Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015

Την κέρασε σφηνάκι... πραγματική μπόμπα



Ήταν πριν από δύο χρόνια, όταν η 18χρονη, τότε, Γκάμπι Σκάνλον είχε επισκεφθεί με την παρέα της το «Oscar’s Wine Bar and Bistro» στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να γιορτάσει τα γενέθλιά της.

Ο μπάρμαν θέλησε να την κεράσει ένα σφηνάκι, όμως, μία απρόσμενη αντίδραση του οργανισμού της έμελε να σημαδέψει εκείνη την ευτυχισμένη μέρα…

Support: Gaby Scanlon leaves court with loved ones after today's ruling and warned others not to risk trying a drink and cocktail mixed with liquid nitrogen


Λίγο μετά την κατανάλωσή του, η νεαρή άρχισε να βγάζει ατμούς από το στόμα και τη μύτη της και να νιώθει έντονους πόνους.

Το σφηνάκι είχε καταψυχθεί με υγρό άζωτο, πρόκειται για μία δημοφιλή μέθοδο άμεσου παγώματος τροφίμων και ποτών που επιτρέπει τη δημιουργία εντυπωσιακών ατμών στο χείλος των μαγειρικών σκευών.


Shicking: Miss Scanlon was handed the free drink as she entered but it instantly scorched her stomach


Η κατανάλωση, όμως, του υγρού αζώτου είναι επικίνδυνη, διότι αυτό εξατμίζεται στους -196 °C, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να προκαλέσει βλάβες στα εσωτερικά όργανα του ανθρώπου στην περίπτωση κατάποσης ή εισπνοής.




Όπως εξήγησε, πάντως, στο δικαστήριο η 20χρονη, σήμερα, Γκάμπι, πριν πιει το ποτό ρώτησε αν αυτό ήταν καλό, παρά την επιβεβαίωση που πήρε όμως τα αποτελέσματα ήταν δραματικά. Η ίδια περιγράφοντας τη στιγμή λέει ότι ένιωσε το στομάχι της να εκρήγνυται και λίγο αργότερα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με διάτρηση στομάχου. Εκεί οι γιατροί αναγκάστηκαν να της το αφαιρέσουν και να ενώσουν το λεπτό έντερο με τον οισοφάγο.


Aftermath: An ambulance was called after Miss Scanlon began being sick, which led to her stomach being removed and three weeks in hospital

Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του μπαρ, που είχε ανοίξει μόλις 5 μήνες πριν από το περιστατικό, παραδέχτηκαν την ενοχή τους, ομολογώντας ότι δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των πελατών τους.


Πηγή: Daily Mail / enikos

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου