Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Μαντήλα: Το νέο σύμβολο των ακροαριστερών ~ Ας δούμε τι συμβολίζει


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Μεγάλο ζήτημα δημιουργήθηκε εκ νέου, με την μαντήλα που φορούσε η σημαιοφόρος αυτήν την φορά, κάποιου σχολείου στην παρέλαση.
Ας αναλύσουμε το ζήτημα.


Κατά παράδοση η ευθύνη της Σημαίας (γιατί περί ευθύνης πρόκειται) δίνεται στον καλύτερο μαθητή ως αναγνώριση στις προσπάθειες του και ως ένδειξη εμπιστοσύνης ότι θα τιμήσει τα ιδεώδη που συμβολίζει η Σημαία αυτή.

Στον πόλεμο μάλιστα έχουν πεθάνει χιλιάδες άνθρωποι για να μην την αφήσουν να πέσει σε χέρια που δεν θα την σεβαστούν.
Οι συμβολισμοί της είναι συγκεκριμένοι, σαφείς και διαχρονικοί:
- Η Ελευθερία και οι αγώνες που έχουν γίνει γι' αυτήν από τους Έλληνες.
- Η ιστορική συνέχεια των Ελλήνων μέσα από τους αγώνες αυτούς.
- Η χριστιανική παράδοση που την συμβολίζει ο σταυρός.

Συνεπώς αυτός που θα την κρατάει, δεν αρκεί να είναι καλός μαθητής, αλλά να σέβεται όλα όσα συμβολίζει η Σημαία και να είναι έτοιμος να δώσει και την ζωή του για να προστατεύσει τα ιδεώδη που συμβολίζει.




Ας δούμε τι συμβολίζει η μαντήλα και τι συμβολισμούς θέλει να περάσει η συγκεκριμένη μαθήτρια και οι εμπνευστές του να της εμπιστευθούν την Σημαία.

- Η μαντήλα με τον τρόπο που εμφανίζεται, συμβολίζει την μη ισότιμη θέση της γυναίκας σε μία ανδροκρατούμενη κοινωνία, πράγμα που είναι αντίθετο με τον πρώτο συμβολισμό της Σημαίας περί Ελευθερίας.
- Η μαντήλα με τον τρόπο που επιβάλλεται, συμβολίζει την μουσουλμανική θρησκεία και τα ιδεώδη της, τα οποία είναι αντίθετα και με το πνεύμα της ισότιμης θέσης της γυναίκας, αλλά και για τους αλλόδοξους άπιστους (και τους χριστιανούς δηλαδή) που τους θεωρεί ως κατώτερους ανθρώπους από τους μουσουλμάνους (οι ίδιοι και οι ιεροί τους κανόνες το λένε), ακόμη κι αν γίνουν μουσουλμάνοι.

Συνεπώς στους δύο από τους τρεις συμβολισμούς , δεν υπάρχει συνέπεια με την μαντήλα.

Όλα θα ήταν διευθετημένα χωρίς προβλήματα και εντάσεις, εάν ο ενδυματολογικός κώδικας ήταν συγκεκριμένος και σαφής και οι δάσκαλοι στα σχολεία τον τηρούσαν.

Εάν η μαθήτρια ήθελε να συμβολίσει με τον τρόπο αυτό την ανελευθερία που επιβάλλει η μουσουλμανική θρησκεία, απλά δεν θα μπορούσε να το κάνει όχι γιατί δεν πιστεύουμε στα ανθρώπινα δικαιώματα, στην ισότητα και στην ελευθερία, αλλά γιατί αυτή ή ίδια δεν πιστεύει σε αυτά ή αυτοί που της επέβαλλαν να φερθεί έτσι. Με την συγκεκριμένη μάλιστα στάση επιδιώκει να συμβολίσει την ενελευθερία αυτήν.

Μπορεί η αποδοχή του αντιφατικού αυτού συμβολισμού να εμφανίζεται σήμερα ως δημοκρατική και ως σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα . Όμως με τον τρόπο που επιλέχθηκε να εκφρασθεί στη δημόσια σφαίρα, σκοπό έχει να λειτουργήσει εναντίον των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Επιδιώκει δηλαδή να εγκαθιδρύσει την δημόσια αποδοχή της ανελευθερίας και της ανισότητας και παρελκυστικά να επιφέρει την αλλοίωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως είναι θεσμοθετημένα. Γι΄ αυτό θα πρέπει να κριθεί για τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιφέρει.

Μπορεί όποιος θέλει να πιστεύει σε ότι θέλει, αλλά οφείλει να το εκφράζει σεβόμενος τις θεμελιώδεις αξίες του πολιτισμού και των θεσμών μας. Οτιδήποτε κάνει που τις προσβάλλει και τις υποβαθμίζει, δεν μπορεί να είναι αποδεκτό, πόσο μάλλον στην δημόσια σφαίρα της παρέλασης με τους συγκεκριμένους συμβολισμούς.

του Δημήτρη Βαγενά / voicenews.gr



Και να ενημερώσουμε πως οι δάσκαλοι έχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά ως προς τον τρόπο εξέτασης και την βαθμολόγηση των μαθητών. Ένας αλλοδαπός μαθητής είναι απείρως πιο εύκολο να "αριστεύσει". Προφορικές εξετάσεις αντί γραπτών, μεγάλη ανοχή στα λάθη, πριμοδότηση βαθμών κλπ. 

Το ότι ένας αλλοδαπός μαθητής αριστεύει δεν συνεπάγεται πως είναι καλύτερος στα μαθήματα ή ότι κατέχει περισσότερες γνώσεις από τα Ελληνόπουλα.
Αυτό για όσους σπεύδουν να δικαιολογήσουν την προπαγάνδα του συστήματος με το πολύ εύπεπτο "μπράβο της που αρίστευσε και, αφού αρίστευσε, Την δικαιούται..."
Και τέλος να αναφέρουμε την μετριότητα που έχουνε επιβάλλει στα ελληνικά σχολεία, ώστε να μην μένουνε πίσω τα παιδιά των λαθρομεταναστών. Και φυσικά, όπου υπάρχουνε αριστερούληδες καθηγητές, υπάρχουνε και αριστούληδες λαθρο-μαθητές.




Σύμφωνα με τις διατάξεις, τις εγκυκλίους αλλά και τους νόμους που διέπουν την εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών, οι αλλοδαποί μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1. Απαλλάσσονται από το μάθημα τον θρησκευτικών και την προσευχή, πράγμα που σημαίνει ότι δεν βαθμολογούνται άρα έχουν ένα μάθημα λιγότερο και να διαβάσουν αλλά και να βαθμολογηθούν.
2. Τα 2 πρώτα χρόνια δεν εξετάζονται ούτε γραπτώς ούτε προφορικώς και δεν συμμετέχουν ούτε σε γραπτές εξετάσεις, σε κανένα από τα ακόλουθα μαθήματα όπως η Αρχαία Ελληνική γλώσσα και η Νεοελληνική γλώσσα
3. Στα υπόλοιπα μαθήματα στα οποία συμμετέχουν εξετάζονται προφορικά σε αντίθεση με τα Ελληνόπουλα που εξετάζονται γραπτώς και οι αλλοδαποί έχουν ως άριστα το 10 σε αντίθεση με τα Ελληνόπουλα που έχουν ως άριστα το 20
4. Μετά τα 2 χρόνια η μόνη αλλαγή που γίνεται σε όλα τα παραπάνω είναι πως το άριστα από το 10 γίνεται 16 για τους αλλοδαπούς μαθητές σε αντίθεση με τους Έλληνες που παραμένει στο 20.
Επομένως ποια ή ποιος αλλοδαπός είναι άριστος και ενδεδειγμένος για να κρατήσει την Ελληνική Σημαία;

Σχετική Νομοθεσία:
http://www.mediafire.com/file/eno0mqcceqa9ge7/EXETASEIS_LATHRO_MATHITON_-_NOMOI.rar



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου