Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Ο Krasodad θα μηνύσει την Google ως θύμα σεξιστικού εγκλήματος +φωτό


Νταξ, μαλακίτσα έγραψα, όπως μαλακίτσα είναι και η μήνυση προς την google από τα σούργελα που ξεβρακώνονται και φωτογραφίζονται και μετά κλαψομουνιάζουν ότι "κάποιος τις χάκαρε το κινητό"...


«Εφιάλτης» δίχως τέλος αποδεικνύεται η υπόθεση με τις γυμνές φωτογραφίες διάσημων γυναικών που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Τζένιφερ Λόρενς.

Η νεαρή οσκαρική ηθοποιός έπεσε θύμα άγνωστων χάκερ τον περασμένο Αύγουστο όταν υπεκλάπησαν από τον προσωπικό της λογαριασμό iCloud μια σειρά από αποκαλυπτικές φωτογραφίες της.

 Η προσωπική μου φωτογραφία, που είχα στα torrents, τώρα προσβάλλει την ιδιωτική μου ζωή:


Το βράδυ της Τρίτης η Λόρενς είδε για μια ακόμη φορά μερικές από τις επίμαχες φωτογραφίες της στο Internet και μάλιστα στη σελίδα της στη δημοφιλή διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια Wikipedia.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Independet», δύο από τις γυμνές φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει μέσω της πλατφόρμας 4Chan τον Αύγουστο παρέμειναν για περίπου 20 λεπτά στο λήμμα της Λόρενς στη Wikipedia.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηθοποιός ήταν το πρώτο θύμα των χάκερ.

 «Eίμαι θύμα σεξιστικού εγκλήματος»

To περιοδικό «Vanity Fair» μετά από το σκάνδαλο της διαρροής γυμνών φωτογραφιών celebrities, όπου η Jennifer Lawrence ήταν από τα «πρωταγωνιστικά» πρόσωπα, επιχείρησε να προσεγγίσει την ηθοποιό και να της δώσει την ευκαιρία να πει δημόσια τη γνώμη της. Η δήλωση της , όπως θα δημοσιευτεί στο περιοδικό στις 14 Οκτωβρίου, έχει ως εξής:

«Το γεγονός ότι είμαι αναγνωρίσιμη, επειδή είμαι ηθοποιός, δεν σημαίνει πως ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο, πως θα με βοηθούσε σε κάτι. Πρόκειται για το σώμα μου και αν αποκαλύπτεται από κάποιον, η επιλογή γι` αυτό πρέπει να είναι δική μου. Το γεγονός πως δεν ήταν δική μου η επιλογή γι` αυτό που συνέβη, το κάνει αηδιαστικό. Δεν πιστεύω πως ζούμε σε έναν τέτοιο κόσμο!». «Δεν πρόκειται για ένα απλό σκάνδαλο, είναι ένα έγκλημα. Ένα έγκλημα στο σώμα μου. Είναι ένα σεξιστικό έγκλημα. Είναι αηδιαστικό. Ο νόμος πρέπει να αλλάξει και όλοι μας πρέπει να αλλάξουμε…» (διαβάστε αναλυτικά εδώ).




Δείτε ακόμη:
Βυζί δεν βάζει μέσα η Jennifer Lawrence ~ Γυμνή & η Penny από το Big Bang Theory!





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου