Το 2013 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, με το ρυθμό ανάπτυξης να φτάνει το 25% σε σχέση με το 2012 και σημαντικές προοπτικές για περαιτέρω αύξηση των μεγεθών στο μέλλον*.
Το www.skroutz.gr, βρίσκεται ψηλά στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών για τη σύγκριση τιμών και την online έρευνα αγοράς, καταγράφοντας τις τάσεις της αγοράς μέσα από μία μεγάλη βάση χρηστών Internet που αγοράζουν online.
Μέσα στο έτος, η ιστοσελίδα υποδέχτηκε μηνιαίως κατά μέσο όρο πάνω από 2,6 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, εξυπηρετώντας συνολικά 87,9 εκατομμύρια αναζητήσεις προϊόντων.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η κίνηση του www.skroutz.gr αυξήθηκε κατά 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ εκρηκτική αύξηση παρουσιάζουν οι χρήστες που χρησιμοποιούν smartphones και tablets για να επισκεφτούν τη σελίδα.
Συγκεκριμένα, η mobile κίνηση έχει εξαπλασιαστεί και οι συσκευές με λειτουργικό Android κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με ποσοστό αύξησης 450% σε σχέση με το 2012.
Στο γράφημα των top αναζητήσεων του 2013, το www.skroutz.gr καταγράφει τα προϊόντα ανά κατηγορία που συγκέντρωσαν τα περισσότερα clicks και views των χρηστών μέσα στο έτος.
Εκτός των παραδοσιακά δημοφιλών προϊόντων τεχνολογίας, σημαντική άνοδο σημειώνουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων που στο παρελθόν οι Έλληνες καταναλωτές δεν αναζητούσαν online.
Η τάση αυτή είναι ενδεικτική για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, καθώς δείχνει ότι ο καταναλωτής ξεπερνάει ορισμένες «προκαταλήψεις» σε σχέση με ποια προϊόντα μπορεί να αγοράσει από ηλεκτρονικά καταστήματα και σταδιακά διευρύνει τη γκάμα των αναζητήσεων του και των αγορών από το Internet.
Ενδεικτικά, ορισμένες τέτοιες κατηγορίες είναι οι εξής:
- Χριστουγεννιάτικα Δέντρα & Στολισμός (111%)
- Προϊόντα ομορφιάς, κρέμες, καθαρισμός προσώπου & σώματος, make-up (98%)
- Χαλιά (112%)
- Εργαλεία και Ρουχισμός Εργασίας (130%)
- Βρεφική περιποίηση (162%)
- Λευκά είδη (101%)
Το 2014 οι επιλογές των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο πληθαίνουν και το www.skroutz.gr συνεχίζει να εμπλουτίζει τις υπηρεσίες του και να προσφέρει μία ευχάριστη εμπειρία online αγορών!
*Πηγή: έρευνα ELTRUN
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου