Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με στουρνάρια (Μέρος 4ον)


- Μπαμπά σκεφτόμουν...
- Κι έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω από που έρχεται αυτός ο θόρυβος σαν σκουριασμένα γρανάζια!
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Γυναίκα, είδες τα καινούρια μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ;
- Επίπονα.
- Ποιόν επίπωνες μωρή κ@ριόλα;
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~ 
Bρήκα site για να γίνεις ντετέκτιβ μέσω ιντερνέτ.

Πλήρωσα την συνδρομή και εξαφανίστηκαν.
Ή με κορόιδεψαν ή αυτή είναι η πρώτη μου αποστολή.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Είσαι ανεδίπεκτος μαθήσεως.
Είσαι αδενίπε...
Είσαι ανέ...
Είσαι στόκος.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Θες να φτιάξουμε μια μηχανή του χρόνου;
- Και γιατί να μην την φτιάξουμε φέτος;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Συγγνώμη αφεντικό. Το αυτοκίνητό μου χάλασε και δεν μπορώ να έρθω στην δουλειά.
- Γιατί δεν παίρνεις το λεωφορείο;
- Δεν έχω λεωφορείο.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Έναν διπλό ελληνικό σκέτο
- Όταν εννοείς σκέτο;
- Χωρίς φλιτζάνι, να ρίχτον δω στη χούφτα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Η άλλη μου ευχηθηκε για τα αδέρφια μου 6 μέρες μετα "αν και καθυστερημένα να τα χαίρεσαι" Εντάξει είναι λόγο χαζά. Αλλά είναι τρόπος αυτός;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Όταν πας 18, τί θα κάνεις;
- Ό,τι δε με άφηναν οι γονείς μου!
- Δηλαδή;
- Αρχικά, θα βάλω το χέρι μου στην πρίζα...

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Ρε μπαμπά σε τί διαφέρει το τσάμπα από το δωρεάν;
- Κοίτα, το βλέπεις το λύκειο απέναντι;
- Ναι.
- Αυτό είναι δωρεάν, εσύ πάλι, τσάμπα πηγαίνεις.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

-Ρε φίλε, έκανα μια μαλακία στο Word. Πώς τη διορθώνω;
-Πάτα αναίρεση.
-Α, ναι, ρε συ. Μπα, τίποτα δεν αλλάζει.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~



Δείτε ακόμη: 
Ανεκδοτάκια... ~ Με στουρνάρια (Μέρος 1ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με στουρνάρια (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με στουρνάρια (Μέρος 3ον)

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου