Κάθε μήνα, 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντίτιμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ. Δηλαδή, σε σύνολο 210.000 θέσεων σε μηνιαία βάση, οι 45.000 θέσεις θα βγαίνουν σε προσφορά:
Πολιτική αποζημίωσης επιβατών
Με βάση το σχεδιασμό, θα παρέχεται έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο για κάθε επιβάτη κατά 25% για μισή ώρα καθυστέρηση, 50% για πάνω από 60 λεπτά, 75% πάνω από 90 λεπτά, ενώ για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών, θα δίνεται ένα δωρεάν εισιτήριο.
Υπηρεσία «τραίνο-ταξί»
Με βάση την υπηρεσία αυτή, ο επιβάτης που θα ξεκινά το ταξίδι του από Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη ή Βόλο θα μπορεί με ένα ενιαίο μειωμένο εισιτήριο, το κόστος του οποίου θα ξεκινά από τα 69 ευρώ μετ΄ επιστροφής, να ζητήσει να τον περιμένει ταξί, προκειμένου να τον μεταφέρει στον προορισμό του.
Συνδυασμένες μεταφορές φορτηγού-τραίνου
Επίσης, από τον Οκτώβριο θα ισχύσει το πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού-τρένου από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Οι τιμές του προγράμματος αναμένεται ότι θα είναι φθηνότερες κατά 25% έναντι των ανταγωνιστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου