Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 5ον)


- Όσο πας και ομορφαίνεις...
- Αλήθεια;
- Ναι, συνέχισε να απομακρύνεσαι!
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Γεια σας, θα ήθελα να αγοράσω ένα ζωάκι.
- Μάλιστα, τι ακριβώς έχετε επιλέξει;
- Να, αυτή την φώκια θέλω!
- Αυτή είναι η ταμίας...
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Η Άννα κεράτωσε τον Νίκο ρε...

- Ποιά ρε, αυτή η χοντρή;;;
- Κι όμως ρε..
- Ήσυχη φαίνονταν ρε, δεν έδινε δικαίωματα!
- Τα ήσυχα ιπποποταμάκια να φοβάσαι...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Μπαμπά είμαι στα αλήθεια τόσο άσχημη;
- Σου έχω πει 100 φορές να μην με λες μπαμπά στον δρόμο

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

«Οι γυναίικες πρέπει να έχουνε πιασίματα.
Τα κόκαλα είναι για τους σκύλους».
-Μαρία 186 κιλά-

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Αψούυυυυυυ... Νίκο πες μου έναν τριψήφιο αριθμό
- 000.....
- Μααα ....
 -Δεν σε σκέφτεται κανείς μωρή σαύρα!!!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γραφείο γνωριμιών;
- Μάλιστα.
- Σας έστειλα φωτό για να μου βρείτε μία να πηδήξω.
- Α μάλιστα, σας βρήκα μια ωραιοτάτη.
- Γυναίκα;
- Ταράτσα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Που την πας την κατσίκα;
- Σκυλί ειναι καλέ.
- Το σκύλο ρώτησα μαντάμ.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Έχετε κολάν XXL;
- Ναι βεβαίως
- Γιατί;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Κούκλα σε κάνει το ποτό!
- Μα δεν πίνω...
- To ξέρω, πίνω εγώ..

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~







Δείτε ακόμη:

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 1ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 3ον) 

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 4ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με λίγα κιλά παραπάνω (Μέρος 1ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου