Η Αμερική του 1900 αναπτυσσόταν με ηλιγγιώδη ταχύτητα. Στον τομέα των μεταφορών, τα τραίνα κατείχαν την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του κοινού. Μεγάλες εταιρείες σιδηροδρόμου έστρωναν τα δίκτυά τους σε όλη τη χώρα και ανταγωνίζονιαν η μία την άλλη.
Η φωτογραφία κατέγραφε την επιχείρηση αυτή...
βήμα προς βήμα καθώς πολλοί φωτογράφοι δούλευαν αποκλειστικά για λογαριασμό των σιδηροδρομικών εταιρειών.
Ένας από αυιούς, ο GeorgeE. Laurence, πήρε εντολή από την εταιρεία "Chicago and Alton Railroad Company" να φτιάξει μια φωτογραφική μηχανή ικανή να τραβήξει αρνητικό διαστάσεων 1.37x2.40 μέτρων για να φωτογραφήσει ένα τραίνο πολυτελείας που μόλις είχε κατασκευαστεί.
Η μηχανή ήταν έτοιμη το 1900 και είχε γιγάντιες διαστάσεις γι'αυτό την βάφτισαν "το Μαμούθ".
Κατασκευάστηκαν και δύο φακοί, ένας ευρυγώνιος (1680χιλ.) και ένας 3050 χιλιοστών. Το βάρος της ήταν 635 κιλά, συμπεριλαμβανομένου του γυάλινου αρνητικού, που μόνο του ζύγιζε 227 κιλά!
Χρειαζόταν περίπου 15 άτομα για το χειρισμό της και το αρνητικό έπρεπε να εμφανιστεί σε λεκάνες που γέμιζαν με 45 λίτρα χημικών.
Η κάμερα αυτή κέρδισε παγκόσμιο βραβείο στη μεγάλη έκθεση του 1900 στο Παρίσι, εντυπωσιάζοντας με το μέγεθός της και μόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου