***Η παρέα της Χριστοδουλοπούλου είναι περισσότερο επικίνδυνη απ’ ό,τι νομίζαμε. Ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ είναι απέναντι στην κυβερνητική πολιτική και τον λαό, υπηρετώντας το ιδεολόγημα των ανοικτών συνόρων. Κρατούν τους πρόσφυγες σκόπιμα, βάζοντας σκηνές ακόμη και μέσα στο Πολυτεχνείο.
Ήρθε και βοήθεια από τους εξ Ευρώπης συντρόφους, μήπως και δεν μπορεί η κυβέρνηση να διαλύσει μόνη της την χώρα.
Από την Γένοβα, ανταποδόθηκε η βοήθεια που έδωσε ο δόκτωρ πρωθυπουργός μας και η παρέα του στα εκεί επεισόδια, για τα οποία η ιταλική δικαιοσύνη ζήτησε να της στείλει η Ελλάδα κάποια καλόπαιδα που τα έκαναν μπάχαλο εκεί, κάτι που φυσικά δεν έγινε.
Απεναντίας, ήρθαν από την Γένοβα άλλα καλόπαιδα, και κάνουν ό,τι μπορούν για προστεθούν κι άλλα προβλήματα στον τόπο, λες και δεν μας έφταναν αυτά που είχαμε. Με το «έτσι θέλω», Έλληνες και ξένοι «αλληλέγγυοι» έδιωξαν τους πανεπιστημιακούς και μετέτρεψαν το ιστορικό κτίριο Γκίνη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε κέντρο φιλοξενίας λαθρομεταναστών (χαρά ο Μπαλαούρας και οι λοιποί κυβερνητικοί «αλληλέγγυοι»!)
***Έγινε στόχος σχολίων ο Μάρδας, ίσως επειδή δεν μπορούσε να πει αυτά που θα πω εγώ. Ότι δηλαδή, υπάρχουν πλούσιοι Σύροι, που εξ ανάγκης ήρθαν εδώ μέσω Τουρκίας -όχι με τις βάρκες που θαλασσοπνίγονται, αλλά με τζετ σκι- αλλά δεν θα τους δεις ούτε στην πλατεία Βικτωρίας, ούτε φυσικά στην Ειδομένη.
Με την άνεσή τους ήρθαν στην Ελλάδα, με την άνεσή τους φεύγουν αεροπορικώς στην Ιταλία, από τα μικρά αεροδρόμια των ακτών του Ιονίου Πελάγους. Η οποία Ιταλία, κάνει πως δεν το καταλαβαίνει, και δεν τους επαναπροωθεί στην Ελλάδα, επειδή το χρήμα που έχουν στις Τράπεζες το χρειάζεται.
Τους δε μορφωμένους Σύρους, τους επιλέγει στα σύνορα η Γερμανία, που τους χρειάζεται κι αυτή, κι εδώ μας μένουν πρόσφυγες και λαθρομετανάστες, που δεν έχουν κάτι να προσφέρουν, αλλά μόνο να δεχτούν. Αυτά ήθελε να πει ο Μάρδας. Βέβαια, πόσο χαζός πρέπει να είναι ένας πλούσιος Σύρος για να μείνει να επενδύσει εδώ, την ώρα που η «δεύτερη φορά Αριστερά» διώχνει συνειδητά και τους Έλληνες επενδυτές;
***Αμερικανικά αεροσκάφη βομβάρδισαν τζιχαντιστές στο σημείο εκείνο που χωρίζει τις δύο περιοχές των Κούρδων στην Συρία.
Έτσι, γίνεται ενιαία η κουρδική περιοχή, εκεί που οι Τούρκοι ήθελαν την ίδρυση «ελεύθερης ζώνης» [δικής τους, δηλαδή]. Δεν είναι τυχαίο επομένως, που οι αμερικανικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν μια ημέρα μετά την ανακοίνωση απομάκρυνσης από την Τουρκία των οικογενειών στρατιωτικών και διπλωματών.
***Όλοι χάρηκαν που απελευθερώθηκε η Παλμύρα από τους μισθοφόρους τζιχαντιστές, αλλά άκρα σιωπή από Κάμερον και Ομπάμα που δεν χαιρέτισαν το γεγονός. Δεν το γράφω εγώ, αλλά ο Independent, που αναρωτιέται.
***Ο Μουζάλας είπε ότι του ξέφυγε, ο Μπαλαούρας όμως δεν τ’ αλλάζει. Συνειδητά είπε ότι δεν θα απέρριπτε το σκέτο «Μακεδονία», όταν ρωτήθηκε από τον Ευαγγελάτο για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων. Γιατί κοροϊδευόμαστε; Αφού όλος ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την ίδια άποψη, μπορεί να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλο;
***Πότε πρόλαβε η κυβέρνηση κι έκανε μπάχαλο την χώρα; Μέλη ΜΚΟ από τα Σκόπια περνούν στο ελληνικό έδαφος και συνεχίζουν τη δράση τους στον καταυλισμό. Μία από αυτές, κάνει προσηλυτισμό στο ισλάμ. Λαμπρά…
***H Σουμεγιέ Ερντογάν αρραβωνιάστηκε. Στο γάμο της άλλης κόρης του Ταγίπ κουμπάρος ήταν ο Κώστας Καραμανλής. Για τη Σουμεγιέ δεν υπήρξε ακόμη εκδήλωση κουμπαριάς από ελληνικής πλευράς. Νομίζω, πως για δώρο στο καινούργιο ζευγάρι, μπορούμε να στείλουμε κανένα νησί, αφού η θάλασσα δεν έχει σύνορα, όπως μας διαβεβαίωσε ο δόκτωρ πρωθυπουργός μας.
***Τελικά υπάρχει αποστροφή προς κάθε τι το ελληνικό, ή μου φαίνεται; Αναθέσαμε το Φεστιβάλ Αθηνών, που σκοπό δεν έχει μόνον την ψυχαγωγία αλλά και την προβολή της ελληνικής πολιτιστικής δημιουργίας, σε Βέλγο. Ο οποίος Βέλγος, προβάλλει το Βέλγιο και την προσωπική… δουλειά του! Στο ερώτημα γιατί δεν είναι Έλληνας ο υπεύθυνος του Ελληνικού (;) Φεστιβάλ, δεν χρειάζεται απάντηση. Κάποιοι νιώθουν αλλεργία με τον ελληνισμό.
Το πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στο «Βελγικό πνεύμα» (Belgian Spirit) και θα χαρακτηρίζεται από μια επιλογή έργων από αυτή τη χώρα. Σαράντα παραστάσεις θα αποτελούν το πρόγραμμα το οποίο είναι εστιασμένο στην πλειονότητά του σε πτυχές της βελγικής τέχνης: θέατρο, χορός, performance, βιβλίο και ίσως λίγη μουσική. Πού είναι οι ελληνικές παραγωγές; Τι προβάλλουμε; Την Ελλάδα ή το Βέλγιο;
Καλλισθένης ~ voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου