Η φίρμα Bulgari έχει γίνει περίπου συνώνυμη με τα ακριβά κοσμήματα, τα οποία έχουν κατά καιρούς προτιμήσει μεγάλα ονόματα όπως η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και άλλα πολλά. Φαίνεται όμως ότι η ομώνυμη οικογένεια θέλει να δοκιμάσει την τύχη της και σε άλλους τομείς.
Δύο μέλη της δυναστείας Bulgari ...
των ρολογιών και κοσμημάτων, οι κκ. Πάολο και Τζοβάνι Μπούλγκαρι, ως γνήσιοι Ιταλοί δεν μπόρεσαν να κρατηθούν μακριά από το κρασί και το σαββατοκύριακο που πέρασε παρουσίασαν τα τρία πρώτα κρασιά τους στο Vinitaly, τη διεθνή έκθεση κρασιού στη Βερόνα της Ιταλίας.
Τα κρασιά που παρήχθησαν στο κτήμα PoderNuovo της οικογένειας στη νότια Τοσκάνη είναι το πρώτο προϊόν της επιχείρησης που ίδρυσαν ο πρώην πρόεδρος του ομίλου Bulgari, κ. Πάολο Μπούλγκαρι με τον γιο του αφότου η οικογένεια πούλησε τα δικαιώματα πλειοψηφίας του οίκου Bulgari μέσω ανταλλαγής μετοχών με τη γαλλική εταιρεία πολυτελών ειδών LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton τον Μάρτιο του 2011.
ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ
Η καθιέρωση μίας εταιρείας στον χώρο του καλού κρασιού στην Ιταλία είναι δύσκολο εγχείρημα. Πρόκειται για μία πολύ ανταγωνιστική αγορά που κυριαρχείται από τρανά ονόματα όπως ο οίκος Antinori με το Tignanello, ή τα κρασιά Sassicaia της εταιρείας Tenuta San Guido. Εντούτοις δεν είναι λίγοι οι διάσημοι ανά τον κόσμο, όπως η ηθοποιός Ντρου Μπάριμορ, που αποτόλμησαν να δοκιμάσουν την τύχη τους στον χώρο της οινοποιίας.
Ωστόσο η οικογένεια Μπούλγκαρι φροντίζει να μην προβάλλει ιδιαίτερα το όνομά της στα κρασιά που παράγει, εν μέρει λόγω της ισχύος συγκεκριμένων κανόνων που είχε θέσει στο παρελθόν η Bulgari, οι οποίοι περιόριζαν τη χρήση της επωνυμίας Bulgari σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Ετσι στις φιάλες του κτήματος PoderNuovo τα ονόματα των Πάολο και Τζοβάνι Μπούλγκαρι μόλις που διακρίνονται στην ετικέτα, ενώ μεταξύ των τριών κρασιών, μόνο το «Sotirio», προς τιμήν του ελληνικής καταγωγής ιδρυτή της δυναστείας, έχει σαφή αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της οικογένειας.
«Πρώτη νίκη για τα κρασιά μας είναι να μην γίνουν γνωστά ως κρασιά των Μπούλγκαρι», αναφέρει χαρακτηριστικά ο 36χρονος κ. Τζοβάνι Μπούλγκαρι, διευθύνων σύμβουλος του PoderNuovo και εξομολογείται ότι η έννοια του πατέρα του αλλά και του ίδιου ήταν μήπως τα κρασιά τους αντιμετωπιστούν σαν ένα «καπρίτσιο» πλουσίων, ένα? αγροτικό συμπλήρωμα στη λίστα των προϊόντων Bulgari, δίπλα στα ρολόγια, στα κοσμήματα και τα αρώματα.
«Η μεγάλη πρόκληση για μας είναι να δείξουμε ότι μπορούμε να παράγουμε και καλό κρασί», τονίζει.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Μέχρι στιγμής όλα συνηγορούν υπέρ τους. Τα αμπέλια τους στο PoderNuovo σε έκταση 42 στρεμμάτων, φυτεύτηκαν το 2007 σε έδαφος πλούσιο σε άργιλο, άμμο και κιμωλία σε διαφορετικές συστάσεις, κάτι που συμβαδίζει απόλυτα με τις διάφορες ποικιλίες σταφυλιών. Οι Μπούλγκαρι φρόντισαν ακόμα να επιστρατεύσουν τις γνώσεις ενός από τους πιο γνωστούς οινολόγους στην Ιταλία, του κ. Ρικάρντο Κοταρέλα, ώστε τα τρία τους κρασιά να έχουν τη στάμπα της έγκυρης έγκρισής του όταν θα κυκλοφορούσαν για πρώτη φορά στην αγορά.
Πρόκειται για ένα μίγμα κόκκινων ποικιλιών της Τοσκάνης, ένα cabernet franc και ένα Sangiovese, τη γηγενή ποικιλία κρασιών της κεντρικής Ιταλίας.
Η αρχική τους παραγωγή υπολογίζεται σε 60.000 φιάλες, με στόχο τον διπλασιασμό της όταν ο αμπελώνας θα είναι πλήρως λειτουργικός. Τα κρασιά θα πωλούνται στη χονδρική στα 12, 16 και 20 ευρώ, ανάλογα με το είδος και την τιμή λιανικής που θα καθορίσουν οι εισαγωγείς και διανομείς τους.
Πάντως η οικογένεια δεν τρέφει αυταπάτες ότι η επιτυχία της στον χώρο των πολυτελών ειδών αποτελεί εγγύηση επιτυχίας σε έναν εντελώς διαφορετικό τομέα. Ωστόσο αναλυτές του χώρου των κρασιών πιστεύουν ότι το όνομα Bulgari μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος των κρασιών του PoderNuovo, αν τα προϊόντα αυτά συνδεθούν ξεκάθαρα με τη φίρμα Bulgari και την ποιότητα που την χαρακτηρίζει.
Κέρδος 1/4/2012 06:00
Διαβάστε ακόμη... Αυτό το ξέρατε; Bic - Boulgari - Nike
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου