Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Αγέλη λαθρομεταναστών επιτέθηκε για να βιάσει υποψήφια βουλευτή των ΑΝΕΛ


Όπως λέει η ίδια στην εφημερίδα Espresso, έζησε τον τρόμο στις 7 το απόγευμα του Σαββάτου, ενώ κατευθυνόταν προς το ΣΕΦ για να παρευρεθεί στο συνέδριο του κόμματος της, όταν την περικύκλωσαν εννέα λαθρομετανάτες, οι οποίοι της έσκισαν το σακάκι, της έβγαλαν τη ζώνη και πήγαν να τη βιάσουν.

Οι κραυγές αγωνίας της νεαρής δημοσιογράφου δεν κατάφεραν να αποτρέψουν τους δράστες, αφού...
ουδείς μπορούσε να τις ακούσει μέσα στην υπόγεια διάβαση! «Δεν ήξερα πόσο διαρκεί το περπάτημα σε αυτήν τη διάβαση, καθώς ήταν η πρώτη -και τελευταία- φορά που βρέθηκα εκεί. Είδα εννέα άνδρες, ηλικίας από 19 έως 25 ετών, που άρχισαν να μου κάνουν προκλητικά και χυδαία σχόλια για την εξωτερική μου εμφάνιση. Ολοι είχαν ύψος περίπου 1.65, μελαψοί, φορούσαν δερμάτινα μπουφάν και μαύρο τζιν» περιγράφει συγκλονισμένη στην «Espresso» η Ολγα Γιάννη.



Η τρομοκρατημένη γυναίκα σκέφτηκε αρχικά να γυρίσει πίσω, όμως ήταν αργά. Προσπάθησε να κινηθεί πιο γρήγορα (φορώντας ψηλοτάκουνα) για να τους ξεφύγει. Οι άγνωστοι την περικύκλωσαν, της τράβηξαν βίαια το σακάκι που φορούσε με αποτέλεσμα να της το σκίσουν, ενώ έβγαλαν και τη ζώνη της: «Ο ένας με τράβηξε από το χέρι. “Εχεις ωραία μάτια” μου είπε. Μου έσκισε τη ζακέτα και μου είπε ειρωνικά “Είσαι πιο όμορφη τώρα”! Στην αρχή νόμιζα ότι θα μου πάρουν την τσάντα και το κινητό. Ημουν μόνη με εννιά άτομα και κοιτούσα δεξιά και αριστερά για βοήθεια. Με πλησίασαν άλλοι τρεις. Έκανα ένα βήμα, αλλά με τραβούσαν. “Ελα δω, θέλουμε να σε γνωρίσουμε” μου είπαν».

Η κυρία Γιάννη φώναζε απεγνωσμένα. Οπως λέει, αυτό που την έσωσε ήταν η σκέψη που πέρασε από το μυαλό της να πετάξει προς τα πίσω το πορτοφόλι της για να τους αποσπάσει την προσοχή: «Μόλις το πέταξα, άρχισα να τρέχω και έτσι ξέφυγα. Πήγα στο ΣΕΦ με σκισμένη ζακέτα, χωρίς ζώνη και το παντελόνι μου δεν είχε κουμπί, καθώς με τραβούσαν από τη μέση. Πρέπει να έπεσε εκεί. Το φερμουάρ στράβωσε και δεν ήξερα πώς να καλύψω το παντελόνι, αφού η ζακέτα ήταν σκισμένη και δεν είχα ζώνη να δεθώ! Ενιωσα πολύ φόβο μέσα μου σε κάθε άγγιγμά τους. Ο ένας με έπιανε από τη ζακέτα, ο άλλος από το πρόσωπο. Μετά ένιωσα ένα χέρι και στη μέση μου, στο παντελόνι. Ηταν θάνατος για μένα. Ετρεξα στο στάδιο και έτρεμα για ώρα. Ολο το βράδυ έμεινα άγρυπνη. Αλλο να τα περιγράφεις και άλλο να τα ζεις. Εχει μεγάλη διαφορά».

Οταν ξέφυγε από την υπόγεια διάβαση, η δημοσιογράφος που παρουσιάζει εκπομπή στο Euro channel στη Θεσσαλονίκη ζήτησε βοήθεια από μια παρέα που βρήκε. «“Σας παρακαλώ, βοηθήστε με” τους είπα. Φοβόμουν τους άλλους. Τους είπα “φύγετε από δω, είναι επικίνδυνα” και εκείνοι με ρώτησαν αν είχα ένα τσιγάρο ή ένα ευρώ! Προφανώς έπεσα σε τοξικομανείς» περιγράφει.

Μέσα από την περιπέτειά της η Ολγα Γιάννη στέλνει ένα μήνυμα σε όσους χρησιμοποιούν τις υπόγειες διαβάσεις στην Αθήνα να προσέχουν, ενώ κάνει λόγο για έλλειψη αστυνόμευσης και ζητεί να ληφθούν μέτρα ασφαλείας: «Πρέπει να αποτρέψουμε κάθε βιασμό ή ληστεία. Εγώ στάθηκα τυχερή, γιατί ήμουν ευγενική μαζί τους και συνεργάσιμη. Η επόμενη κοπέλα όμως;»




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου