Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ναι, εγώ είμαι προδότης...


ΝΑΙ εγώ είμαι ΠΡΟΔΟΤΗΣ, γιατί αποφάσισα να φάω τα λεφτά ΜΟΥ και να μην του πληρώσω ουτε σύνταξη στα 45 ούτε εφάπαξ.

ΝΑΙ εγώ είμαι ΠΡΟΔΟΤΗΣ, γιατί αποφάσισα να φάω τα λεφτά ΜΟΥ με την οικογένειά μου και να μην του δώσω τα μισά. 

ΝΑΙ εγώ είμαι ΠΡΟΔΟΤΗΣ, γιατί αποφάσισα να αγοράσω με τα λεφτά ΜΟΥ ΕΓΩ την ΒΜW και όχι αυτός.
 

Δεν το 'ξερα να σας ταίζω για πάντα για να με λέτε πατριώτη. 

Εσείς στη μάσα κι εγώ στη δουλειά για την πατρίδα. 

Να κάτσω να μου κάνετε τα 5.000 € που έπερνα 2.000, να μου τρώτε τα 1.500 και να μην πάω να πάρω τα 7.000 που μου δίνουν για να κανω το καθήκον μου στην πατρίδα. 

Πες του λοιπόν χαιρετίσματα απο μένα 

Έφυγαν επιτέλους οι προδότες απ τη χώρα και μείναν οι πατριώτες. Μια χαρά. 

Άντε γιατί ξέρω να τα πω και πιο χοντρά. 

ΤΖΟΥΖΕΙ τώρα που τελειώσαν τα κορόιδα που τους τάιζαν και το γύρισαν στον πατριωτισμό. 

Πείτε την αλήθεια - δεν εννοώ εσας αγαπητέ. Ξέρουν αυτοί ποιούς εννοω - Πείτε οτι γαλουχηθήκατε απο τα σπίτια σας με την ιδέα, πως αν η κοινωνία δεν μπορεί να σας ταίσει, τότε καλύτερα να μην υπάρχει κοινωνία  

Πείτε οτι σας ΤΣΟΥΖΕΙ τώρα που τελειώσαν τα κορόιδα και δεν ξέρετε τι να κάνετε 

Οι πιο πολλοί ούτε e-mail δεν είχατε στο γραφείο σας και παίρνατε όσα έπαιρνε ενας chief dealer. 

Tώρα που πέθανε ο τζάμπας το ρίξατε στον πατριωτισμό. 

Όταν μου κλέβατε τα μισά λεφτά ΜΟΥ ήταν κοινωνία, τώρα που τα τρώω στο εξωτερικό και δεν σας τα δίνω είναι κανιβαλισμός, κατάπτωση και προδοσία; 

Όταν δούλευα 12ωρα και σεις 4ωρα και παίρνατε τα διπλά από μένα τότε είχαμε δικαιοσύνη, τώρα που σας εριξα ενα φάσκελο και τρώω τα λεφτα μου είναι κοινωνικός αυτοματισμός ; 

Όταν είναι να πάρω σύνταξη στα 70 κι εσεις στα 40 είναι δημοκρατία, τώρα που θα πρεπει να δουλέψετε, είναι φασισμός; 

Άμα κλεισει η επιχείρηση που δουλεύω, είναι δημοκρατία, άν απολυθεί ένας απο σας είναι χούντα; 

Άντε τώρα. 

Όταν πηγαίνατε ταξιδάκια στο εξωτερικό με τα λεφτά μας ήταν καλά; Τώρα που δεν σας τα δίνουμε και πάμε εμείς, γίναμε προδότες; 

Όταν υπηρετούσαμε τα σύνορα σαν άντρες κι εσείς παίρνατε απαλλαγές σαν κουδουνίστρες ήταν καλά ε; 

Τώρα που δεν υπάρχει κανένας να σας φυλάξει, τσουζει λίγο.  

Φυλάξτε τη χώρα εσείς και τα παιδιά σας, που τα μάθατε, ότι όλοι οι λαοί είναι ίσοι.

Για να σας δω, λεβέντες μου.

...ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!


1966

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εισαι προδοτης επειδη εισαι αριστερος αναρχοκομουνιστης
για κανεναν αλλο λογο!

Ανώνυμος είπε...

Τόσο Καλό που μου έφτιαξε τη μέρα
Μπράβο
Καλημέρα σε όλους

r+w είπε...

Πολύ καλό κείμενο ... τα λέει όλα ...

Unknown είπε...

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ,ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΜΑΣΤΕΡ ΚΛΠ ,ΠΟΥΧΕΙ ΛΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ, ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ ΑΝΕΡΓΟΣ Ή ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ?ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΠΑΝΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΝ ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΤΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΥΜΝΟΛΟΓΟΥΝ.ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ,ΚΑΖΑΚΟ,ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ? Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΗΦΗ ΣΗΦΑΚΗ (ΙΩΣΗΦ ΣΗΦΑΚΗΣ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%96%CE%BF%CE%B6%CE%AD%CF%86_%CE%A3%CE%B9%CF%86%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CF%82) ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ!ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ? ΜΕ ΤΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ?ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ,ΠΟΥ ΤΑΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ?ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 250 ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5.

Δημοσίευση σχολίου