Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος 3ον)


-Σ' αρέσει μωρό μου το τζακούζι;
-Τάκη σταμάτα να κλάνεις, θα βγω απ' την μπανιέρα..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ναι, γεια σας, μια παραγγελία.
Ένα αποκριάτικο μενού απ' όλα.
- Ποιο λέτε κύριε;


- Αυτό που μου στείλατε χθες, που το τρως και σε πάει σερπατίνα.

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


-Αγάπη μου καλημέρα! Έλα γρήγορα να δεις πρωι πρωι 20 εκατοστα μου εφτασε!
-Μωρο μουυυ.. Αντρακλα μουυ το ηξερα οτι εισαι τεραστιος...!
-Να κοιτα... Παταω καζανακι και δεν παει κατω.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Το μόνο πιάτο που δεν είναι στον νεροχύτη αυτή την στιγμή, είναι το δορυφορικό στην ταράτσα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα μέχρι που με έπιασε κόψιμο στον δρόμο και το σπίτι μου
ήταν στα 500 μετρα..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ο ορισμός του bad timing είναι το χέσιμο μετά το μπάνιο.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Eκει που φιλιουνται ενα ζευγαρι ξαφνικα λεει η κοπελα...
-Aγαπη μου σου πηρα την τσιχλα καταλαθος..
-Δεν ειναι τσιχλα απλα ειμαι κρυωμενος

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Της είπα να μη φοβηθεί να βγάλει αυτό που κρύβει μέσα της.

Έκλασε.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~






Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος Δεύτερον)



1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑΡΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΩ?
ΒΕΒΑΙΩΣ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ, ΤΙ ΘΕΣ?
ΜΙΑ ΠΙΠΑ...

Δημοσίευση σχολίου