Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Μου τη δίνουν οι ντεμέκ εκπτώσεις


Αποφάσισα μετά από 11 (!) χρόνια να αλλάξω την οθόνη του desktop μου και να πάρω μεγαλύτερη. Η 17άρα LG L1752S, δεν λέει να χαλάσει! Σκυλί μιλάμε, ούτε καμμένα pixels τόσα χρόνια, ούτε τίποτα.

Είπα να κάνω μια αναβάθμιση υλικού με περισσότερς ίντσες και τεχνολογία IPS για καλύτερα χρώματα και αφού ευτυχώς εγκαίρως διαπίστωσα ότι τα περισσότερα μοντέλα στο εμπόριο έχουν μεγάλη αντανάκλαση (glare) και θα γκρίνιαζα συνέχεια με την επιλογή μου, κατέληξα πάλι σε LG, που έχει anti-glare επίστρωση. Το μοντέλο που στάμπαρα είναι το...
23MP68VQ-P, που έχει πολύ καλές κριτικές, και περίμενα τις εκπτώσεις για αγορά. Η τιμή του στα περισσότερα καταστήματα στα 169 ευρώ. Επειδή το συγκεκριμένο έχει ζήτηση, δεν βγήκε έως τώρα σε προσφορά. Ως εδώ καλώς!

Ο Κωτσόβολος όμως που λέτε, πριν τις εκπτώσεις το είχε 169 ευρώ. Μόλις ξεκίνησαν οι εκπτώσεις, ναι μεν έριξε την τιμή στα 161 ευρώ, αλλά δίνει αρχική τιμή τα 179. Ένα μικρό τρυκ δηλαδή για να δείχνει μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης.

Αυτά εμένα μου τη δίνουν, λες και απευθύνονται σε τσοπαναραίους. -Το πιθανότερο είναι εάν δεν βρω καλύτερη τιμή να την αγοράσω από τον Κωτσό, αλλά μην μας δουλεύουνε ρε φούστη μου. 2017 έχουμε...


LOL: Έληξε μετά από 3 ημέρες που έκανα την ανάρτηση και η τιμή του Κωτσό στα 161 κι έμεινε η αυξημένη τιμή στα 179! Εν τω μεταξύ πήγα είδα την οθόνη από κοντά σε άλλο κατάστημα μιας και ο Κωτσό μόνο μέσω ίντερντε τη δίνει. Πράγματι είναι υπερ-γαμάτη για την τιμή της. Πολύ ωραία χρώματα (το μαύρο είναι μαύρο λέμε) χωρίς το φαινόμενο light bleeding (το άσπρισμα σε μαύρο φόντο) και ελάχιστο πλαίσιο (bezel). Εν αναμονή για καμιά προσφορά ή αγορά σε τιμή ραφιού μέχρι το τέλος των εκπτώσεων...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου