Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Attica: Συγγνώμη... λάθος για τα δάνεια Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ


Η τράπεζα πουλάει μη εξυπηρετούμενα ύψους 700.000.000 ευρώ σε funds! Εκτός πακέτου οι κομματικές οφειλές

Στα χέρια ξένων funds θα περνούσαν «κόκκινα» δάνεια της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, αν δεν αποκάλυπτε το παρ' ολίγον σκάνδαλο ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, όπως ομολογούν κύκλοι της Attica Bank, η οποία θα προχωρούσε στην πώλησή τους.


Η Attica Bank είχε συμπεριλάβει στο προς πώληση πακέτο των μη εξυπηρετούμενων δανείων ύψους 700.000.000 ευρώ ένα δάνειο 20.000.000 ευρώ της Ν.Δ. κι ένα 5.000.000 ευρώ του ΠΑΣΟΚ. Σε περίπτωση που τα δάνεια αυτά πωλούνταν σε funds αντί πολύ χαμηλού αντιτίμου, τα δύο κόμματα θα είχαν τη δυνατότητα να τα ρυθμίσουν καταβάλλοντας πολύ μικρά ποσά.

Το θέμα με τα εν λόγω δάνεια, που είχαν συμπεριληφθεί στο προς πώληση πακέτο, έγινε αντιληπτό κατόπιν ερώτησης που απηύθυνε στον υπουργό Οικονομικών ο ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας Νίκος Νικολόπουλος. Στην ερώτησή του ο κ. Νικολόπουλος ρωτούσε επίσης αν η πώληση ή και οι πάσης φύσεως εκχωρήσεις και μεταβιβάσεις των θαλασσοδανείων του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας σε ξένα funds έχουν την έγκριση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομίας Ιωάννη Δραγασάκη.

Πηγές της Τράπεζας Αττικής ανέφεραν ότι δεν υπήρξε καμία πρόθεση πώλησης κομματικών δανείων, αλλά επρόκειτο για εσωτερικό λάθος κατά την καταχώριση των δανείων προς τιτλοποίηση, το οποίο και διορθώνεται εφόσον τα συγκεκριμένα δάνεια αφαιρούνται από το προς πώληση χαρτοφυλάκιο. Παράλληλα η τράπεζα ερευνά εσωτερικά την υπόθεση, για να διαπιστώσει αν πρόκειται πράγματι για αβλεψία.

Η συναλλαγή πώλησης του χαρτοφυλακίου δεν έχει γίνει αλλά αναμένεται να εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων της Attica Bank στις 27 Ιουνίου, με στελέχη της τράπεζας να υποστηρίζουν ότι σε αυτό το τελικό στάδιο θα ανακαλύπτονταν τα κομματικά δάνεια και θα αφαιρούνταν από το πακέτο.


http://www.dimokratianews.gr/content/87226/attica-syggnomi-lathos-gia-ta-daneia-nd-pasok

1 σχόλια:

Unknown είπε...

ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό για το πώς ήρθα σε επαφή με την LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και είχα αρνηθεί το δάνειο από την τράπεζά μου και άλλα χρηματοπιστωτικά πιστωτικό αποτέλεσμά μου. Δεν θα μπορούσα να πληρώσω τα τέλη των παιδιών μου. Ήμουν πίσω από λογαριασμούς, που θα έπρεπε να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα παιδιά μου πήραν από μένα από την ανατροφή. Στη συνέχεια, έθεσα να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λάβετε μια ειδοποίηση πίστωσης ύψους $ 400,000.00 USD ποσό δανείου που εγώ ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα και τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και εκπληρώνουν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανός.

Δημοσίευση σχολίου