Συγκεκριμένα, στην εξής ερώτηση:
-Μετά τις αλλαγές που έγιναν στα τέλη ταξινόμησης όπου πλέον λαμβάνεται υπόψη η εμπορική αξία, θα υπάρξουν αλλαγές και στα τέλη κυκλοφορίας;
Κάναμε τις παρεμβάσεις στα τέλη ταξινόμησης με την αξία του αυτοκινήτου γιατί ο κυλινδρισμός είναι κάτι ξεπερασμένο, υπάρχουν αυτοκίνητα με τον ίδιο κυβισμό που έχουν διαφορά στην αξία η οποία φθάνει ακόμη και τις 30.000 ευρώ.
Έχει ήδη συσταθεί ομάδα εργασίας στα συναρμόδια υπουργεία που συζητά με τους φορείς της αγοράς για τις επόμενες παρεμβάσεις στη φορολογία των αυτοκίνητων και τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Υπάρχουν διάφορες προτάσεις στο τραπέζι τις οποίες εξετάζουμε. Θέλουμε ένα σύστημα να είναι πιο δίκαιο και πιο αναλογικό και πιο αποτελεσματικό. Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα αξίας 1.500 ή 2.000 ευρώ του 1995 και έχουμε τέλη κυκλοφορίας 1.000 ευρώ.
Μια από τις προτάσεις που συζητείται είναι εκεί που ένα αυτοκίνητο πλήρωνε 500 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, να πληρώνει 250 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας και τα υπόλοιπα 250 ευρώ να τα πληρώνει μέσω της κατανάλωσης βενζίνης. Έτσι αυτός που έχει μια μικρή κατανάλωση βενζίνης και θέλει να έχει το αυτοκίνητό του για ώρα ανάγκης να μπορεί να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτός που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα θα έχει μεγαλύτερο κόστος. Η επιβάρυνση θα φανεί στη βενζίνη και θα είναι της τάξης των 2-3 λεπτών το λίτρο.
Τα σενάρια που αποκάλυψε στην «Ημερησία» ανέλυσε ο υπουργός και σε συνεντεύξεις του σε τηλεοπτικά κανάλια.
Οπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μιλώντας στο MEGA έχει συγκροτηθεί μια ομάδα εργασίας γενικά για τα θέμα των αυτοκινήτων και προτείνει τα μισά τέλη κυκλοφορίας να καταβάλλονται με εφάπαξ καταβολή και τα άλλα μισά να πληρώνονται μέσω της βενζίνης.
«Αυτός που κάνει περισσότερη χρήση του αυτοκινήτου θα πληρώνει περισσότερα και αυτός που κάνει περιορισμένη χρήση, λιγότερα» είπε ο κ. Αλεξιάδης στο MEGA και συμπλήρωσε «Έτσι πιστεύουμε ότι θα έχουμε περισσότερα έσοδα».
Σύμφωνα με τον κ. Αλεξιάδη στόχος του υπουργείου είναι να πάρει έσοδα από πολλά αυτοκίνητα με κατατεθιμένες πινακίδες ή αυτοκίνητα που διέρχονται από τη χώρα ή αυτοκίνητα που ενοικιάζουν οι τουρίστες κατά την περίοδο των διακοπών τους στη χώρα.
Λίγο αργότερα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μίλησε και στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, διευκρινίζοντας ότι η πρόταση για τον φόρο αυτό έχει κατατεθεί και εξετάζεται αλλά δεν έχει υιοθετηθεί. Όπως εξήγησε ο κ. Αλεξιάδης, πολύς κόσμος δεν μπορεί να καταβάλλει μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, έτσι θα πληρώνει μέρος του εφάπαξ και το υπόλοιπο θα περάσει στη βενζίνη μέσα από μια μικρή αύξηση.
Όπως διευκρίνισε, το μέτρο αυτό θα ωφελήσει όσους έχουν μικρή κατανάλωση βενζίνης και θα επιβαρύνει όσους έχουν μεγάλη κατανάλωση, ενώ είναι πρακτική που ακολουθείται και από άλλες χώρες.
«Είμαστε κυβέρνηση όλων των Ελλήνων γιατί πρέπει να λύσουμε τα προβλήματα της χώρας» τόνισε ακόμη ο Τρύφων Αλεξιάδης. «Έχουμε πλήρη επίγνωση των προβλημάτων, τα μέτρα που ψηφίστηκαν έχουν στόχο να δώσουν ανάσα στους πολίτες» παρατήρησε ο αναπληρωτής υπουργός.
«Όσο αυξάνεται το εισόδημα θα αυξάνεται και το πόσο των αποδείξεων που θα μαζεύει ο πολίτης» δήλωσε πάντως για το αφορολόγητο. «Όποιος έχει μεγάλο εισόδημα πρέπει να συμβάλλει στα φορολογικά βάρη, συγκεντρώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό εισοδήματος του σε αποδείξεις, οποίος δεν εχει αποδείξεις θα χάνει από το αφορολόγητο του», δήλωσε χαρακτηριστικά.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=114020696
ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΠΤΑΕΤΙΑ.!! ΠΟΤΕ ΘΑΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΑΠΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.? https://goo.gl/c3ls4x
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ερώτημα που τίθεται πλέον επιτακτικά, είναι: Εμείς τι κάνουμε;
Α. Καθόμαστε και κοιτάμε τους πολιτικούς μας να μας ξεπουλάνε ασύστολα και τον κάθε «τεχνοκράτη» να μας πετσοκόβει κι άλλο; Μέχρι να μη μας μείνει καθόλου αίμα;
Ή
Β. Το παίρνουμε απόφαση να στείλουμε από εκεί που ήλθαν τους «δανειστές» και τους «εταίρους» μαζί με τους κόφτες τους και τους ελληνόφωνους υπηρέτες τους και παίρνουμε την Πατρίδα και τις ζωές μας πίσω;
Το Ε.ΠΑ.Μ. και εγώ, επιλέγουμε ξεκάθαρα το Β. Εσύ φίλε τι επιλέγεις; http://goo.gl/OaBEQ6
Μετά από το πολυνομοσχέδιο καταλύθηκε στην Ελλάδα η έννοια του κράτους..
"Με δύο ατομικές βόμβες η Ιαπωνία έδωσε λιγότερα από εμάς κατά την συνθηκολόγηση".
https://www.youtube.com/watch?v=OEOqVLpHaPY
ΤΑ 5 ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ.
1. Μη αναγνώριση του δημόσιου χρέους με βάση το διεθνές δίκαιο.
2. Ανατροπή όλων των συμφωνιών, δεσμεύσεων και μέτρων των δοσιλογικών κυβερνήσεων.
3. Έξοδος από το ευρώ και αναθεώρηση της σχέσης μας με την Ε.Ε.
4. Δίκη δοσίλογων όλων των προδοτών, ανεξαρτήτως θέσεως (κυβερνητική ή μη).
5. Εγκαθίδρυση Δημοκρατίας μέσω μια νέας Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.!!