Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος 4ον)


- Κυρ Μπάμπη θα μου φτιάξεις 5 πιτόγυρα με χοιρινό;
- Απ' όλα;
- Αν μπορείς χωρίς ιδρώτα αυτή την φορά κυρ Μπάμπη.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Πώς λέγεται αυτός που από τα 5 άτομα που έφαγαν ληγμένα πάει πρώτος στην τουαλέτα;
-Cheerleader.
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια ΚΝίτισσα κι έναν μπασκετμπολίστα;

Ο μπασκετμπολίστας μετά από 4 περιόδους, θα πλυθεί.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Λέει ο νεαρός γύφτος στην κοπέλα του:
- Μωρό μου θέλεις να παίξουμε ένα πονηρό παιχνίδι;
- Ναι αγάπη μου, για πες μου!
- Θα σβήσουμε το φως, θα φοράω διάφορα προφυλακτικά με γεύσεις, κι εσύ θα μαντεύεις τι γεύση είναι.
-Αχ ναι!! Τέλεια ιδέα!!

Σβήνουν το φως και λέει η κοπέλα:
- Μυζήθρα!!
- Περίμενε ρε μωρό μου δεν φόρεσα ακόμα προφυλακτικό...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- 3 μέρες πέρασαν κι ακόμα έχω το άρωμά σου στο κορμί μου.
- Κάνουμε και κάνα μπάνιο που και που ε.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

"Σημασία δεν έχει το ταξίδι, αλλά να έχεις πάει WC πριν ξεκινήσεις"...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε τσόγλανε βάζεις τα δάχτυλα στη μύτη και τα σκουπίζεις στα πικάπ;
- Μυξάρω μπαμπά...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

H άλλη, επηρεασμένη απο τις Αμερικανιές, κάθεται στο σαλόνι με ένα ποτήρι κρασί, απαλή μουσική, χαμηλά φώτα. Και μπαίνει ο Ελληνάρας μέσα, και κλάνει ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Εάν έχετε καιρό να χέσετε, έχει ασιατική εβδομάδα στα LIDL

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είναι δυο μυγες...

- Μαμά τι θα φαμε σημερα;
- Σκατά.
- Είσαι η καλυτερη μαμα του κοσμου!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος Δεύτερον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με βρωμύλους (Μέρος 3ον)




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου