Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Ανεκδοτάκια... (πάλι κρύα)


Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση: -Έχετε πιει;;; Έχετε πιει;;; Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει.

 Πωπωπω τι καυτό σώμα είναι αυτό;
- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι...
- Για το καλοριφέρ λέω.

 Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη. Μαμ, κακά, και νάνοι.


Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.

Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω...

Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και ανάψει.

Όταν παντρευόσουν κ έλεγες "μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος" , μάλλον
δεν περίμενες ότι σε λίγα χρόνια ο όρκος γίνεται στόχος ζωής.

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι:είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα.

Απ' όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κι οι κάλτσες δυσκολεύονται
να βρουν ταίρι.

Μητσοτάκης σε Τατσόπουλο: Κι εγώ έχω θάψει τη μιση Ελλάδα αλλα δεν το
κάνω θέμα.

Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν δεν το καταλαβαίνω.

Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing.

Να παίζεις κρυφτό με την Αγγελική Νικολούλη.. Μη σου τύχει!

Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλωμάτης

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τάλιρο...

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμένα.

Ο χρόνος ειναι σαν το string. Πίσω, δεν εχει!

Ειναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιο από τα τέσσερα θα κερδίσει;-
Το κρουασάν Με-ρέντα!

Παίζουμε τρόικα?-Δηλαδή?
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.

Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι.

Μάνα έσπασα το χέρι μου.
-Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα;

"Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός" Albert Einstein.

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν!!!!!

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον.
Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.

Ήθελα να μουνα κοριος,
να μπω στο κινητο σου,
να βλεπω που τηλεφωνας
γαμω το κερατο σου!

Αν όλοι οι αντρες ειναι ιδιοι γιατι κανετε τοσο καιρο να διαλεξετε;

Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου.
Ο χαρακτηρας ειμαι εγω..η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα.!

Το πρόβλημα όταν είσαι Θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε κανέναν.

Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση.

Αγάπη μου πηρα μια ταινια για σενα και μια για μενα για το βραδυ!
-Αληθεια; Με σκεφτηκες; Τι ταινια πηρες για μένα;
-Μονωτική.

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα. Αυτό που ξέρω
είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.

Η ευτυχία είναι σαν να κατουριέσαι πάνω σου, όλοι μπορούν να την δουν
αλλά μόνο εσυ μπορείς να νιώσεις την ζεστασιά.

Mη φοβασαι τους πειρασμους. Όσο μεγαλωνεις αρχιζουν να σε αποφευγουν..

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος
είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

Καποιος με ρωτησε γιατι ξυπναω μεσημερι .
Τον κοιταω με νυσταγμενο και ολο σιγουρια υφος και απαντω απλα .
-Εχω μεγαλα ονειρα εγω ρεεε..

Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν. Ίσως περιμένουν εσένα να πας;

Όταν είμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που
μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας.

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας.

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του..

Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή.
Όταν ο Θεός μιλάει σε εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια.

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι
σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.





1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παιζουμε βολευ δωματιου?
δλδ?
ευ θα μου τη σηκωνεις κιεγω θα στην καρφωνω.. χαχαχααααα

Δημοσίευση σχολίου