*Ο μετριοπαθής κ. Καργάκος, αποκαλεί τον Συμμοριτοπόλεμο, "Εμφύλιο".
«"Ηλεκτρολόγους" που θέλουν να αλλάξουν τα φώτα στην παιδεία μας και να μας βυθίσουν στο απόλυτο σκότος», χαρακτήρισε ο ιστορικός και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος, την ομάδα των ιστορικών, που επιχειρούν αλλαγές στα σχολικά βιβλία ιστορίας.
«Δεν ισχύει για τους ανθρώπους του Υπ. Παιδείας το "ου γαρ οίδασι τι ποιούσι". Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν», τόνισε ο κ. Καργάκος, μιλώντας στο FocusFM συμπληρώνοντας:
«Το κακό έχει αρχίσει εδώ και χρόνια. Θυμηθείτε τι έλεγε μία κυρία για τον "συνωστισμό στη Σμύρνη". Καταργούν την αρχαία και μεσαιωνική μας ιστορία, με την οποία η χώρα μας προβάλλεται παγκοσμίως. Υποβαθμίζουν την ιστορία του 1821. Κάνουν το μάθημα της ιστορίας όχι μάθημα ενότητας, αλλά διχασμού. Θέλουν να διδάξουν τον εμφύλιο πόλεμο; Να αναβιώσουν το μίσος που βίωσε η δική μου γενιά;
Αντί να καλλιεργείται η ομόνοια, καλλιεργείται η διχόνοια. Κι αυτό η ιστορία δεν θα τους συγχωρήσει ποτέ», τόνισε
Ο κ. Καργάκος δήλωσε ότι «στόχος τους, είναι να καταρρίψουν την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων, υποστηρίζοντας ότι δεν είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων».
Φυσικά την είδηση την γνωρίζετε από την πρώτη στιγμή:
Θα μπει ο Συμμοριτοπόλεμος στα σχολικά βιβλία;
παλι δεν κατονομαζει ο καργακος την κυρια αιτια ολων αυτων
ΑπάντησηΔιαγραφήτον καρκινο της εαμοβουλγαρικης αριστερας!
αν δεν διαγνωσθει ως πρωταρχικη νοσος των παντων και δεν ξεριζωθει ο καρκινος της αριστερας ειμαστε τελειωμενοι....
Υπόψιν ότι ο Καργάκος ήταν "φακελωμένος" κατά την δικτατορία ως "Ιδεολόγος κομμουνιστής, οπαδός μαχητικός της Δημοτικής και άριστος γνώστης της μαρξιστικής φιλοσοφίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πρώτο μέρος του ηχητικού που υπάρχει στο άρθρο, δεν έκανε αυτοκριτική για το ότι ήταν από τους υπέρμαχους έως το 1976 της επιβολής της Δημοτικής.
Δεν το κρύβει ούτε ο ίδιος (στα βιβλία του) ότι υπερασπιζότανε την Δημοτική από ανέκαθεν και με την πτώση της Δικτατορίας πανηγύριζε για την διαφαινόμενη επιβολή της Δημοτικής. Ωστόσο, βλέποντας την λεκτική πενία των νέων, την ευκολία "νόθευσης" της δημοτικής με προσμείξεις από λέξεις του εξωτερικού, αναγνώρισε το λάθος του κι έκτοτε προτείνει την επιστροφή στις αξίες της καθαρεύουσας, του πολυτονικού και φυσικά των αρχαίων ελληνικών στην εκπαίδευση.
Τώρα όμως είναι πλέον αργά...