Ο αλκοολισμός σαρώνει στη Ρωσία, και έτσι η κυβέρνηση του Βλαντίμιρ Πούτιν ξεκίνα σήμερα την εφαρμογή μιας ευρύτερης απαγόρευσης της διαφήμισης αλκοολούχων ποτών.
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, απαγορεύεται η διαφήμιση αλκοολούχων ποτών στην...
τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και τους πινάκες ανακοινώσεων. Η απαγόρευση πρόκειται επίσης να εφαρμοστεί και στα έντυπα μέσα ενημέρωσης από την 1η Ιανουαρίου. Μέχρι τώρα η δημοσίευση τέτοιου είδους διαφημίσεων επιτρεπόταν στις εσωτερικές σελίδες των εντύπων.Παρόλο που η βότκα είναι το παραδοσιακό ποτό της Ρωσίας η δημοτικότητα της μπίρας έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, οι αρχές αποφάσισαν να τοποθετήσουν την μπίρα στη ίδια κατηγορία με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά.
Τα επίπεδα κατανάλωσης δυνατών αλκοολούχων ποτών είναι ασυνήθιστα υψηλό στη Ρωσία- διπλάσιο από το κρίσιμο επίπεδο που έχει οριστεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Σύμφωνα με την αναφορά του Οργανισμού για το 2011, οι Ρώσοι από την ηλικία των 16 και πάνω πίνουν κατά μέσο όρο σχεδόν 11 λίτρα καθαρό οινόπνευμα ο καθένας ετησίως!
Πάντως η βιομηχανία του αλκοόλ δείχνει αποφασισμένη να αντισταθεί στην νέα διαφημιστική…ποτοαπαγόρευση του τσάρου Πούτιν. Ήδη η Ρώσική Ένωση Αλκοολούχων Ποτών υποστηρίζει πως το «εμπάργκο» διαφημίσεων θα πλήξει μόνο τους νόμιμους παραγωγούς και θα ενισχύσει την μαύρη αγορά των αλκοολούχων.
tovima.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου