Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

ΠΩΣ θα ΗΘΕΛΑ να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ


1) Οι χώροι των γραφείων να είναι καθαροί και τακτοποιημένοι.

2) Να απαγορεύεται - επί ποινή πειθαρχικής δίωξης - να λειτουργούν στο «φουλ» τα καλοριφέρ και τα AIRCODICION μέρα νύχτα πολλές φορές και με ανοιχτά παράθυρα !

3) Η εμφάνιση και η ένδυση των υπαλλήλων, να είναι...
ευπρεπής, να έχουν αναρτημένη στο πάνω αριστερό μέρος του θώρακα πλαστική κάρτα με το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητά τους .

4) Οι υπάλληλοι να βρίσκονται συνεχώς στη θέση τους, να μη καπνίζουν, να μην πίνουν καφέδες ή να τρωνε σάντουιτς , να μην κάνουν «πηγαδάκια» συνομιλώντας μεταξύ τους ή να βλέπουν τηλεόραση, ν` ακούν ραδιόφωνα ή μουσική με ….χωμένα ακουστικά στ` αυτιά τους., να διαβάζουν (αθλητικές συνήθως) εφημερίδες ή να παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια στους Η/Υπολογιστές τους !
( ναι μη γελάτε , ευτυχώς που οι περισσότεροι Η/Υ -ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα - έχουν «φραγή» σε παρόμοια προγράμματα και δεν είναι συνδεδεμένοι στο INTERNET , αλλιώς θα αναστέναζε το FACEBOOK και το…. TWITTER !!).

5) Να καθιερωθεί εναλλασσόμενη ημίωρη διακοπή εργασίας για μετάβαση στο κυλικείο ή για ανάπαυση των Υπαλλήλων .

6) Η έξοδος του υπαλλήλου από το κτήριο όταν τούτο κρίνεται απαραίτητο , να γίνεται με την υπογραφή υπό του Διευθυντού, ειδικής άδειας την οποία ο υπάλληλος θα καταθέτει κατά τη έξοδό του στο θυρωρείο.
Ο θυρωρός καθίσταται συνυπεύθυνος αν ΔΕΝ αναφέρει στη διεύθυνση έξοδο υπαλλήλου άνευ εγγράφου αδείας. !!!
7) Πρέπει να σημειωθεί ότι ο πλέον σημαντικός άνθρωπος με τον οποίο υποχρεούται να ασχολείται ο Δημόσιος υπάλληλος κατά την διάρκεια που επιτρέπεται η είσοδος του κοινού , είναι ο ΠΟΛΙΤΗΣ με βάση την σειρά εισόδου του και ότι όταν απευθύνεται προς αυτόν πρέπει να είναι πρόθυμος και ευγενής.( θα πρότεινα και τον πληθυντικό αριθμό ) .
8)`Κατά την απουσία ενός υπαλλήλου πρέπει να υπάρχει άλλος υπάλληλος που να μπορεί να εξυπηρετήσει τον πολίτη.
Είναι αδιανόητο να λέγεται :
«ξέρετε , λείπει ο αρμόδιος, περάστε αύριο ( ή ελάτε ….μετά την λήξη της αδείας του !!!).
Τότε γιατί δεν μας λεν τα ίδια όταν πάμε σ` ένα κατάστημα ν` αγοράσουμε…..παπούτσια !
9) Να ΜΗΝ επιτρέπεται η χρήση ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ καθ` όλη τη διάρκεια του υπηρεσιακού ωραρίου.
Να υπάρχει ένα σταθερό τηλέφωνο στο γραφείο κάθε υπαλλήλου , τηλέφωνο το οποίο θα έχει δυνατότητα ΜΟΝΟ ενδοεπικοινωνίας.
Η ανάγκη για επικοινωνία προς τηλέφωνα εκτός υπηρεσίας ( και μόνο για Υπηρεσιακούς λόγους) θα γίνεται ΜΟΝΟ μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ( το οποίο θα σημειώνει και τους αριθμούς των καλουμένων τηλεφώνων).
( σε περίπτωση εκτάκτων (οικογενειακών) αναγκών η επικοινωνία θα γίνεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου).
.
10 ) Ο τηλεφωνητής του τηλεφωνικού κέντρου απαντώντας στο τηλέφωνο να λέει : (π,χ)
«Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, τηλεφωνικό κέντρο, σε τι μπορώ να σας εξυπηρετήσω;;»
, ενώ οι υπάλληλοι όταν επικοινωνούν με τον πολίτη να λένε το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητά τους.,
. ( Τώρα οι πιο πολλοί λένε : ναιιιιιιιιιιι@!!!)
11) Να μην παραπέμπονται οι πολίτες στο γραφείο πρωτοκόλου ( δεύτερη αναμονή στη σειρά για τη λήψη ενός……αριθμού! )
Η λήψη και η αναγραφή να γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων,
12) Να υπάρχουν χώροι WC ( ξεχωριστός για το προσωπικό και άλλος για τους πολίτες).και, τέλος
13) Οι πόρτες των γραφείων των προϊσταμένων και των Διευθυντών ,να είναι πάντα ανοιχτές !
Πως σας φαίνεται ,έχετε να προσθέσετε ή να απαλείψετε κάτι;
Δρ Βλάσης Γωγούσης 
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Α !
Λυπάμαι που θα το πω φίλοι μου αλλά υπάρχουν –πολλοί δυστυχώς- Δημόσιοι Λειτουργοί που από…υπηρέτες των πολιτών έχουν μετατραπεί σε τυρράνους τους !
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Β !
Στο παρόν άρθρο ΔΕΝ αναφέρομαι
Α)- στη περιβόητη ετήσια ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των Δημοσίων Υπαλλήλων καθώς και των υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου-π.χ Νοσοκομείων- και των υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Δημοσίων Οργανισμών ( βλ. ΔΕΗ ) και
Β )Δεν κάνω λόγο για την περιβόητη ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ των παραπάνω υπαλλήλων .
Για τα δύο αυτά σημαντικότατα θέματα θα αναρτήσω προσεχώς ειδικά (εμπεριστατωμένα) άρθρα.

2 σχόλια:

  1. Και να υπαρχει δευτερη βαρδια 14:00'-21:00'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α καλ...ά και μόνο που είπε χρήση οπληθυντικού αριθμου φαίνεται πόσο αμόρφωτος είναι ο συγγραφέας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή