Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 4ον)


Κορίτσια συγγνώμη που δεν απαντάω στα μηνύματά σας, αλλά δεν μου στέλνετε κιόλας...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Περίμενα στην τράπεζα και γνώρισα ένα ωραίο μωρό που μου ζήτησε να ανταλλάξουμε νούμερα.
Είχα το 12 και πήρα το 95.
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Φωνάζεις στο σεξ;

- Φυσικά!
- Και τί λες;
- Ε, εσείς οι από πάνω, πιο σιγά κοιμόμαστε.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

"Μην κυνηγάτε την αγάπη, θα έρθει μόνη της".

- Ελένη, 54 ετών. 15 γάτες.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιορτάζεις του αγίου Βαλεντίνου;
- Ναι.
- Τυχερούλη, πώς την λένε;
- Δεν την λένε, Βαλεντίνο με λένε.
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Καλησπέρα μάστορα, 2 πιτόγυρα φτιάξε μου.
- Κρεμμύδι να βάλω;
- Μπα μωρέ, ίσως βγω με την γκόμενα μετά.
- Χαχαχαχαχαχαχαχα
- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
- Σάκη κάνε 2 με έξτρα κρεμμύδι, τα γνωστά για τον Βαγγέλη.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πόσο καιρό έχεις να κάνεις σεξ;
- Ουουου... Πάνω από μήνα.
- Δηλαδή;;
- Τέσσερα χρόνια...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πήρα ένα προφυλακτικό από έναν φίλο μου για να το δώσω σε έναν άλλο φίλο μου. Τώρα και οι δύο νομίζουν ότι γ@μάω.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πόσο θυμάμαι εκείνα τα εφηβικά πάρτυ που φασώνονταν όλοι με όλους... Έτσι, χωρίς φοβίες, χωρίς ταμπού, χωρίς εμένα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Συνομιλία στο facebook:

- Θα μου δώσεις το κινητό σου;
- Δεν έχω κινητό.

...στάλθηκε από κινητό.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~








Ακόμη: 

Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 1ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 3ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου