Κάθε φορά που προκύπτει έκτακτη ιατρική ανάγκη σε μια πτήση και τυχαίνει να υπάρχει γιατρός στο αεροπλάνο η εταιρεία συνήθως τον ανταμείβει πλουσιοπάροχα καθώς εξοικονομεί χιλιάδες ευρώ που θα κόστιζε μια αναγκαστική προσγείωση. Κάποιες εταιρείες μάλιστα ανταμείβουν τους εθελοντές γιατρούς με δωρεάν εισιτήρια.
Ωστόσο όταν ο γιατρός Έντουαρντ Σάουθχωλ φρόντισε έναν συνεπιβάτη του κατά τη διάρκεια πτήσης της Easyjet...
από τη Βρετανία προς την Ελλάδα του προσφέρθηκε ένας δωρεάν… καφές, ωστόσο του ζητήθηκε να πληρώσει το συνοδευτικό KitKat!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Independent, η πτήση EZY5091 από το Gatwick προς τη Θεσσαλονίκη απογειώθηκε στις 9 το πρωί της 14ης Ιανουαρίου. Την πρώτη μισή ώρα η πτήση εξελισσόταν ομαλά.
Τότε ξαφνικά μία αεροσυνοδός ανήγγειλε στους επιβάτες ότι μία συνεπιβάτιδα ήταν σοβαρά άρρωστη και ενδέχεται να χρειαζόταν να πραγματοποιήσουν αναγκαστική προσγείωση. Λίγο αργότερα η αεροσυνοδός ρωτούσε αν υπάρχει κάποιος γιατρός η νοσοκόμος ανάμεσα στους επιβάτες.
Ο δρ Σάουθχωλ ανταποκρίθηκε αμέσως. Του ζητήθηκε να φροντίσει μία ηλικιωμένη Ελληνίδα. «Ήταν κάτωχρη και κάθιδρη, ενώ ανέπνεε με δυσκολία», θυμάται ο ίδιος. «Με τη βοήθεια του κιτίου εκτάκτου ανάγκης, που βρισκόταν στο αεροπλάνο, μπόρεσα να εκτιμήσω την κατάστασή της».
«Εξήγησα στο πλήρωμα ότι θα μπορούσα να την φροντίσω ώσπου να φτάσουμε στην Ελλάδα, χωρίς να χρειαστεί να πραγματοποιήσουμε παράκαμψη. Ευτυχώς γρήγορα η κατάστασή της βελτιώθηκε και το χρώμα και η αναπνοή της επανήλθαν. Αργότερα κατάφερε να κοιμηθεί ενώ εγώ επέστρεψα στη θέση μου για το υπόλοιπο του ταξιδιού».
Λίγο αργότερα ο δρ Σάουθχωλ ζήτησε έναν καφέ και ένα KitKat, για να λάβει την απάντηση από την αεροσυνοδό ότι, λόγω της παρέμβασής του, ο καφές θα του προσφερθεί δωρεάν, ωστόσο θα πρέπει να πληρώσει 1.20 λίρες για το KitKat!
Στο τέλος της πτήσης ο Βρετανός γιατρός περίμενε να συνοδεύσει την ηλικιωμένη κατά την αποβίβαση. «Η ίδια και η οικογένειά της ήταν ευγνώμονες για την βοήθειά μου», αναφέρει ο ίδιος.
Δεν συνέβαινε το ίδιο ωστόσο με την εταιρεία. Επικοινώνησε με το τμήμα δημοσίων σχέσεων της EasyJet για να συζητήσει την πολιτική της εταιρείας σε τέτοια θέματα.
Έγραψε: Θεωρώ ότι η παρέμβασή μου βοήθησε την εταιρεία να αποφύγει μια αναγκαστική προσγείωση, κάτι που σήμανε εξοικονόμηση χιλιάδων λιρών για την εταιρεία. Από την πλευρά σας θεωρείτε ότι ήταν σωστή κίνηση να μου προσφερθεί ένας δωρεάν καφές αλλά να μου ζητηθεί να πληρώσω το KitKat;»
Αρκετό καιρό αργότερα η EasyJet απάντησε προσφέροντάς του μία δωρεάν αποσκευή στο επόμενο ταξίδι του, αξίας περίπου 20 λιρών.
Η συμπεριφορά της εταιρείας εξόργισε τον Βρετανό γιατρό, ο οποίος επικοινώνησε με τον Independent, στον οποίον αφηγήθηκε τα όσα έγιναν.
«Δεν με ενδιαφέρει το KitKat ή η αποσκευή. Αλλά έχει να κάνει με το πόσα χρήματα γλιτώνουν από την καλή μας θέληση», ανέφερε.
Εκπρόσωπος της EasyJet ανέφερε ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν μάλλον αμφίβολο να πραγματοποιηθεί αναγκαστική προσγείωση. «Λυπούμαστε που δεν αντιδράσαμε σωστά στην εθελοντική προσφορά του δρ Σάουθχωλ και, σε ένδειξη καλής θέλησης, του προσφέρουμε ένα δωρεάν εισιτήριο», πρόσθεσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου