Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 3ον)




- Πήδηξα τη γυναίκα σου, Καθιστέ Βούβαλε.
- Κι εγώ τη δικιά σου, Τρελό Άλογο...
- Είμαστε Απάτσι.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Με απατάς!
- Γιατι το λες αυτό;

- Έχεις κραγιόν στο πουλί σου.
- Έλα Χριστέ και Παναγιά δεν μπορούμε να βάλουμε λίγο κραγιόν στο πουλί μας...


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μωρό μου θα μου πάρεις για τη γιορτή μου δώρο έναν υπολογιστή;
- Μα καλά, ο άλλος που έχεις;
- Ο άλλος θα μου πάρει tablet.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η γειτόνισσα συζητά με το γείτονα της και σε μια στιγμή γυρνάει και του λέει:

- Σε μια ώρα έρχεται ο άντρας μου!
- Εεε, και; Δεν κάνουμε τίποτα το κακό.
- Γι' αυτό στο λέω...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Είναι ένα ζευγαρι το οποίο κάνει σεξ μέσα στην κρεβατοκάμαρα τους. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο 7χρόνος γιος τους...

- Μπαμπα,τι κάνεις εκεί;
- Να παιδί μου, βάζω βενζίνη στην μαμα!
- Πωωω ρε μπαμπά, πρέπει να καίει πολύ!!!
- Το πρωί της έβαζε και ο νονός!!!!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Γύρισα σπίτι γεμάτος κραγιόν και ξανθές τρίχες στα ρούχα μου.

Άντε τώρα να πιστέψει ότι τσακώθηκα με κλόουν...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί βρήκα αυτό το στρινγκάκι στην τσέπη σου;
- Φυσικά, γιατί είσαι περίεργη κι αδιάκριτη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~




Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 1ον) 
Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 2ον) 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου