Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Μοντέλο και τιμές αερομεταφορών στα εισιτήρια του ΟΣΕ


Aυξήσεις - φωτιά 100%, αλλά και εκπτώσεις έως 30% για προκρατήσεις.

Μοντέλο αερομεταφορών, σκοπεύει να υιοθετήσει ο ΟΣΕ, βάζοντας σε εφαρμογή το σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού που προβλέπεται λεπτομερώς στο εγκεκριμένο business plan.

Κατά πληροφορίες, οι αυξήσεις των τιμολογίων θα ξεπεράσουν το 100% των υφιστάμενων τιμών αλλά θα προβλέπονται σημαντικές εκπτώσεις έως και 30% σε όσους κλείνουν εκ των προτέρων τα εισιτήρια και δεν περιμένουν να τα εκδώσουν την ημέρα που θα ταξιδέψουν.

Με τον τρόπο αυτό, υποστηρίζουν στην...
 ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα σχεδιάζονται με ορθολογικό τρόπο τα δρομολόγια, θα δρομολογούνται νέα βαγόνια όπου παρατηρείται υψηλή ζήτηση και θα αποφευχθούν τα άσκοπα και ζημιογόνα ταξίδια του ΟΣΕ. Αντίστοιχη πρακτική εφαρμόζουν και οι αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες εμφανίζουν ελκυστικότερα τιμολόγια, στα εισιτήρια που έχουν γίνει προκρατήσεις.

Σημαντικές εκπτώσεις θα προσφέρονται επίσης και σε όσους κάνουν ηλεκτρονική κράτηση εισιτηρίων μέσω πιστωτικών καρτών, υπηρεσία που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία από τον Οργανισμό την προσεχή Δευτέρα. Εξίσωση των τιμολογίων θα υπάρξει με τα ΚΤΕΛ ενώ αυξήσεις προβλέπονται και για τα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το εισιτήριο για το δρομολόγιο Αθήνας – Θεσσαλονίκης προτείνεται να αυξηθεί από τα 21 στα 39 ευρώ, ενώ μεγάλες ανατιμήσεις αναμένονται και στα δρομολόγια Αθήνα – Χαλκίδα

Σε ό, τι αφορά το πρόγραμμα των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, μόνο δύο, εμφανίζονται κερδοφόρα και αυτά είναι το Λάρισα-Θεσσαλονίκη και το Πάτρα –Ρίο.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα δρομολόγια θα καθοριστούν αμέσως μετά την ολοκλήρωση των μετατάξεων των 2.300 εργαζομένων και θα είναι συνάρτηση της εξοικονόμησης πόρων που θα προέλθει από την ελάφρυνση των εργαζομένων και τη περικοπή των επιδομάτων.

Νέα δρομολόγια ή διατήρηση παλιών μπορούν να ζητήσουν και οι Περιφέρειες, οι οποίες στο άμεσο μέλλον καλούνται να χρηματοδοτήσουν γραμμές που τις εξυπηρετούν από την στιγμή που η συμβολή του δημοσίου στον ΟΣΕ δεν θα ξεπερνά από το 2011 τα 50 εκ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου