Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Πικάντικα Νο24


- Τί κάνετε κυρία Ελένη;
- Έλα βρε Δημητρακη, τόσα χρόνια σε ξέρω...μίλα πιο ελεύθερα...
- Πού 'σαι μωρή μιλφάρα;

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Πόσο χρονών είσαι;
- 23!
- Φαίνεσαι μικρός πάντως...
- Να την βγάλω έξω να στην δείξω;
- Για την ηλικία μιλάω διεστραμμένε!

- Κι εγώ για την ταυτότητα λέω μωρή ανώμαλη...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Ποιός ήταν ο Μ.Αλέξανδρος;
- Δεν ξέρω κύριε.
- Να προσέχεις την Ιστορία σου.
- Κύριε ποιός είναι ο Κώστας, ο Μήτσος και ο Μάνος;
- Δεν ξέρω.
- Να προσέχεις την κόρη σου!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γιατί τη σκότωσες κατηγορούμενε;
- Μου είπε "Πέτα μου κανα γαλλικό στο σεξ που με ανάβει".
- Και;
- Ε, μηχανικός είμαι, καταλαβαίνετε..

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Θες να γ@μηθούμε αύριο;
- Ορίστε;;
- Ωχ συγγνώμη, το Τ9 φταίει.
- Δεν πειράζει, τι ήθελες να γράψεις;
- Θες να γ@μηθούμε σήμερα;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Είδα τις αεροσυνοδούς να μοιράζουν δερμάτινα εσώρουχα, χειροπέδες και μαστίγια.
Πηγαίναμε για ανώμαλη προσγείωση.

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Απολαμβάνω το σεξ μόνο όταν γίνεται με αγάπη.

- Ααα είσαι ρομαντική...

- Καλά, δεν με λες και γομαντική.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Σ' αγαπώ.

- Κι εγώ.

- Κι εγώ.

- Κι εγώ.

- Κι εγώ.

- Κι εγώ.

Παρτούζα με συναίσθημα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Τί βλέπεις εκεί;!

- Ααα, ένα ντοκιμαντέρ για αρπακτικά.

- Σοβαρά; Κι αυτή εκεί η ξανθιά τί είναι;

- Ψωλ@ρπ@χτρ@.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Πώς τα πάει η κόρη μου κύριε καθηγητά;
- Ο απόλυτος πάτος!
- Μαααα, της βάλατε 19
- Όχι, δεν καταλάβατε....

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Χτυπάει ένας τύπος επίμονα το κουδούνι.

- Ναι ποιός είναι;
- Γιαννακόπουλος. 'Hρθα για να σου ξεσκίσω την κόρη.
- Για να τι;
- ΚΟ ΠΟΥ ΛΟΣ.


 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


- Και πως έμεινες έγκυος;

- Μου είπε ανέβα στο πατάρι... και δεν άκουσα καλά...


 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~





1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μα ηταν ατυχημα λεμε....
https://uploads.disquscdn.com/images/6f7a71baa0bfd329c456250765961587cef915239765153ba63b77744e64f98a.jpg

Δημοσίευση σχολίου