Τους τεράστιους κινδύνους που διατρέχουν οι έφηβοι να βρεθούν μπλεγμένοι στα δίχτυα συμμοριών αλλοδαπών που πλέον έχουν τα ορμητήριά τους ακόμη και μέσα στα σχολεία επισημαίνουν οι ειδικοί.
Η οικονομική κρίση, η είσοδος δεκάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα και η χαλάρωση του θεσμού της οικογένειας, αφήνουν στην ουσία απροστάτευτα χιλιάδες παιδιά μας στις διαθέσεις των κακοποιών.
"Γύρω μας υπάρχουν νέα (αλλοδαπά) άτομα, τα οποία κάποια στιγμή ξεφεύγουν από τους κώδικες της ηθικής, κάνουν παράξενη ζωή, εμπλέκονται σε ληστείες, κλοπές, τσακωμούς, κάνουν χρήση ουσιών και τελικά γίνονται βιαστές και δολοφόνοι", υποστηρίζει ο νευρολόγος-ψυχίατρος κ. Δημήτρης Σούρας και προσθέτει:
"Αυτά τα άτομα δεν μετανιώνουν ποτέ, δεν δρουν με το συναίσθημα. Πάρα πολλά παιδιά που τυχαίνει να συναναστραφούν με αυτές τις προσωπικότητες, κολλάνε μαζί τους γιατί υπάρχει πάντα η γοητεία του περιθωρίου. Αυτό βεβαίως επιδεινώνεται από τη συμμετοχή όλο και περισσότερων (λαθρομεταναστών) αλλοδαπών στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Πολλά από τα παιδιά αυτά ξένης υπηκοότητας έχουν διαφορετική ηθική, πολύ πιο χαλαρό κώδικα αξιών και θράσος, στοιχεία που τα καθιστούν αρνητικούς πρωταγωνιστές στη σχολική κοινότητα. Αυτό παρασύρει αδύναμα ψυχολογικά παιδιά στο να γίνονται πειθήνια όργανά τους.
Αυτά τα άτομα μπορεί να έχουν ωραία αυτοκίνητα λόγω των κλοπών που κάνουν, να "πουλάνε μούρη" και να ξοδεύουην αμέτρητα λεφτά, διότι δεν είναι δικά τους και προβάλλουν αρχηγικό προφίλ.
Τα κοριτσάκια και τα αγοράκια που έχουν μεγαλώσει σε μια τυπική ελληνική οικογένεια κολλάνε σε τέτοια άτομα γιατί αποτελούν το αντίθετο πρότυπο και έχουν τη γοητεία του αγνώστου. Και το άγνωστο, ειδικά για τα εφηβικά ή τα παιδικά μυαλά, δημιουργεί μια ηδονή. Η γοητεία του αγνώστου και η δίψα για επιβεβαίωση, τους κάνεινα είναι δίπλα τους, να τους αποδέχονται, να τους παραδέχονται, ώσπου τελικά να καταλήξουν σε υποβολιμότητα ή σε πλήρη αβουλία, που τους κάνει να έχουν χάσει το παιχνίδι και να γίνουν υποχείριά τους".
Το πόσο ευάλωτο είναι ένα παιδί 16 ετών να ξεφύγει από τους κώδικες ηθικής λόγω κακών συναναστροφών στο σχολικό περιβάλλον, εξηγεί η ψυχολόγος-παιδοψυχολόγος, διδάκτωρ Ψυχοπαθολογίας κυρία Χαρά Νομικού:
"Αυτή τη στιγμή αναδύονται όλα τα κενά που έχει η ελληνική οικογένεια. Δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με τους εφήβους. Δεν είχαμε χρόνο να ασχοληθούμε με τα προβλήματά τους. Αυτό που βλέπουμε, είναι κατά κάποιο τρόπο μια εικόνα του ευατού μας. Σε ό,τι έχει να κάνει με την εμπλοκή παιδιών σε παρέες σκληρών κακοποιών και ειδικότερα την εμπλοκή της 16χρονης μαθήτριας (με τη συμμορία των αλβανών με τα καλάσνικοφ), εκτιμώ πως το "παιδί" αντλούσε αυτοπεποίθηση και επιβεβαίωση έχοντας σχέση με έναν αρχηγό (τον αλβανό Α. Πεπα). Έπαιρνε τεχνητή αυτοπεποίθηση, κάτι που βέβαια συναντάται στην εφηβεία. Στα 16 συναντάμε τη μέγιστη σύγκρουση με τους γονείς, τη δυνατότητα του "εγώ" να ρισκάρει, όμως σε αυτή την περίπτωση συνέβη κάτι υπερβολικό, αφού η κοπέλα μπήκε και στην παρανομία. Γνώριζε και συμμετείχε κατά έναν τρόπο. Άρα το κίνητρο ήταν κυρίως η επιβεβαίωση ότι έχει σχέση με κάποιον ισχυρό και η αυτοπεποίθηση που ίσως της έλειπε".
Το άρθρο στην έντυπη έκδοση του Πρώτου Θέματος
Σημείωση: H 16χρονη που έκανε πλάτες στους αλβανούς για να ληστεύουν και να βιάζουν, αφέθηκε ελεύθερη.
Η 16χρονη αφέθηκε ελεύθερη, αλλά ούτε και οι γονείς της μπήκαν μέσα για αμέλεια εποπτείας ανηλίκου. Υποθέτω ότι δεν τους απαγγέλθηκε κάν κατηγορία. (Φαίνεται πως γι' αυτό πληρώνονται τόσα πολλά χρήματα οι δικαστές και οι εισαγγελείς: για να επιλέγουν πού θα εφαρμόσουν τον νόμο.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως δεν απαγγέλονται κάν κατηγορίες ούτε στους γονείς των μαθητών που κάνουν καταλήψεις, επειδή ..."το αποφάσισε το 15μελές"!!! Λες και οι καταλήψεις είναι νόμιμες, ή νομιμοποιούνται απο αποφάσεις ανηλίκων.
Παίζει, βέβαια, οι καλοί αυτοί γονείς (της 16χρονης) να έχουν τίποτε "μπαρμπάδες στην Κορώνη", και παρασκηνιακώς να έβγαλαν την ουρά της κορούλας τους απέξω. (Ή και με τίποτε "μαχητικούς" δικηγόρους τύπου Κούγια, ή άλλους παράγοντες διαφόρων "στοών".)
Ο ίδιος με το παραπάνω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓονείς και παιδιά, λοιπόν, στη θέση του εγκεφάλου έχουν κόπρανα. Γι' αυτό και η ληστεία του δημοσίου πλούτου απ' τους πολιτικούς, οι μίζες, και όλα τα παρόμοια τοιαύτα, τους φαίνονται φυσιολογικά.
Μην κοιτάς τί λένε ως -δήθεν- "αγανακτισμένοι". Δες τί επιμένουν να ψηφίζουν.
υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στα σχολεία, ακόμη και μεταξύ των αλλοδαπών. γιατί και μεταξύ τους έχουν ίντριγκες και περιθωριοποιούν άτομα. κουβαλάνε τα ακούσματα και τη διάθεση του σπιτιού και προσπαθούν να επιβληθούν με όποιον τρόπο είναι ο ευκολότερος. αλλά κι όλο το σύστημα δεν μεριμνά καθόλου για τι γίνεται στην τάξη και την αυλή ενός σχολείου από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο. όταν οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν επαρκώς μια τάξη περνάνε στην επόμενη, είναι φυσικό η ανεπάρκεια που αισθάνονται κι είναι ολοφάνερη να πρέπει να καλυφθεί με τσαμπουκά ή με το να μειώνουν και να χλευάζουν τ άλλα παιδιά, με το να δημιουργούνται μικρές συμμορίες. τα παιδιά όσο και να τ αγαπάνε και να προσπαθούν οι γονείς πάντα θέλουν στον χώρο τους, το χώρο του σχολείου να είναι αποδεκτά κι όχι αποδιοπομπαία από το σύνολο. έτσι γίνονται ανεξέλεγκτα ευτράπελα. και τελικά, πάλι τα παιδιά πληρώνουν με ακριβό νόμισμα το κόστος. του να υπονομεύουν εν αγνοία του το μέλλον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν ολίγοις, γίνανε και τα σχολεία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους διδάσκοντες όλων των βαθμίδων, και τα πολιτικά κόμματα που διεισδύουν και στραγγαλίζουν την Παιδεία, δηλαδή τους αναδεικνύοντες την κουλτούρα του κοπαδιού και υποβαθμίζοντες τη μάθηση κι έρευνα τι έχομε να 'πούμε; Γιατί είναι απυρόβλητοι;
ΑπάντησηΔιαγραφή