Απεργία και αύριο αποφάσισαν οι ρουσφετολογικώς διορισμένοι κρατικοί υπάλληλοι του Μετρό Αθηνών.
Στα άκρα φτάνει η σύγκρουση μεταξύ κυβέρνησης και εργαζόμενων στα μέσα μεταφοράς, οι οποίοι συνεχίζουν τις απεργίες παρά τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης ότι είναι παράνομες.
Μάλιστα, το απόγευμα της Τετάρτης, οι εργαζόμενοι στο μετρό αποφάσισαν και νέα απεργία, για όγδοη συνεχόμενη ημέρα.
Με δήλωσή του στον ραδιοσταθμό «ΒΗΜΑ Fm», ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, είχε διαμηνύσει νωρίτερα: «Μέχρι αύριο οι πρωτεργάτες να συμμορφωθούν με τις δικαστικές αποφάσεις, αλλιώς θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες του νόμου. Η νομοθεσία προβλέπει τι πρέπει να γίνει σε όσους πρωτοστατούν στις απεργίες».
Νωρίτερα, στο ενδεχόμενο επίταξης, οι εργαζόμενοι δήλωσαν ανυποχώρητοι και διαμήνυσαν ότι θα απαντήσουν «με πόλεμο στον πόλεμο της κυβέρνησης».
«Θα έχουμε μπλακ άουτ στις συγκοινωνίες αν η κυβέρνηση προχωρήσει σε επίταξη κι αυτό δεν είναι απειλή» είπε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ, Χρήστος Κούκης.
Σημειώνεται ότι οι συρμοί του μετρό είναι σήμερα ακινητοποιημένοι για έβδομη συνεχή ημέρα, ενώ στάσεις εργασίας από τις 12.00 έως τις 16.00 πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι σε ηλεκτρικό και τραμ.
Στην κρατική ασφάλεια η δικογραφία για τις απεργίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Στην δικογραφία που διαβιβάστηκε στην κρατική ασφάλεια από την προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών περιλαμβάνονται τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε εργαζόμενους που ενώ απεργούν πληρώνονται κανονικά. Επίσης, περιλαμβάνονται δημοσιεύματα με καταγγελίες του υπουργείου Ανάπτυξης, σύμφωνα με τις οποίες εργαζόμενοι απεργοί δήλωσαν ομαδικά ρεπό ή αναρρωτικές άδειες, προκειμένου να τους καταβληθεί κανονικά το ημερομίσθιό τους.
Ακόμη, ο φάκελος περιλαμβάνει τις δικαστικές αποφάσεις του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με τις οποίες οι απεργίες κρίθηκαν παράνομες. Η έρευνα αναμένεται να αναζητήσει ευθύνες όσων παραβιάζουν την εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων συνεχίζοντας την απεργία.
Π.Θ.
Να κατανοήσουν οι άνεργοι τους χειμαζόμενους μισθωτούς των 4.080 ευρώ!
Ο μέσος όρος των μηνιαίων μεικτών αποδοχών των χειμαζόμενων εργαζομένων στο μετρό ανέρχεται μόλις στις 3.080 ευρώ τον μήνα, των εκλεκτών συναδέλφων τους, επίσης αγωνιστών, του ΗΣΑΠ σε 4.080 ευρώ τον μήνα και, τέλος, οι παρίες της υπόθεσης, οι εργαζόμενοι στο τραμ, αμείβονται με 2.500 ευρώ. Δηλαδή, αν δεν κάνω λάθος, αμείβονται περισσότερο από τον αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας και από τους καθηγητές Πανεπιστημίου, τους γιατρούς και φυσικά από τους περισσότερους εργαζομένους στον δημόσιο τομέα, γιατί θα ήταν πρόκληση να μιλήσουμε για τους μισθούς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα – όσων εργάζονται και, από αυτούς που εργάζονται, όσων πληρώνονται.
Η πρόκληση είναι τεράστια, στα όρια της χυδαιότητας, ωστόσο το απεχθέστερο όλων είναι ότι σήμερα απεργούν οι εργαζόμενοι στο μετρό γιατί – κατά δήλωσή τους – δυο συνάδελφοί τους έπαθαν έμφραγμα – αυτοί που προκαλούν εθνικά εμφράγματα στο σύνολο της κοινωνίας, την όποια εμπαίζουν αγρίως – ακούγοντας τον αρμόδιο υπουργό να εξαγγέλλει τα νέα μέτρα!
Η δήλωση αυτή αποτελεί βαθύτατη περιφρόνηση των ανεξέλεγκτων συνδικαλιστών ενάντια στον λαό και το λαϊκό κίνημα, το όποιο καταξεφτιλίζουν αγρίως. Αυτό αποτελεί θρασύτατη επίθεση ενάντια στις απεργίες και στα αιτήματα των εργαζομένων, τα όποια ευτελίζει, αποδυναμώνει, απαξιώνει.
Την πιο χυδαία και προκλητικά αντεργατική και κυρίως αντιλαϊκή αυτή συμπεριφορά, που δίνει λαβή στο σύστημα να ευτελίζει κάθε νόμιμη διεκδίκηση των εργαζομένων, έτρεξε να υποστηρίξει ο πανταχού παρών ΣΥΡΙΖΑ, που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει προκειμένου να μαζεύει ψήφους και να γίνεται αρεστός στις «λαϊκές μάζες»! Τόσα χρόνια απομονωμένος στη γαλαρία του πολιτικού συστήματος, καθώς αποδεικνύεται, αφομοίωνε το μάθημα του παλαιοκομματισμού σαν καλός μαθητής.
Το δε ΚΚΕ είναι σαν να λέει στους εργαζομένους της Τυποεκδοτικής και του μαχόμενου «Ριζοσπάστη», που απέλυσε αναίμακτα, ότι απολυμένοι, εξαθλιωμένοι και χωρίς δουλειά οφείλουν να συμπαρασταθούν στους «εργαζομένους» των 3 και 4 χιλιάδων ευρώ! Τώρα, ποιο σύστημα βάζει τη μια τάξη ενάντια στην άλλη;
Μη μιλάμε για την αλητεία του πολιτικού συστήματος μονομερώς γιατί έχουν όλοι το δικό τους μεγάλο κομμάτι εγκληματικών ευθυνών!
Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης
Προσλάμβαναν τα δικά τους παιδιά...
Η διατήρηση υψηλών μισθών βάσει συλλογικών συμβάσεων που παραχωρούσαν οι υπουργοί στους πελάτες τους με ορίζοντα τις επόμενες εκλογές και όχι την επερχομένη χρεοκοπία ή το περί δικαίου αίσθημα της κοινωνίας. Επί της ουσίας παράτυπες προσλήψεις σημαίνει πως η επιχείρηση και τα συμφέροντα του ελληνικού λαού καταπατούνται.
Θέλετε μια γεύση για το πώς επελέγησαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό με βάση τα στοιχεία που εντόπισε ο επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης;
Ιδού μερικές χαρακτηριστικές περιπτώσεις:
-" Ο ΒΚ έχει δώσει συνέντευξη στις 06.05.2009, δηλ. επτά ηµέρες µετά την πρόσληψή του.
- Η ΖΓ κατάγεται από την Κοµοτηνή και εργαζόταν ως συμβασιούχος στο ΥΠΑΝ
- Ο ?Κ είναι κάτοικος Κοµοτηνής, επιθυµεί να σταδιοδροµήσει στον Τοµέα της Τεχνολογίας Τροφίµων, δεν έχει καµία εργασιακή εµπειρία και προσλαµβάνεται ως υπεύθυνος σταθµών.
- Η ΑΛ, 22 ετών, χωρίς καµία επαγγελµατική εµπειρία προσλαµβάνεται ως οδηγός συρµών.
- Ο ΚΒ, Χηµικός Μηχανικός του ΕΜΠ προσλαµβάνεται ως πωλητής Εισιτηρίων.
- Η ΒΝ, 22 ετών, φοιτήτρια ΑΕΙ, χωρίς καµία εργασιακή εµπειρία προσλαµβάνεται ως υπεύθυνη σταθµού.
- Οι ΙΓ και ΧΡ εργάζονταν µέχρι την πρόσληψή τους ως συµβασιούχοι σε δηµόσιες υπηρεσίες.
- Ο ΘΖ και ΑΠ έδωσαν συνέντευξη στις 14.05.2009, δηλ. πέντε ηµέρες µετά την πρόσληψή τους.
- Ο ΘΖ είναι κάτοικος Λάρισας και χωρίς καµία επαγγελµατική εµπειρία, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθµού.
- Ο ?Β είναι κάτοικος Λάρισας και µολονότι έχει αρνητική αξιολόγηση προσλαµβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων.
- Ο ΣΚ, γυµναστής, Ειδικός Συνεργάτης του Γ.Γ. Απασχόλησης.
- Η ΑΑ κατάγεται από την Κοµοτηνή και εργαζόταν ως συµβασιούχος στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίµων.
- Η ΒΚ προσελήφθη ως πωλητής εισιτηρίων και το βιογραφικό της απεστάλη από τον αρ. τηλεοµοιοτυπίας (2106458546) τους τέως ΥΠΕΧΩΔΕ.
- Ο ΤΑ είναι κάτοικος Κοµοτηνής και η ΚΧ έχει καταγωγή από την Κοµοτηνή (βάσει ιδιόγραφης σηµείωσης στο βιογραφικό της)".
Ποιος "αστέρας" της πελατειακής πολιτικής είναι από την Κομοτηνή;
Όποιος νομίζει πως η σύνθεση των εργαζομένων στο Μετρό αποτελεί εξαίρεση, πλανάται. Οι πελάτες κυριαρχούν παντού. Η πελατειακή τους ιδιότητα στο παρασιτικό πολιτικό σύστημα έχει αμβλύνει κάθε προσπάθεια για βελτίωση δεξιοτήτων, για μόρφωση, για επιθυμία, για εργασία.
Οι κοινωνίες προκόβουν ή καταποντίζονται ανάλογα με τα κίνητρα και τις τιμωρίες που προάγουν. Αν δίνουν κίνητρα για παρασιτισμό και δεν τιμωρούν την αυθαιρεσία, σίγουρα δεν κινούνται στη σωστή κατεύθυνση.
Είναι δύσκολο για το πολιτικό σύστημα αυτούς που διόριζε χθες να τους απολύσει σήμερα ως παρατύπως προσληφθέντες και δολίως ζημιόσαντες το δημόσιο ταμείο και την κοινωνία. Αν δεν το κάνει όμως τα αίτια της χρεοκοπίας θα παραμένουν μετέωρα και η κοινωνία θα συνεχίζει να βυθίζεται.
Η αυθαιρεσία των πελατών που έχουν καταπατήσει το Μετρό αποτελεί μια ευκαιρία ο πρωθυπουργός να αποδείξει πως επιδιώκει να αλλάξει τη χώρα. Οι παρατυπίες στις προσλήψεις των περισσότερων αποτελεί επαρκή αιτία για να απολύσει τους υπεράριθμους και να αντικαταστήσει τους ανεπαρκείς.
Ποιοι εκβιάζουν την κοινωνία...
Η απεργία στο μετρό καθρεφτίζει τις
περισσότερες από τις παθογένειες που μας οδήγησαν στην χρεοκοπία. Μια
χούφτα ημιαγράμματων τραμπούκων, ρουσφετολογικά διορισμένων, κατάφεραν
μέσω του πελατειακού κράτους και μέσω εκβιασμού της κοινωνίας,
ταλαιπωρώντας κάθε λίγο τους πολίτες, να εξασφαλίσουν πολλαπλάσιες
αμοιβές, υπεράριθμο προσωπικό και χαλαρότερες συνθήκες εργασίας από ό,τι
θα έδινε οποιοσδήποτε εχέφρων εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα.
Έρχονται σήμερα και "απεργούν", δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος (στρεφόμενοι δηλαδή όχι κατά του εργοδότη τους, αλλά των πολιτών, προκειμένου οι ίδιοι και τα κόμματα που τους στηρίζουν να αποσπάσουν οφέλη από την αγανάκταση της ταλαιπωρίας), για να συνεχίσουν το προκλητικό τους πάρτυ. Κάνοντας την συνηθισμένη ανέξοδη, έμμισθη "απεργία" του Δημοσίου: όλοι δηλώνουν ασθενείς, άδεια ή ρεπό και απεργούν ελάχιστοι εναλλάξ (20/1/13: Από τους 1300, απεργούν οι 190, αλλά φυσικά δεν λειτουργεί τίποτα).
Και η κυβέρνηση (δηλαδή αυτοί που τους διόρισαν, αυτοί τους τους έβαλαν να κολλάνε αφίσες τους και που βάφτισαν τα παιδιά τους) κάθεται και τους κοιτάει.
Το κράτος οφείλει να παρέχει συνεχώς και αδιαλείπτως τις όποιες υπηρεσίες έχει αναλάβει να προσφέρει. Αν δεν εξασφαλίζει την αδιάλειπτη παροχή τους, χάνει και την τελευταία δικαιολογία, που μπορεί να επικαλεστεί, για να επιβάλει το μονοπώλιο του. Η μόνη απάντηση στην διακοπή της λειτουργίας του μετρό είναι η ιδιωτικοποίησή του.
Έρχονται σήμερα και "απεργούν", δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος (στρεφόμενοι δηλαδή όχι κατά του εργοδότη τους, αλλά των πολιτών, προκειμένου οι ίδιοι και τα κόμματα που τους στηρίζουν να αποσπάσουν οφέλη από την αγανάκταση της ταλαιπωρίας), για να συνεχίσουν το προκλητικό τους πάρτυ. Κάνοντας την συνηθισμένη ανέξοδη, έμμισθη "απεργία" του Δημοσίου: όλοι δηλώνουν ασθενείς, άδεια ή ρεπό και απεργούν ελάχιστοι εναλλάξ (20/1/13: Από τους 1300, απεργούν οι 190, αλλά φυσικά δεν λειτουργεί τίποτα).
Και η κυβέρνηση (δηλαδή αυτοί που τους διόρισαν, αυτοί τους τους έβαλαν να κολλάνε αφίσες τους και που βάφτισαν τα παιδιά τους) κάθεται και τους κοιτάει.
Το κράτος οφείλει να παρέχει συνεχώς και αδιαλείπτως τις όποιες υπηρεσίες έχει αναλάβει να προσφέρει. Αν δεν εξασφαλίζει την αδιάλειπτη παροχή τους, χάνει και την τελευταία δικαιολογία, που μπορεί να επικαλεστεί, για να επιβάλει το μονοπώλιο του. Η μόνη απάντηση στην διακοπή της λειτουργίας του μετρό είναι η ιδιωτικοποίησή του.
Κ. Στούπας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου