Το βιογραφικό ενός αμόρφωτου «Πρύτανη»
Ο τρόπος που παρουσιάζει κάποιος τον εαυτό του είναι αποκαλυπτικός της προσωπικότητάς του.
Αποκαλυπτικότερος από τα πραγματικά στοιχεία που εμφανίζονται στο βιογραφικό. Ο πρύτανης του Καποδιστριακού εμφανίζει ένα παιδαριώδες κείμενο βιογραφικού με λάθη στίξης και τονισμού και προτάσεις που εκδηλώνουν γλωσσική και αισθητική αναπηρία, όπως οι παρακάτω:
Βιογραφικό Πελεγρίνη:
"Είμαι απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του ΄Εξετερ της Αγγλίας και διδάκτωρ της Φιλοσοφίας του πανεπιστημίου αυτού."
Σ.Σ. Το "του" στις μεταπτυχιακές σπουδές είναι ασύντακτο (μάλλον ξεχασμένο από μετατροπή του κειμένου από τρίτο πρόσωπο σε πρώτο) και το αμήχανο "αυτού" όπως στο "του πανεπιστημίου αυτού" το διόρθωνε στις εκθέσεις μας ο Πατρίκος στην Α' Γυμνασίου.
"Πέρα από το διδακτικό και συγγραφικό μου έργο συνεργάστηκα με την δημόσια τηλεόραση, επιμελούμενος και παρουσιάζοντας τις σειρές εκπομπών Την Ταυτότητά Σας, Παρακαλώ (1999), Και το Ταξίδι Συνεχίζεται (2000) και 25η Ώρα (2002), στο πλαίσιο των οποίων σκιαγραφήθηκαν κορυφαίες στιγμές τής νεότερης Ελλάδας, μέσα από τα οράματα και τη δράση ορισμένων ξεχωριστών ιστορικών μορφών και διαπρεπών διανοουμένων."
Σ.Σ. Προσέξτε: α) το βάρβαρο "επιμελούμενος και παρουσιάζοντας" με συνύπαρξη μετοχής και γερουνδίου, εκφραστικό λάθος επίσης επιπέδου Α' Γυμνασίου β) Τη λάθος χρήση του ρήματος "σκιαγραφώ" που σημαίνει παρουσιάζω κάτι σε αδρές γραμμές, εν συντομία, με αναφορά στα βασικά του χαρακτηριστικά. Προφανώς ο πρύτανης αγνοεί τη σημασία του γ) το "ορισμένων" που είναι περιττό και υποβαθμίζει την έκφραση, δ) την "ελαφράδα" του επιθέτου "διαπρεπών" ως προσδιοριστικό των διανοουμένων ε) Τη συνολική μαθητική εσάνς που αναδίδει όλη η έκφραση "δράση ορισμένων ξεχωριστών ιστορικών μορφών και διαπρεπών διανοουμένων." (Λεπτομέρειες: κάτι "ν", τόνοι που δεν χρειάζονται και εισαγωγικά που δεν μπαίνουν...)
"Στο πλαίσιο των συνεδρίων αυτών πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικού χαρακτήρα θεατρικές παραστάσεις κλασικών έργων,..."
Σ.Σ. "Επαγγελματικού" χαρακτήρα, γράφει, ο ταλαίπωρος, για να μας πείσει ότι ήταν σοβαρές δουλειές, όχι του ποδαριού.
"Σκοπός της ένταξης των θεατρικών αυτών παραστάσεων στο πρόγραμμα των φιλοσοφικών συνεδρίων ήταν η εναρμόνιση της τέχνης του δράματος με την προσέγγιση των αντικειμένων της φιλοσοφίας."
Σ.Σ. Βερμπαλισμός και νοηματική ασάφεια μαζί: "...η εναρμόνιση της τέχνης του δράματος με την προσέγγιση των αντικειμένων της φιλοσοφίας".
"Εμφορούμενος από την πεποίθηση πως η φιλοσοφία και το θέατρο είναι χώροι εξόχως συγγενικοί και συμπληρωματικοί, παρουσίασα από το 2006 έως το 2012 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τη σειρά «Η Φιλοσοφία στην Σκηνή». Πρόκειται για 14 πρωτότυπα θεατρικά έργα (Θαλής, Ηράκλειτος, Πυθαγόρας, Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης, Μάρκος Αυρήλιος, Καρτέσιος, Χιουμ, Καντ, Νίτσε Σοπενχάουερ, Κίρκεγκωρ και Βιτγκενστάιν), μέσα από την πλοκή των οποίων εκτίθεται η ζωή και η πνευματική δράση των εν λόγω κορυφαίων φιλοσόφων, με τη σύμπραξη επαγγελματιών σκηνοθετών, ηθοποιών και άλλων συντελεστών."
Σ.Σ. Εδώ τι να πρωτοσχολιάσεις! Το... αντιφιλοσοφικό "εμφορούμενος από την πεποίθηση"; Το ατυχές "των εν λόγω"; Το αστείο "και άλλων συντελεστών"; Τα "πρωτότυπα" θεατρικά έργα; Όλα τα θεατρικά πρωτότυπα είναι, εκτός αν αποτελούν προϊόν λογοκλοπής! Εννοεί ότι τα έγραψε ο ίδιος... (Λεπτομέρειες: Το "ν", στην Σκηνή είναι περιττό και μετά τον Νίτσε χρειάζεται κόμμα...)
"Τον χειμώνα του 2011 παρουσίασα σε μπαρ του Κολωνακίου τον μονόλογό μου Φθορά, φθορά, φθορά, ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 θα ανεβάσουμε με τον Κώστα Καζάκο στην σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης τον έργο μου Ιουλιανός."
Σ.Σ. Πρύτανης με δράση σε "μπαρ του Κολωνακίου". Άντε κι εις ανώτερα, στης Μυκόνου. Ξανά το περιττό "ν" (στην σκηνή), αλλά και η μετατροπή του "έργου" σε αρσενικό: ο έργος, του έργου, τον έργο. Προφανώς λάθος εκ παραδρομής, δηλαδή τσαπατσουλιά, αλλά πρύτανης του Καποδιστριακού είσαι, Πελεγρίνη, δεν είσαι ρεπόρτερ στην "Ηχώ της Κάτω Ραχούλας".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου