Μεγάλες αλλαγές στις συναλλαγές των πολιτών με τις επιχειρήσεις, προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας στη Βουλή. Το νομοσχέδιο έχει σειρά διατάξεων για την επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών καθώς και για την οικειοθελή αποκάλυψη των αδήλωτων εισοδημάτων με φόρους και πρόστιμα - φωτιά. (Μιλάμε ατελείωτες ουρές θα σχηματιστούν για να δηλώσουν οι Δημόσιοι Υπάλληλοι τα μαύρα τους).
Μεταξύ άλλων ορίζεται ότι μειώνεται από 1.500 σε 500 ευρώ το ύψος των συναλλαγών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων πάνω από το οποίο οι συναλλαγές πραγματοποιούνται αποκλειστικά με τη χρήση πλαστικού χρήματος. Δεν επιτρέπεται εξόφληση με μετρητά...
για συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων για ποσό άνω των 500 ευρώ. Παράλληλα καθιερώνεται πρόγραμμα κληρώσεων, δηλαδή ηλεκτρονική λοταρία που θα βασίζεται σε συναλλαγές που έχουν γίνει με πλαστικό χρήμα ετήσιου κόστους έως 12 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στις διατάξεις για την οικιοθελή αποκάλυψη κεφαλαίων προβλέπεται προσαύξηση του φόρου που αναλογούσε κατά το χρόνο της απόκρυψης με συντελεστές 8-10%.
Η δυνατότητα οικειοθελούς αποκάλυψης αδήλωτων εισοδημάτων παρέχεται ως 31 Μαϊου 2017 και επιμέρους εφόσον οι σχετικές δηλώσεις υποβληθούν μέχρι 31 Μαρτίου ο οφειλόμενος πρόσθετος φόρος είναι 8% του κύριου φόρου που προκύπτει από την υποβληθείσα δήλωση, ενώ αν οι δηλώσεις υποβληθούν μετά τις 31 Μαρτίου και μέχρι τη λήξη του προγράμματος ο οφειλόμενος πρόσθετος φόρος ορίζεται στο 10% του κύριου φόρου που προκύπτει από τη δήλωση.
Περαιτέρω επιβαρύνσεις προβλέπονται στην περίπτωση όπου έχει κοινοποιηθεί ειδοποίηση προσωρινού ελέγχου με την προσαύξηση να φτάνει ως και το 30%.
Επίσης, ορίζεται ότι το υπουργείο Οικονομικών θα προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για το καζίνο στο Ελληνικό ενώ δίνεται η δυνατότητα για την μετεγκατάσταση του Μοντ Παρνές εντός 18 μηνών και σε χώρο εκτός του δήμου Αθηναίων.
Ειδικότερα, το νομοσχέδιο προβλέπει τα εξής:
-Σταδιακά όλες οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες που συναλλάσσονται με τους καταναλωτές θα υποχρεωθούν να εγκαταστήσουν συσκευή αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών. Ποιοι επαγγελματικοί κλάδοι και πότε θα ενταχθούν θα ορισθεί με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών.
-Μισθωτοί και συνταξιούχοι από το νέο έτος θα πρέπει να δαπανήσουν ένα ελάχιστο μέρος του εισοδήματός τους με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή άλλο μέσο τραπεζικής πληρωμής (ηλεκτρονικό πορτοφόλι κτλ.). Μισθωτοί και συνταξιούχοι με ετήσιο εισόδημα έως 10.000 ευρώ θα πρέπει να δαπανήσουν με κάρτα το 10%, για εισόδημα από 10.000 έως 30.000 ευρώ το 15% και για πάνω από 30.000 ευρώ το 20%, με πλαφόν τις 30.000 ευρώ.
-Οι μισθωτοί και συνταξιούχοι που δεν δαπανούν το ελάχιστο απαιτούμενο όριο εισοδήματος με τραπεζικό μέσο πληρωμής θα χρεώνονται με πρόσθετο φόρο 22% επί του ποσού δαπάνης με κάρτα που τους λείπει.
-Με απόφαση του ΥΠΟΙΚ θα προβλεφθούν εξαιρέσεις από την υποχρέωση δαπάνης με κάρτα οι οποίες όμως δεν αναφέρονται στο νομοσχέδιο. Αναμένεται να έρθει εξαίρεση για ηλικιωμένους άνω των 75 ετών και κατοίκους πολύ μικρών οικισμών.
-Δεν προβλέπεται ακατάσχετος επαγγελματικός λογαριασμός στον οποίο θα καταλήγουν οι εισπράξεις των επιχειρήσεων από ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής. Αυτό δείχνει ότι τελικά δεν είχε αίσιο αποτέλεσμα η διαπραγμάτευση σε αυτό το πεδίο.
-Όλες οι συναλλαγές με τραπεζικό μέσο πληρωμής θα συμμετέχουν σε λοταρία – κληρώσεις χρηματικών ποσών που θα διενεργεί το υπουργείο Οικονομικών. Κάθε χρόνο κατ΄ανώτατο όριο το ΥΠΟΙΚ θα διαθέτει για τις κληρώσεις το ποσό των 12 εκατ. ευρώ, δηλαδή 1 εκατ. ευρώ το μήνα.
-Όλες οι επιχειρήσεις που θα εγκαταστήσουν ή έχουν εγκαταστήσει συσκευή ηλεκτρονικών πληρωμών θα πρέπει να αναρτήσουν ειδική πινακίδα σε εμφανές σημείο της εγκατάστασής τους με την οποία θα ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι αποδέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές. Το πρόστιμα για μη συμμόρφωση σε αυτή την υποχρέωση ορίστηκε στα 1.000 ευρώ.
-Ιατρικές δαπάνες θα αναγνωρίζονται για έκπτωση από τον φόρο εισοδήματος μόνο εφόσον έχουν εξοφληθεί με κάρτα ή άλλο ηλεκτρονικό μέσο πληρωμής. Οι λεπτομέρειες για αυτό θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση.
-Η υποχρεωτική εξόφληση συναλλαγών με τραπεζικό μέσο μειώνεται από τα 1.500 ευρώ στα 500 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή άνω των 500 ευρώ θα πρέπει υποχρεωτικά να περνάει από το τραπεζικό σύστημα.
-Η μισθοδοσία και κάθε άλλου είδους παροχή προς τους εργαζόμενους θα πρέπει να καταβάλλεται μέσω τραπέζης προκειμένου η σχετική δαπάνη να εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα του εργοδότη.
-Με διατάξεις στο νομοσχέδιο θωρακίζεται νομικά το υπουργείο Οικονομικών για τη δημιουργία του μητρώου τραπεζικών λογαριασμών και μέσων πληρωμής στο οποίο θα καταγράφονται όλες οι τραπεζικές συναλλαγές, ακόμη και αυτές με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής και εισπράξεων από εταιρείες που εδρεύουν στο εξωτερικό αλλά δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Το μητρώο θα χρησιμοποιείται για τη διενέργεια φορολογικών ελέγχων από την φορολογική διοίκησης.
Και η ΝΔ πάντως, τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ προτείνει! Η διαφορά είναι οτι οι ΣΥΡΙΖΑίοι όταν ήταν αντιπολίτευση τα ονομάτιζαν "τεχνοφασισμό", ενώ τώρα που μας κατσικώθηκαν ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
Ν.Δ.: Να καθιερωθούν υποχρεωτικά το πλαστικό χρήμα και η ηλεκτρονική τιμολόγηση
Στα διοικητικά μέτρα εντάσσονται:
H υποχρέωση διάθεσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής (τερματικών POS) παντού. Από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες μέχρι το πιο μικρό εμπορικό κατάστημα. Σταδιακά, σε βάθος διετίας, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης.
1. Η υποχρεωτική σταδιακή καθιέρωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μέσα από εναλλακτικά δίκτυα και κανάλια, μεταξύ των επιχειρήσεων. Σήμερα μόνο το 6% των 250 εκατομμυρίων τιμολογίων που εκδίδονται σε ετήσια βάση διακινείται ηλεκτρονικά. Στόχος η καθολική καθιέρωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσα σε τρία χρόνια (πρώτα οι μεγάλες ανώνυμες εταιρείες και στη συνέχεια, σταδιακά, οι μικρότερες επιχειρήσεις) και η αυτόματη διασύνδεσή τους με τη ΓΓΔΕ/ΓΓΠΣ.
2. Η υποχρεωτική καθιέρωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τους προμηθευτές του Δημοσίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού Συστήματος Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μπορεί να αξιοποιηθεί αποτελεσματικότερα για τη λήψη ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους προμηθευτές της Γενικής Κυβέρνησης που ήδη συμπεριλαμβάνονται σε αυτό. Σχετική Κοινοτική Οδηγία αναφέρει ότι αυτό θα είναι υποχρεωτικό από το Νοέμβριο του 2018, όμως μπορεί να υλοποιηθεί πιο γρήγορα στέλνοντας το μήνυμα ότι οι μεταρρυθμίσεις στη χώρα μας υλοποιούνται εμπροσθοβαρώς.
3. Η μείωση του ορίου χρήσης μετρητών στις συναλλαγές. Το όριο πρέπει να είναι περιορισμένο, αυστηρό αλλά και λογικό. Θα μπορούσε να τεθεί άμεσο όριο στα 500 ευρώ, με προοπτική σταδιακής περαιτέρω μείωσης, για συναλλαγές λιανικής με μετρητά (το όριο σήμερα είναι 1.500 ευρώ). Το αρχικό όριο και η περίοδος περιορισμού αυτού μπορεί να διαφοροποιηθούν. Όπως μπορεί να διαφοροποιηθεί και το ανώτατο όριο χρήσης μετρητών ανά κλάδο, ανάλογα με το ρίσκο φοροδιαφυγής του κλάδου.
4. Η σύνδεση της έκπτωσης φόρου («αφορολογήτου ορίου») με τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Το «αφορολόγητο όριο» θα ξεκινάει από μηδενικό επίπεδο και θα σχηματίζεται, σταδιακά, με δαπάνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών και τραπεζικών ηλεκτρονικών πληρωμών. Μπορεί να προσμετρώνται στο διπλάσιο δαπάνες από τομείς οικονομικής δραστηριότητας που παρουσιάζουν εκτεταμένη φοροδιαφυγή (ειδικότερα για ελεύθερα επαγγέλματα και λιανικό εμπόριο), ως κίνητρο για τον περιορισμό της απόκρυψης εισοδημάτων, κατόπιν ανάλυσης κινδύνου. Μέσω της παρέμβασης αυτής, θα διαμορφωθεί ένας ολοκληρωμένος μηχανισμός διασταύρωσης των εισοδημάτων, των περιουσιακών στοιχείων και των συναλλαγών, διευκολύνοντας τους ελέγχους και τον εντοπισμό παραβάσεων.
5. Η υποχρεωτική καταβολή μισθοδοσίας ηλεκτρονικά και ο επιμερισμός της πίστωσης μισθοδοσίας (πιλοτικά δημοσίων υπαλλήλων) σε δύο διακριτά τμήματα, όπου το ένα τμήμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Στα οικονομικά κίνητρα εντάσσονται:
1. Η «λοταρία» αποδείξεων, μέσω της οποίας θα κληρώνονται αποδείξεις και όλοι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κερδίσουν αυτοκίνητα ή/και σπίτια. Το μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί στοχευμένα σε κλάδους με υψηλό βαθμό παραβατικότητας.
2. Η επιστροφή ποσοστού του αναλογούντος ΦΠΑ για συναλλαγές σε τομείς και πεδία που η φοροδιαφυγή ανθεί. Για παράδειγμα, δεν θα υπάρχει επιστροφή στις αγορές των supermarkets, αλλά για ιατρικές ή νομικές υπηρεσίες, υδραυλικές ή άλλες εργασίες οι συναλλαγές θα τυγχάνουν επιστροφής ΦΠΑ μέχρι και 50%. Τα ποσοστά θα εξειδικευθούν μετά από σχετική ανάλυση κινδύνου και επί τη βάση υφιστάμενων μελετών του ΙΟΒΕ, του ΣΕΒ και των ελεγκτικών εταιρειών.
3. Ειδικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για την κάλυψη του κόστους που προκύπτει από την προμήθεια του λογισμικού ή της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης, τερματικών μέσων POS, διασύνδεσης με τη ΓΓΔΕ/ΓΓΠΣ, ή/και εκπαίδευσης προσωπικού, απαιτείται η κατάρτιση ενός συνεκτικού σχεδίου ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και προώθησης της χρήσης ηλεκτρονικών συναλλαγών και η υποβολή του για χρηματοδότηση μέσω των κονδυλίων του «Σχεδίου Γιούνκερ», ή σχετικών προγραμμάτων ΕΣΠΑ.
4. Η θεσμοθέτηση ενός «ειδικού επαγγελματικού λογαριασμού» για τις επιχειρήσεις. Ο λογαριασμός αυτός θα είναι μερικώς ακατάσχετος. Σ’ αυτόν θα πιστώνονται όλα τα χρήματα από ηλεκτρονικές συναλλαγές και αυτός με τη σειρά του θα «τροφοδοτεί» συγκεκριμένες λειτουργίες της επιχείρησης (π.χ. πληρωμή μισθοδοσίας, πληρωμή υποχρεώσεων σε Δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία, εξόφληση λογαριασμών ΔΕΚΟ, εξόφληση προμηθευτών κ.α.).
5. Η μείωση των τραπεζικών προμηθειών στα επίπεδα που θέτει η σχετική κοινοτική οδηγία (0,3% και 0,2% μέγιστη χρέωση για τις διατραπεζικές συναλλαγές με τις πιστωτικές και τις χρεωστικές κάρτες αντίστοιχα), προκειμένου να μην παρατηρούνται υπέρογκες χρεώσεις για πολίτες και επιχειρήσεις, γεγονός που θα καταστεί εφικτό μέσω και της μεγάλης διείσδυσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών με όλο το πλέγμα των διοικητικών και οικονομικών κινήτρων της πρότασής μας. Σήμερα οι προμήθειες είναι αρκετά υψηλές και μάλιστα υπολογίζονται στις συναλλαγές με τον ΦΠΑ καθιστώντας ακόμη πιο δυσβάστακτη τη χρέωση της επιχείρησης, αφού ο ΦΠΑ θα αποδοθεί ολόκληρος στο Δημόσιο.
Συμπερασματικά, οι εμπειρικές μελέτες που έχουν δημοσιευθεί την διετία 2015-2016, καταλήγουν ότι από το συνδυασμό όλων αυτών των παρεμβάσεων μπορεί να προέλθουν επιπλέον έσοδα για το Δημόσιο άνω των 2,5 δισ. ευρώ (1,5 δισ. ευρώ από την ηλεκτρονική τιμολόγηση και 1 δισ. ευρώ από την αύξηση της εισπραξιμότητας του ΦΠΑ).
Εμείς προκειμένου να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους και να «χτίσουμε» σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας προσδοκούμε ότι από τις παρεμβάσεις αυτές θα αυξήσουμε, με βιώσιμο τρόπο, τα έσοδα κατά 1,5 δισ. ευρώ σε βάθος διετίας, στόχος συντηρητικός σε σχέση με τα ευρήματα όλων των σχετικών μελετών.
Οποιοδήποτε ποσό τελικά καταφέρουμε να συλλέξουμε, θα είναι επιπλέον των ποσών που έχουμε υπολογίσει από τη μείωση δαπανών για να χρηματοδοτήσουμε τις πέντε άμεσες μειώσεις φόρων (μεσοσταθμική μείωση 30% στον ΕΝΦΙΑ, μείωση του φόρου στις επιχειρήσεις από το 29% στο 20%, μείωση του φόρου μερισμάτων από το 15% στο 5%, επαναφορά του ΦΠΑ στα αγροτικά εφόδια στο 13% από το 24%, κατάργηση του ΕΦΚ στο κρασί, αύξηση του ορίου υπαγωγής ΦΠΑ στις 25.000 ευρώ από τις 10.000 ευρώ).
http://www.newsit.gr/oikonomia/N-D-Na-kathierothoyn-ypoxreotika-to-plastiko-xrima-kai-i-ilektroniki-timologisi/660955
"η ιδιωτικοιποηση του τροπου διαχειρησης της δημοσιονομικης πολιτικης εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο..."!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτοιμάζεται ο ΣΥΡΙΖΑ Β' ως νέο ανάχωμα...
https://www.youtube.com/watch?v=-IXqiJo12mQ
Αν συνταχθούμε στο ΕΠΑΜ θα διώξουμε τους κατσαπλιάδες και θα ελευθερώσουμε την πατρίδα και τα παιδιά μας. Θα φτιάξουμε επιτέλους την 1η Ελληνική Δημοκρατία, που απο το 1821 χύνουμε αίμα χωρίς να καταφέρουμε να την καμαρώσουμε. Το ΕΠΑΜ δεν έχει ιδεολογικό προσανατολισμό, παρα μόνο το συμφέρον του τόπου και των παιδιών μας.
Οργανωθείτε. Η πατρίδα σας χρειάζεται. Δεν περισσεύει κανείς.!!!!!!
- Η αποβιομηχανοποίηση της Χώρας, ήταν επιλογή όλου του πολιτικού συστήματός της.
- Τα τελευταία τριάντα χρόνια ζούμε με δανεικά.
- Για να ξεχρεωθούν 330 δις χρέους, θα πρέπει να πωληθεί το 90% της Ελλάδος.
- Παρουσιάζανε τους δανεισμούς ως ανάπτυξη.
- Τα δάνεια καταναλώθηκαν σε μη παραγωγικά έργα, σε μίζες και σε σκάνδαλα.
- Τα πρώτα επτά χρόνια στο ευρώ, υπερδιπλασιάστηκε το χρέος.
- Όλη η Ελλάδα πλέον μπορεί να πουληθεί, μέσω του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.
- Όλα είναι παράνομα αλλά κανένας δεν έκανε προσφυγή.
- Το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί πια να διαπραγματευτεί.
- Κανείς δεν ενημέρωσε τον Ελληνικό Λαό για τις δεσμεύσεις.
- Με τις δανειακές συμβάσεις έχει υποθηκευτεί όλη η Ελλάδα και τα περιουσιακά της στοιχεία, τωρινά & μελλοντικά.
https://www.youtube.com/watch?v=Lr6JVn-UZyQ&t=2s
Βασική συνιστώσα της εγκαθίδρυσης καθεστώτος αυθεντικής δημοκρατίας σ’ αυτόν τον τόπο πρέπει να είναι ένα νέο Σύνταγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ’ αυτό το Σύνταγμα θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη τέτοια ώστε να μην επιτρέπει σε καμιά κυβέρνηση στο μέλλον να καταφύγει στις διεθνείς αγορές χρέους, ούτε να ανακινήσει ξανά θέμα διαγραμμένων χρεών.
Να κατακτήσουμε ένα αληθινά δημοκρατικό πολίτευμα όπου ο ίδιος ο λαός θα έχει το πάνω χέρι και κανένας δεν θα μπορεί να εκμεταλλευθεί την ψήφο του για τους δικούς του σκοπούς, ή να την μεταχειριστεί ως λευκή επιταγή.
Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει αλλιώς εκτός από την σύγκληση Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης με σκοπό την σύνταξη και ψήφιση νέου αληθινά δημοκρατικού Συντάγματος.
Με τον τρόπο αυτό ο ελληνικός λαός θα αποκτήσει για πρώτη φορά την ελευθερία να επανιδρύσει το κράτος του και να πει μια και καλή στους ξένους δανειστές του, «νέο μαγαζί, υπό νέα διεύθυνση. Βρείτε τα με τους προηγούμενους…»
το ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ μπορει να μην ειναι ικανη, αλλα ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ.!!
Tο νομισμα απηχει ΣΧΕΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΣΧΕΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΙΣΧΥΟΣ, ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ. !!
Αν δεν λυσουμε το ΜΕΓΑ θεμα του ποιος εκδιδει το νομισμα, το ποιος ελεγχει τη νομισματικη κυκλοφορια, ολα τα μεσα παραγωγης να παρεις στα χερια σου, δεν εχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.!!!
Καιρός να μπει τέρμα σε αυτή την κατάσταση. Υπάρχει και δυναμώνει η οργάνωση που θα ενώσει όλους τους Έλληνες, στον κοινό στόχο, στον κοινό σκοπό, που δεν είναι άλλος από τον τερματισμό της κατοχής που υφιστάμεθα από τους ξένους, την Εθνική Ανεξαρτησία και την πραγματική Δημοκρατία, για να ελέγχει ο καθένας από εμάς, το τι συμβαίνει στην Πατρίδα του και όχι να έχει τυφλή εμπιστοσύνη σε κάποιους «σωτήρες».
Αυτή η οργάνωση είναι το ΕΠΑΜ, που φτιάχτηκε μέσα από το λαό μας, χωρίς επαγγελματίες πολιτικούς, από ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που κατάλαβαν ότι ο καθένας μόνος του δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτα, αλλά χρειάζεται οργάνωση απέναντι σε αυτούς που μας πίνουν το αίμα και είναι τέλεια οργανωμένοι.
https://www.youtube.com/watch?v=DoCM37o0VtE&feature=em-uploademail
Λίγο πριν το μεγάλο τσουνάμι.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://epamhellas.gr/metavasi/
Όταν λοιπόν το ίδιο το καθεστώς εξουσίας απειλεί άμεσα και πρακτικά την ίδια την επιβίωση του λαού και της πατρίδας, κάνει αναπόδραστη την κοινωνική και πολιτική εξέγερση. Κανένα σύστημα καταστολής, κανένα σύστημα βίας, φυσικής και πνευματικής, δεν μπορεί να αποτρέψει την - αργά ή γρήγορα - μετωπική αναμέτρηση ανάμεσα στο λαό και το καθεστώς εξουσίας. Μπορεί να την καθυστερήσει, να την αναβάλει, να την παρακάμψει πρόσκαιρα, αλλά να την αποφύγει δεν μπορεί με κανένα τρόπο.
Αυτό ακριβώς το νόημα έχει και η ακροτελεύτια διάταξη του Συντάγματος (120.4), η οποία δεν είναι παρά μια επιτακτική εντολή στον κάθε πολίτη ξεχωριστά και στη μεγάλη πλειοψηφία συνολικά.
Όταν ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΣ δεν λειτουργεί υπέρ του πολίτη, η υπεράσπιση των δικαιωμάτων του, που αναγνωρίζει το Σύνταγμα "επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία."!!!
-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑ-
https://www.youtube.com/watch?v=WUnwEcyLg0A