Τα τέλη κυκλοφορίας είναι κλασικό case study της συμπεριφοράς του κράτους - ληστή. Υποτίθεται ότι τα πληρώνεις επειδή χρησιμοποιείς το οδικό δίκτυο. Το δίκαιο επομένως είναι να είναι ανάλογα της χρήσης. Τί πιο λογικό από το να ενσωματώνονται στο φόρο καυσίμων; Όμως ήδη πληρώνεις έναν τερατώδη φόρο...
στα καύσιμα: 200% πάνω στην αξία του καυσίμου. Γιατί; Με ποια λογική ένα προϊόν πρώτης ανάγκης όπως το καύσιμο επιβαρύνεται με τέτοιο φόρο;
Γενικά μιλώντας, πώς νομιμοποιείται το κράτος να λέει: "αυτό θα το φορολογήσω με 200%"; Είτε είναι καύσιμο είτε κεχριμπαρένιο κομπολόι; Άρα τα τέλη κυκλοφορίας τα έχεις ήδη χρυσοπληρώσει, ενώ όπως πάντα σ΄ αυτό το κράτος - απατεώνα το προϊόν που παίρνεις ως ανταπόδοση για τους φόρους σου, δηλαδη το οδικό δίκτυο είναι άθλιο. Σκοτώστρα κανονική. Και τους μοναδικούς δρόμους με σύγχρονες προδιαγραφές πρέπει να τους πληρώσεις εξτρά και πανάκριβα με διόδια κάθε 500 μέτρα. Και κερατάς και δαρμένος!
Κι έρχεται η κάθε κυβέρνηση κάνοντας ασκήσεις επί χάρτου για το πώς θα υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας, πώς θα σε ληστέψει δηλαδή περισσότερο από όσο σε έχει ληστέψει ήδη με τον φόρο επί των καυσίμων. Πότε με τον κυβισμό, πότε με τους ρύπους, πότε με την εργοστασιακή τιμή, λες και έχουν όλα αυτά σχέση με την κυκλοφορία. Με τι έχουν σχέση; Με όσα της λείπουν για τους μισθούς των Καρανικαίων της, κόκκινων, πράσινων και μπλε.
Βέβαια είναι τόσο ηλίθιοι που δεν βλέπουν ότι όσο αυξάνονται τα τέλη μειώνεται η κυκλοφορία, άρα και οι φόροι που εισπράττουν. Εκατομμύρια οι πινακίδες που παραδόθηκαν. Δισεκατομμύρια η περιουσία όλων μας που απαξιώθηκε και σκουριάζει σε ένα γκαράζ, σε μια αποθήκη ή παρατημένη στο δρόμο. Σε λίγο οι δρόμοι της Αθήνας όλον τον χρόνο θα θυμίζουν Δεκαπενταύγουστο. Όμως δεν τους ενδιαφέρει. Οι υπουργικοί και βουλευτικοί μισθοί είναι οι τελευταίοι που θα κοπούν. Τη βγάζουμε την τετραετία σύντροφοι με το παραδάκι να πέφτει; Αν τη βγάζουμε, κοπάνα κι άλλα τέλη. Και στα χίλια κυβικά. Και στα σκούτερ. Και στα ποδήλατα σε λίγο. Αλήτες. Ληστές. Κανονική συμμορία.
Αν η "Δημιουργία, ξανά" ήταν κυβέρνηση θα καταργούσε ΕΝΤΕΛΩΣ τα τέλη κυκλοφορίας και θα μείωνε κατακόρυφα τον φόρο στα καύσιμα. Αλλά θα απέλυε και όλους τους Καρανικαίους, κόκκινους, πράσινους και μπλε.
Καλά τα λέει οThanos Tzimeros, αλλά λογαριάζει χωρίς τους στρατηγούς...
Πες τα ρε Θάνο γαμώτη μου:
Βέβαια είναι τόσο ηλίθιοι που δεν βλέπουν ότι όσο αυξάνονται τα τέλη μειώνεται η κυκλοφορία, άρα και οι φόροι που εισπράττουν. Εκατομμύρια οι πινακίδες που παραδόθηκαν. Δισεκατομμύρια η περιουσία όλων μας που απαξιώθηκε και σκουριάζει σε ένα γκαράζ, σε μια αποθήκη ή παρατημένη στο δρόμο. Σε λίγο οι δρόμοι της Αθήνας όλον τον χρόνο θα θυμίζουν Δεκαπενταύγουστο. Όμως δεν τους ενδιαφέρει. Οι υπουργικοί και βουλευτικοί μισθοί είναι οι τελευταίοι που θα κοπούν. Τη βγάζουμε την τετραετία σύντροφοι με το παραδάκι να πέφτει; Αν τη βγάζουμε, κοπάνα κι άλλα τέλη. Και στα χίλια κυβικά. Και στα σκούτερ. Και στα ποδήλατα σε λίγο. Αλήτες. Ληστές. Κανονική συμμορία.
Αν η "Δημιουργία, ξανά" ήταν κυβέρνηση θα καταργούσε ΕΝΤΕΛΩΣ τα τέλη κυκλοφορίας και θα μείωνε κατακόρυφα τον φόρο στα καύσιμα. Αλλά θα απέλυε και όλους τους Καρανικαίους, κόκκινους, πράσινους και μπλε.
Καλά τα λέει οThanos Tzimeros, αλλά λογαριάζει χωρίς τους στρατηγούς...
Πες τα ρε Θάνο γαμώτη μου:
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου