Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Τέλη κυκλοφορίας ΙΧ 2017 ~ Δείτε τις αλλαγές και τα ποσά για κάθε κατηγορία


Ριζικά αναμένεται να αλλάξουν τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων το 2017 με ευχάριστες εκπλήξεις για όσους έχουν αυτοκίνητα 10ετίας και δυσάρεστα νέα για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με μικρότερη ηλικία.

• Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό.
• Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων.


Ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι διπλός καθώς με τα νέα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα επιχειρήσουν να «δελεάσουν» τους περίπου 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να τα επαναφέρουν στην κυκλοφορία από την «ακινησία» ενώ από την άλλη μεριά να πληρώνουν περισσότερα χρήματα οι ιδιοκτήτες ακριβών αυτοκινήτων που ξεφεύγουν από την «τσιμπίδα» της εφορίας…


Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την μείωση σε ποσοστό από 5% έως και 40% στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2006.

Την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 αλλά και αναπροσαρμογές στα ποσά που αναλογούν ανά κατηγορία εκπομπών ρύπων.


Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα για το 2016 ήταν τριών ταχυτήτων καθώς υπήρχαν διαφορετικές χρεώσεις ανάλογα με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας του οχήματος.

Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/12/2000 κυμαίνονταν από 25 έως και 1.230 ευρώ.

Στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2001 έως και 31/12/2005 τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 αυξάνονται λίγο στις κατηγορίες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω και ανέρχονταν από 630 έως και 1.260 ευρώ.

Στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2006 έως 31/10/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας ήταν ακριβότερα στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.358 κ.εκ. και άνω και ανέρχονταν από 255 έως και 1.380 ευρώ.

Στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από 1/11/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονταν με τους ρύπους και το κόστος ανά γραμμάριο ανέρχονταν από 0,90 έως και 3,72 ευρώ.
Σύμφωνα με το σχέδιο που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάσει τον κυβισμό του κινητήρα θα μειωθούν σε ποσοστό από 5% έως και 50% με στόχο την επανακυκλοφορία των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» ή κινούνται παράνομα χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας.

Σε σύνολο περίπου 1 εκατ. οχημάτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» μόλις τα 50.000 οχήματα έχουν ηλικία από 0 έως και 5 έτη ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν ηλικία από 6 έως και πάνω από 20 χρόνια. Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας με ηλικία άνω των 20 ετών υπερβαίνουν τις 400.000 μονάδες.


Οι εκπτώσεις που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο στα Τέλη Κυκλοφορίας με βάσει τον κυβισμό θα είναι μικρές στα οχήματα με κινητήρες έως και 1.800 κ.εκ. και θα αγγίζουν το 50% στα αυτοκίνητα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού.

Ειδικότερα στα αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.357 κ.εκ. το οικονομικό επιτελείο δεν προτίθεται να αλλάξει κάτι στο ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2017 τα οποία ανέρχονται από 22 έως και 135 ευρώ.

Ο λόγος που το οικονομικό επιτελείο δεν θέλει να αλλάξει κάτι στα συγκεκριμένα Τέλη Κυκλοφορίας έχει να κάνει με το αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν και καταβάλουν Τέλη ο οποίος ξεπερνά τα 2,2 εκατ. αυτοκίνητα!

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες από 1.358 έως και 1.548 κ.εκ. το κόστος των Τελών ανέρχονταν από 225 έως 255 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο προσανατολίζεται να υπάρχει έκπτωση 5% οπότε το τελικό ποσό να κυμανθεί μεταξύ 213 έως 242 ευρώ. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία και οι ιδιοκτήτες τους καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 900.000 οχήματα.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 1.549 έως και 1.928 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν από 250 έως και 320 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει τη μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2017 σε ποσοστό έως και 10% με αποτέλεσμα το ύψος το Τελών για την επόμενη χρονιά να ανέρχεται από 225 έως και 288 ευρώ.

Οι μεγάλες εκπτώσεις σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών έρχονται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω.

Ειδικότερα στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 κυμάνθηκαν από 615 έως και 690 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αναμένεται να κυμανθεί από 492 έως και 552 ευρώ.

Στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2.358 έως και 3.000 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 820 έως και 920 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα συγκεκριμένα ΙΧ θα κυμανθούν από 580 έως και 644 ευρώ.

Στα ΙΧ με κινητήρες από 3.001 έως και 4.000 κ.εκ. τα Τέλη κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 1.025 έως και 1.150 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 666 έως και 750 ευρώ.

Στην τελευταία κατηγορία που αφορά αυτοκίνητα με κινητήρες από 4.001 κ.εκ. και άνω τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν από 1.230 έως και 1.380 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 740 έως και 830 ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε πως οι τα οχήματα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω που κυκλοφορούν και οι ιδιοκτήτες του καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 82.000.





Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους στα ΙΧ με 1η άδεια από 1/1/2007


Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο σχεδιασμός του οικονομικού επιτελείου για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάση τις εκπομπές CO2 τα οποία όπως είχε αποκαλύψει το Enikonomia στις 2 Ιουλίου 2016 θα αλλάξουν ριζικά.


Ειδικότερα τo αρχικό το αρχικό σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 της Ειδικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών και ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα καθώς η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 βρήκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου καθώς εκτιμούν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.

Μάλιστα στο στόχαστρο αρκετών μελών του οικονομικού επιτελείου έχει εισέλθει η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών καθώς το απέτυχε παταγωδώς το πρώτο επίτευγμά της που αφορά στο νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που είχε ως αποτέλεσμα το «πάγωμα» των εκτελωνισμών καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και των δημοσίων εσόδων!

Ωστόσο η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.

Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%!

Δείτε παρακάτω τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.
Όσον αφορά στα ποσά που απορρέουν τα Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 ανέρχονται από 0,90 ευρώ έως και 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο ανάλογα με τις συνολικές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου έχουν εισέλθει τα αυτοκίνητα με εκπομπές κάτω των 90 γρ. CO2 των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 ήταν «μηδενικά» και εξετάζεται το όριο των «μηδενικών» Τελών να μειωθεί στα 85 ή 80 γραμμάρια CO2. Παράλληλα αυξήσεις εξετάζονται στους συντελεστές των ποσών για εκπομπές CO2 από 161 γρ. CO2 και άνω...




Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.

Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
Daihatsu Sirion 1,0118120115,6
Subaru Justy 1,0118120115,6
Honda Jazz 1,2125135150
Toyota Yaris 1,0127120152,4
Hyundai Getz 1,1130135156
Mitsubishi Colt 1,1130135156
Chevrolet Aveo 1,2132135158,4
Ford Fiesta 1,25133135159,6
Opel Corsa 1,0134120160,8
Fiat Grande Punto 1,2139135166,8
Renault Clio 1,2139135166,8
Renault Clio 1,2 TCE139135166,8
Seat Ibiza 1,2139135166,8
Skoda Fabia 1,2140135168
Lancia Ypsilon 1,2 8V142135262,7
Citroen C3 1,1143120264,5
Nissan Micra 1,2143135264,5
VW Polo 1,2144135266,4
Opel Corsa 1,2146135270,1
Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
Honda Jazz 1,4128135153,6
Mini One 1,4128135153,6
Mazda 2 1,3129135154,8
Lancia Ypsilon 1,4 8V130255156
Ford Fiesta 1,4133255159,6
Daihatsu Sirion 1,3137135164,4
Hyundai Getz 1,4137135164,4
Mitsubishi Colt 1,3138135165,6
Fiat Gr. Punto 1,4 77139255166,8
Kia Rio 1,4 5d139255166,8
Chevrolet Aveo 1,4140255168
Suzuki Swift 1,3140135168
Toyota Yaris 1,3141135260,8
Fiat Gr. Punto 1,4 95142255262,7
Citroen C3 1,4145255268,2
Peugeot 207 1,4 95 PS145255268,2
Citroen C3 1,4 16V148255273,8
Daihatsu Sirion 1,3 4x4148135273,8
Opel Corsa 1,4149255275,6
Seat Ibiza 1,4149255275,6
Peugeot 207 1,4 75 PS150255277,5
Peugeot 207 1,4 90 PS152255281,2
Alfa Romeo MiTo 1,4 155 PS153255283
Peugeot 1007 1,4153255283
Nissan Micra 1,4154255284,9
Suzuki Swift 1,3 4x4154135284,9
Fiat Grande Punto 1,4 T155255286,7
Lancia Ypsilon 1,4 16V155255286,7
Skoda Fabia 1,4155255286,7
VW Polo 1,4155255286,7
VW CrossPolo 1,4159255294,1
Dacia Sandero 1,4165255404,2
Subaru Justy 1,3 4WD166135406,7


Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
BMW 116i139280166,8
Hyundai i30 1,6152280281,2
Kia Cee'd 1,6152280281,2
Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5153280283
Opel Astra 1,6155280286,7
Ford Focus 1,6 Ti-VCT157280290,4
Mercedes A170 BlueEFFICIENCY157280290,4
Opel Astra 1,6 Sedan158280292,3
Citroen C4 1,6159280294,1
Ford Focus 1,6159280294,1
Peugeot 308 1,6159280294,1
Mazda 3 1,6162280396,9
Nissan Qashqai 1,6162280396,9
Toyota Corolla 1,6162280396,9
Citroen C4 1,6 T164280401,8
Renault Megane 1,6164280401,8
Lada Aquarius 1,6165280404,2
Lada Venus 1,6165280404,2
Nissan Tiida 1,6165280404,2
Suzuki SX4 1,6165280404,2
Toyota Auris 1,6166280406,7
Peugeot 308 1,6 T 150 PS167280409,1
Volvo C30 1,6167280409,1
Audi A3 1,6169280414
Subaru Impreza 1,5176280431,2
Chevrolet Lacetti 1,6178280436,1
Citroen C4 Sedan 1,6179280438,5
Peugeot 308 GT180280441
Seat Leon 1,6180280441
Opel Astra 1,6 T185280514,3
VW Beetle 1,6185280514,3
Alfa Romeo 147 1,6194280539,2

Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τλέλη Κυκλοφορίας
Toyota Prius 1,5104-101,9
BMW 316i142280262,7
Mercedes C 180 BlueEFFICIENCY156280288,6
VW Passat 1,4 TSI157255290,4
Skoda Octavia 5 1,6 FSI158280292,3
Opel Vectra 1,6163280399,3
Skoda Octavia 1,4163255399,3
Skoda Octavia 5 1,4167255409,1
Skoda Octavia 1,6169280414
Chevrolet Lacetti 1,4 4d171255418,9
Volvo S40 1,6171280418,9
Toyota Avensis 1,6172280421,4
Skoda Octavia 5 1,6 MPI176280431,2
Ford Mondeo 1,6177280433,6
Chevrolet Lacetti 1,6 4d178280436,1
Opel Insignia 1,6179280438,5
Renault Laguna 1,6180280441
Seat Toledo 1,6185280514,3
Opel Insignia 1,6 T186280517

Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
Mazda 6 1,8159280294,1
Audi A4 1,8 TFSI 120 PS169300414
Audi A4 1,8 TFSI 160 PS169300414
Toyota Avensis 1,8171300418,9
Opel Vectra 1,8173300423,8
Volvo S40 1,8174300426,3
Skoda Octavia 5 1,8 TFSI176300431,2
Dodge Caliber 1,8177300433,6
Alfa Romeo 159 1,8179300438,5
Mercedes C 200 K180300441
VW Passat 1,8 TSI180300441
Peugeot 407 1,8183300508,7
Saab 9-3 Sport Sedan 1,8i183300508,7
Opel Insignia 1,8184300511,5
Citroen C5 1,8188300522,6
Skoda Octavia 1,8 T189300525,4

Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
Skoda Superb 1,4 TSI157255290,4
BMW 520i163690399,3
Skoda Superb 1,8 TSI180300441
Kia Magentis 2,0184690511,5
Dodge Avenger 2,0185690514,3
Opel Signum 1,8185300514,3
Audi A6 2,0187690519,8
Skoda Superb 1,8 TSI 4x4189300525,4
Subaru Legacy 2,0202690616,1
Chevrolet Epica 2,0205690625,2
Volvo S60 2,0 T212690646,6
Saab 9-5 2,0 T214690652,7









Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.Ισχύοντα Τέλη ΚυκλοφορίαςΝέα Τέλη Κυκλοφορίας
Kia Sportage 2,0194690539,3
Honda CR-V 2,0195690542,1
China Motors CEO-3 2,4196690544,8
Hyundai Tucson 2,0197690547,6
Subaru Forester 2,0198690550,4
Suzuki Gr. Vitara 2,0 Wagon199690553,2
VW Tiguan 1,4 TSI199255553,2
Toyota RAV4 2,0202690616,1
Nissan Qashqai 2,0 4x4204690622,2
Jeep Compass 2,4206690628,3
Jeep Patriot 2,4206690628,3
Nissan X-Trail 2,0208690634,4
Suzuki Gr. Vitara 2,4 Wagon208690634,4
VW Tiguan 2,0 TSI 170 PS213690649,6
VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS213690649,6
BMW X3 2,0215690655,7
Chevrolet Captiva 2,4222690677,1
Seat Altea Freetrack 2,0 TFSI223690680,1
BMW X3 2,5 si224960683,2
Citroen C-Crosser 2,4225690686,2
Mitsubishi Outlander 2,4225690686,2
Peugeot 4007 2,4225690686,2
Opel Antara 2,4229690698,4
Nissan X-Trail 2,5230690701,5
Renault Koleos 2,5237690722,8
Mazda CX-7 2,3243690741,1
Hyundai Santa Fe 2,7248920756,4
Subaru Forester 2,5248960756,4
Kia Sorento 2,4259690963,4
SsangYong Actyon 2,3259690963,4
SsangYong Rexton 2,32726901.011,8




Τεκμήρια – Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

Ένα ακόμη πεδίο που το οικονομικό επιτελείο θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα αφορά στα Τεκμήρια Διαβίωσης και κατ’ επέκταση στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.

Ειδικότερα το ΥΠΟΙΚ εξετάζει να αποσυνδέσει τα τεκμήρια διαβίωσης από τον κυβισμό του οχήματος και να τον συνδέσει με την Αξία Λιανικής των οχημάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα τεκμήρια διαβίωσης είναι «τσουχτερά» για αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής προ Φόρων πάνω από 17.000 ευρώ όπως επίσης και το Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 3-5% ενώ στα αυτοκίνητα με Αξίες Λιανικής προ Φόρων πάνω από 20.001 ευρώ το ποσοστό εξετάζεται να ανέλθει μεταξύ 8-10%.

Επίσης στο «στόχαστρο» του ΥΠΟΙΚ έχουν εισέλθει και τα εταιρικά αυτοκίνητα, όσον αφορά στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία μέχρι σήμερα σε ένα στόλο οχημάτων που διαθέτει μια εταιρεία επιβάλλεται ο συγκεκριμένος φόρος μόνο σε ένα από οχήματα που διαθέτει τον μεγαλύτερο κυβισμό και όχι στο σύνολο των οχημάτων που κανονικά θα έπρεπε να επιβάλλεται Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης.

Οσον αφορά στις μειώσεις των ποσών τόσο για τα Τεκμήρια Διαβίωσης όσο και για το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να μειώνεται κάθε χρόνο σε ποσοστό από 10% έως και 20% ανάλογα με την Αξία Λιανικής και σε βάθος 5ετίας ή 8ετίας να μην επιβάλλεται.

 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου