Το λέγαμε από την αρχή...
Με 144,3 km/h αντί για 60 (!) πήγαινε ο συρμός που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σύμφωνα με το πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του δυστυχήματος.
Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός...
του συρμού που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι η αιτία του δυστυχήματος στην περιοχή Αδενδρου.
Για υπερβολική ταχύτητα κάνει λόγο το πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με την αμαξοστοιχία Intercity IC58 του ΟΣΕ στο Αδενδρο.
Όπως έδειξε ο ταχογράφος, ο μηχανοδηγός, ο οποίος έχασε τη ζωή του, είχε αναπτύξει ταχύτητα 144,3 χλμ ανά ωρα, παρά το γεγονός ότι κινούνταν σε περιφερειακό τμήμα του δικτύου, όπου το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι τα 60 χλμ.
Το σενάριο της υπερβολικής ταχύτητας εξεταζόταν, άλλωστε, από τους εμπειρογνώμονες του ΟΣΕ από την πρώτη στιγμή, καθώς στελέχη του οργανισμού ανέφεραν ότι δεν αποκλείεται ο μηχανοδηγός να μην αντελήφθη ότι εισήλθε σε παρακαμπτήριο δίκτυο, λόγω προβλημάτων στην τηλεδιοίκηση - φωτοσήμανση, που έπρεπε να τον ειδοποιήσουν εγκαίρως.
Υπενθυμίζεται ότι, εκτός του μηχανοδηγού, έχασαν τη ζωή τους ακόμη δύο άτομα.
Σε σχετική ανακοίνωση, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρει:
«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, συνεπής στη δέσμευση και τη βούλησή της να υπάρξει ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το περασμένο Σάββατο 13 Μαΐου 2017, παρουσιάζει σήμερα τα πρώτα συμπεράσματα του πορίσματος που συνέταξε η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.
Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα, ο οποίος σήμερα το πρωί πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των Διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.
Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Συγκεκριμένα:
· Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»
· Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής
· Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης».
Ενημέρωση:
Μία εβδομάδα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, που κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους, απομακρύνθηκε από τον χώρο η μπροστινή μηχανή της αμαξοστοιχίας.
Κι ένα... αποχαιρετιστήριο βίντεο
Όπως έδειξε ο ταχογράφος, ο μηχανοδηγός, ο οποίος έχασε τη ζωή του, είχε αναπτύξει ταχύτητα 144,3 χλμ ανά ωρα, παρά το γεγονός ότι κινούνταν σε περιφερειακό τμήμα του δικτύου, όπου το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι τα 60 χλμ.
Το σενάριο της υπερβολικής ταχύτητας εξεταζόταν, άλλωστε, από τους εμπειρογνώμονες του ΟΣΕ από την πρώτη στιγμή, καθώς στελέχη του οργανισμού ανέφεραν ότι δεν αποκλείεται ο μηχανοδηγός να μην αντελήφθη ότι εισήλθε σε παρακαμπτήριο δίκτυο, λόγω προβλημάτων στην τηλεδιοίκηση - φωτοσήμανση, που έπρεπε να τον ειδοποιήσουν εγκαίρως.
Υπενθυμίζεται ότι, εκτός του μηχανοδηγού, έχασαν τη ζωή τους ακόμη δύο άτομα.
Σε σχετική ανακοίνωση, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρει:
«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, συνεπής στη δέσμευση και τη βούλησή της να υπάρξει ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το περασμένο Σάββατο 13 Μαΐου 2017, παρουσιάζει σήμερα τα πρώτα συμπεράσματα του πορίσματος που συνέταξε η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.
Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα, ο οποίος σήμερα το πρωί πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των Διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.
Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Συγκεκριμένα:
· Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»
· Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής
· Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης».
Ενημέρωση:
Μία εβδομάδα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, που κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους, απομακρύνθηκε από τον χώρο η μπροστινή μηχανή της αμαξοστοιχίας.
Κι ένα... αποχαιρετιστήριο βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου