Κατά καιρούς και όταν θίγεται το επιστημονικό μου υπόβαθρο από ευκαιριακούς υποστηρικτές του Μητσοτάκη, θυμάμαι να ταυτίσω την πολιτική με την οικονομία... μια και για μένα άλλα πράγματα, όπως η πατρίδα, η Σημαία και το Έθνος έρχονται πρώτα.
Για να δούμε λοιπόν μέσα από τα μάτια των υποστηρικτών του "πρώτα η οικονομία και μετά θα διορθωθούν όλα..." πόσο πολύ θα διορθώσει την οικονομία ο Μητσοτάκης του "Δεν θα γίνω Όρμπαν – Θα εξασφαλίσω καλύτερες συνθήκες για τους μετανάστες!" Πάμε λοιπόν μαζί να δούμε τελικά τι πρέπει να λύσουμε πρώτο την οικονομία ή τη λαθρομετανάστευση;
Σημείωση: Tα νούμερα είναι αυτά που δίνει η τράπεζα της Ελλάδος, το υπ. υγείας, το υπ. μεταναστευτικής πολιτικής και το υπ. εσωτερικών.
16 δισεκατομμύρια ευρώ (16,000,000,000) υπολογίζεται ότι είναι το συνάλλαγμα που διαρρέει από την Ελλάδα προς τις χώρες καταγωγής των μεταναστών.
9 δισεκατομμύρια ευρώ (9,000,000,000) ετησίως υπολογίζεται ότι είναι το ύψος των διαφυγόντων φόρων και ασφαλιστικών εισφορών από το παραεμπόριο το οποίο ασκείται σχεδόν αποκλειστικά από (λαθρο)μετανάστες.
2 δισεκατομμύρια 700 εκατομμύρια ευρώ (2,700,000,000) στοιχίζουν στο κράτος κάθε χρόνο τα νοσήλια των ανασφάλιστων λαθρομεταναστών.
4 δισεκατομμύρια 800 εκατομμύρια ευρώ (4,800,000,000) κοστίζουν οι επισκέψεις των λαθρομεταναστών στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων.
680 εκατομμύρια ευρώ (680,000,000;) κοστίζουν τα εμβόλια και η παροχή πρωτοβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης στους χώρους φιλοξενίας λαθρομεταναστών.
1 δισεκατομμύριο πεντακόσια εκατομμύρια (1,500,000,000) στοιχίζει η παρανομία των λαθρομεταναστών στην χώρα μας (αυτά τα στοιχεία δίνει το υπουργείο Δ/Τ, μόνο για την επιπλέον αστυνόμευση).
7 δισεκατομμύρια πεντακόσια εκατομμύρια (7.500.000.000) είναι τα έσοδα από το παραεμπόριο των λαθρομεταναστών.
3, 5 δισεκατομμύρια ευρώ (3,500,000,000) κόστισαν οι πρώτες ανάγκες των λαθρομεταναστών (διατροφή, στέγαση, ένδυση) τη διετία 2015-2016
κάθε ώρα πτήσης ενός Super Puma , κοστίζει περίπου 12.000 ευρώ
οι διασώσεις στο λιμενικό κοστίζουν 9,000,000 ευρώ το μήνα και
οι διασώσεις στο πολεμικό ναυτικό κοστίζουν 5,000,000 ευρώ το μήνα δηλαδή 168 εκατομμύρια ευρώ (168,000,000) το χρόνο χωρίς τα έξοδα της πολεμικής αεροπορίας.
Από όλα αυτά τα παραπάνω η ΕΕ που μου λέτε ότι μας πληρώνει γι αυτούς και γι αυτό δεν κοιτάζουμε τους Έλληνες έδωσε ΕΠΤΑΚΟΣΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ (700,000,000).
Κατά τα άλλα κ.κ υπερασπιστές της Μητσοτάκιας λογικής με πρωτεύοντα στόχο την οικονομία καλείσθε να μου απαντήσετε πως θα φτιάξετε οικονομία με τα δισεκατομμύρια να φεύγουν σαν νερό για τους λαθρομετανάστες.
Α ναι ..... αγαπημένοι ξέχασα να σας πω ότι ικετεύαμε για τη δόση των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ και πιο πάνω δεν έχω γράψει και τα εκατοντάδες εκατομμύρια που τρώνε οι ΜΚΟ.
Για να δούμε και κάποιους άλλους αριθμούς... 2012-2019
Μειώσεις που πλησιάζουν και το 70% στις αφίξεις των πτήσεων chartersΑπογοητευτικά είναι τα στοιχεία για τον τουρισμό σε Λέσβο, Σάμο και Χίο εξαιτίας του "προσφυγικού".
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα σχετικής μελέτης που πραγματοποίησε η εταιρεία V&O για λογαριασμό της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, τα οποία δημοσιεύει η «Καθημερινή», ακυρώσεις διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία, ακυρώσεις συνεδρίων, προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων και πτήσεων από το εξωτερικό και συρρίκνωση της σεζόν, είναι μερικές μόνο από τις επιπτώσεις από το ισχυρότατο πλήγμα που έχει δεχθεί ο τουρισμός στα νησία του Β. Αιγαίου. Μάλιστα σε αρκετά καταλύματα έχει καταγραφεί η τάση διακοπής της λειτουργίας τους τουλάχιστον κατά δύο μήνες νωρίτερα.
Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί: Στη Λέσβο από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο καταγράφηκε πτώση 58,75% στις αφίξεις των πτήσεων charters. Οι επισκέπτες προέρχονταν από την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Δανία, τη Νορβηγία και την Αυστρία.
Στη Χίο σημειώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πτώση στις αφίξεις μέσω πτήσεων charters σε ποσοστό 68,91%. Οι επισκέπτες ήταν Ολλανδοί και Νορβηγοί ενώ Αυστριακοί, Σλοβένοι και Τσέχοι που είχαν από μία εβδομαδιαία πτήση την ακύρωσαν κατά τη φετινή σεζόν. Για το 2017, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, δεν υπάρχει καμία πτήση charter.
Στη Σάμο οι αφίξεις charters μειώθηκαν κατά 23,14%. Οι επισκέπτες προέρχονταν από την Αυστρία, το Βέλγιο, την Τσεχία, τη Δανία, τη Φινλανδία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σλοβενία, τη Σουηδία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αλλά και στη Λήμνο καταγράφηκε πτώση κατά 17,6% στις αφίξεις πτήσεων charters.
Ε ναι λοιπόν, κατά καιρούς με αναγκάζετε να θυμηθώ το επιστημονικό μου υπόβαθρο με τις ελευθεροστομίες σας και φυσικά το αποτέλεσμα δεν ειναι καθόλου καλό για εσάς.
Την καλησπέρα μου
Έγραψε στο Facebook, το πρώην στέλεχος της ΝΔ, και πρόεδρος της ΜΚΟ "Ελληνική Αλληλεγγύη"
Οι αριθμοί είναι εξωφρενικά υψηλοί. Και δεν θέλω καθόλου να υποτιμήσω το πρόβλημα. Π. χ., οι δαπάνες υγείας στα δημόσια νοσοκομεία και γενικά το ΕΣΥ δεν ξεπερνά πια το 3 δις. Πώς είναι δυνατόν να κοστίζουν 4,8 δις οι επισκέψεις λάθρο στα εξωτερικά ιατρεία; Αστειότητες...Και πάλι, δεν υποτιμώ καθόλου το πρόβλημα. Ίσα ίσα, θέλω η Μακρόνησος και η Γυάρος να ανακαινιστούν για να φιλοξενήσουν σε κλειστή κράτηση, λάθρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήθα συμφωνήσω ότι είναι λίγο τραβηγμένα τα ποσοστά στην υγεία. Σίγουρα βέβαια είναι υψηλότατα και στην πραγματικότητα. https://www.capital.gr/oikonomia/3351568/-katiforos-i-dimosia-xrimatodotisi-gia-dapanes-ugeias
ΑπάντησηΔιαγραφή