Οι νόμοι «πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι καταναλωτές και οι επισκέπτες, δηλαδή η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ο τουρισμός της χώρας και όχι οι οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες»,...
σημειώνουν οι τουριστικοί φορείς, επισημαίνοντας ότι στις ρυθμίσεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα εναλλακτικών μορφών μετακίνησης, όπως επταθέσια ή εννεαθέσια με οδηγό, λιμουζίνες, τετρακίνητα, ηλεκτρικά κλπ., με μη διατιμημένο, ανταγωνιστικό κόστος και υψηλή ποιότητα.
Παράλληλα δεν δίνεται καμία δυνατότητα μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να παραμένει η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του ΟΟΣΑ και μια από τις ελάχιστες στον κόσμο όπου δεν υπάρχει αυτή η εναλλακτική.
Αντίστοιχα δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρει ένας πολίτης σε λογικό κόστος μικρού όγκου ή βάρους εμπορεύματα, οικοσκευές κλπ. με μισθωμένα μίνι βαν μέσα στην πόλη του ή εντός της χώρας, κάτι το οποίο είναι διεθνής πρακτική.
Την κοινή ανακοίνωση υπογράφουν εκτός από τον ΣΕΤΕ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος (ΣΕΕΔΔΕ), ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ), η Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ), ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών (ΣΑΑΕ), ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), ο Σύνδεσμος Ελλήνων Οργανωτών Εκθέσεων και Συνεδρίων (ΣΕΟΕΣ) και Ενωση Μαρινών Ελλάδας (ΕΜΕ).
Με λίγα λόγια, όποτε οι ταρίφες γουστάρουνε, θα προκαλούνε έμφραγμα στις μεταφορές των τουριστών. Όπως πέρισυ για παράδειγμα που βλέπαμε να κλείνουνε λιμάνια & αεροδρόμια και να ταλαιπωρούνε τον κόσμο (στην καλύτερη των περιπτώσεων, γιατί είδαμε και δολοφονικές διαθέσεις με ρίψη λαδιών στο οδόστρωμα, προπηλακισμούς κλπ).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου