου για τα Χριστούγεννα και δεν φοράς, για να της μπεις στο μάτι και τις μπότες που αγόρασες για 1000 ευρώ και τις φόρεσες μια μόνο φορά, επειδή η φίλη σου αγόρασε τις ίδιες.

Στο τέλος και καθώς έφευγε γεμάτη ευγνωμοσύνη και χαρά η κοπέλα γύρισε με δάκρυα στα μάτια και με ρώτησε:

- Υπάρχει κάτι άλλο που η γυναίκα σου δεν χρησιμοποιεί;;;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 -Τη γυναίκα μου τη νοιάζει μόνο τι θα πει ο κόσμος!!!
...ακόμα κι όταν την απάτησα!!!
-Τι σου είπε;;;
-Αν την πήδηξα καλά ή γίναμε ρεζίλι στην κοπέλα..
 
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Kι ένα κρύο κερατιάτικο για το τέλος:

 Λάχανο, τι κάνεις εκεί με τον κιμά;

-Δεν είναι αυτό που νομίζεις!

-Πώς ντολμάς;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~




Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 1ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου