Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

ΣΥΡΙΖΑ εγκληματική οργάνωση λέει ο Πανούσης! ~ Χαμός


Συνταρακτικές αποκαλύψεις Πανούση στο Πρώτο ΘΕΜΑ
 
Σχέδιο πολιτικής και φυσικής εξόντωσής του αποκαλύπτει ο τέως υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης μέσα από ένα βιωματικό πολιτικό θρίλερ που συνέγραψε, οι σκηνές του οποίου ξεπερνούν την πιο οργιώδη κινηματογραφική φαντασία των αστυνομικών μυθιστορημάτων.

Οι αποκαλύψεις του καθηγητή της Εγκληματολογίας, ο οποίος κλήθηκε να διαχειριστεί τις υποθέσεις της Αστυνομίας αλλά και των μυστικών υπηρεσιών της χώρας κατά την πρώτη περίοδο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ...
-ΑΝ.ΕΛ., καθίστανται ακόμη πιο σημαντικές καθώς στο σχέδιο εναντίον του πρωταγωνιστούν όχι μόνο άνθρωποι του υπόκοσμου από τον χώρο των ποινικών και της τρομοκρατίας, αλλά και κυβερνητικά στελέχη της «Πρώτης φοράς Αριστερά».

-Η σύζυγος και τα παιδιά μού είπαν να μην τολμήσω να τα δώσω αυτά στην δημοσιότητα.

-Ο συνάδελφός μου υπουργός Νίκος Παρασκευόπουλος δεν με κάλυψε όταν κυκλοφόρησε η φήμη ότι δικοί μου αστυνομικοί έκαναν έρευνα στα κελιά των Πυρήνων της Φωτιάς, κάτι που δεν είναι αλήθεια αλλά ο Παρασκευόπουλος δεν το διέψευσε.

-Υπάρχουν πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες-ξέρω τα ονόματα.

-Κι εκείνοι γνωρίζουν ότι γνωρίζω και έχουν ήδη αρχίσει να τρέμουν...

-Το πόσο ψηλά είναι κι ως πού μπορούν να φτάσουν εναντίον μου, τα έχω κατατεθειμένα σε συμβολαιογράφο μήπως μου συμβεί κάτι»


Το πιο εντυπωσιακό, μάλιστα, είναι ότι ο τέως υπουργός αφήνει σαφώς να εννοηθεί και στο κείμενό του αλλά και σε συνέντευξή του στο «ΘΕΜΑ» ότι γνώστης όλου του ασύλληπτου πολιτικο-αστυνομικού παρασκηνίου που σχετίζεται και με οικονομικές δοσοληψίες, τις κατά το κοινώς λεγόμενο μίζες, είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, τον οποίο με έμμεσο τρόπο… ευχαριστεί  επειδή τον απομάκρυνε από το πόστο του.




«Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες απειλούν τη ζωή μου» - Ξέρουν ότι τους ξέρω με τα ονόματά τους - «Το πόσο ψηλά είναι κι ως πού μπορούν να φτάσουν εναντίον μου, τα έχω κατατεθειμένα σε συμβολαιογράφο μήπως μου συμβεί κάτι».





Αναφερόμενος στην κόντρα του με τον κ. Παρασκευόπουλο, ο Γ. Πανούσης λέει: «Την τελευταία, όχι σύγκρουση, ας πούμε διαφωνία με τον Παρασκευόπουλο την είχα όταν δημοσιοποιήθηκε ότι μπήκες η αστυνομία στις φυλακές. Και γράφανε ότι δυο μέρες πριν παραιτηθεί η κυβέρνηση ‘οι μπάτσοι του Πανούση μπήκαν στις φυλακές και ελέγξανε τα κελιά των Πυρήνων της Φωτιάς’.

  Παίρνω τηλέφωνο τον Παρασκευόπουλο και του λέω: ‘Μπήκα στις φυλακές;’ ‘Οι θεσμικοί…’ μου απαντά. ‘Μπήκα εγώ στις φυλακές; Μπήκα χωρίς την άδειά σου και χωρίς τον εισαγγελέα; Μπήκα;’ του λέω. ‘Το Μαξίμου είπε να μη δώσουμε έκταση…’ μου είπε. ‘Χριστιανέ μου, μπήκα στις φυλακές; Αφού δεν μπήκα. Βγες και διέψευσε!’ του ξαναλέω. Ποτέ δεν διαψεύστηκε… Άρα αυτή η ιστορία, με τον Πανούση να μπαίνει στις φυλακές και να ελέγχει τα κελιά κλπ, είναι κατασκευασμένη. Από τους ίδιους κύκλους με τα ονόματα που έχω δώσει στον συμβολαιογράφο, οι οποίοι θέλουν να πουν στους ποινικούς και στους άλλους ότι ‘ο Πανούσης μας απαγορεύει να κάνουμε τις μεγάλες καινοτομίες και να σας βγάλουμε έξω’. Μεταφέρουν δηλαδή την ευθύνη που έχουν ως υπουργείο Δικαιοσύνης σε εμένα, που δεν ήμουν υπεύθυνος για τις φυλακές.

Ο κακός Πανούσης… 

Αυτό το παιχνίδι κάνανε. Έτσι λοιπόν, με στοχοποίησαν, με αποτέλεσμα οι μέσα, είτε είναι ποινικοί είτε οι άλλοι, που δεν μπορούσαν να ξέρουν και πολλά πράγματα, να λένε ‘θα τον φτιάξουμε’, ‘θα τον κανονίσουμε’ κλπ. Διότι εγώ με αυτούς δεν έχω καμία επαφή. Δεν έχω καμία σχέση με το έγκλημα. Πώς μπορεί, λοιπόν, να με μισούν; Με μισούν γιατί οι άλλοι φροντίζουν γι’ αυτό. Στη λογική της δημοφιλίας. Ότι δηλαδή είσαι δημοφιλής έξω στην κοινωνία και θα σε φτιάξουμε εμείς οι μέσα. Και κάνανε αυτό το παιχνίδι».

Ερωτηθείς αν ο ίδιος θεωρεί ότι στοχοποιήθηκε για να απομακρυνθεί από το υπουργείο, και για ποιόν λόγο, απαντά: «Γιατί στην Αστυνομία υπάρχει και χρήμα. Πολύ χρήμα, και ήταν και αυτή η πλευρά. Δεν είναι μόνο η ιδεολογικοπολιτική κάποιων εκεί πέρα. Οι μίζες είναι μίζες. Και αυτές δεν έχουν χρώμα, γιατί το χρήμα δεν έχει χρώμα δυστυχώς. Εγώ είπα σε μια παρέα ότι χρωστάω δύο πράγματα στον Αλέξη Τσίπρα. Πρώτον, που με έβαλε και, δεύτερον, που δεν με έβαλε τη δεύτερη φορά στην κυβέρνηση, γιατί νομίζω ότι με προστατεύει. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά τα πράγματα. Να βλέπω να κλέβουν, να κάνουν, να αρπάζουν και να λέω ‘δεν πειράζει, είμαι υπουργός’».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο κ. Πανούσης εκτοξεύει βολές για τον αντικαταστάτη του στο υπουργείο αλλά και για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ σε θέματα τρομοκρατίας. 

«Για ποια τρομοκρατία με ρωτάτε; Προχθές ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε οτι δεν υπάρχει τρομοκρατία στην Ελλάδα. Έτσι δήλωσε ο σημερινός υπουργός Δημόσιας Τάξης. Η τρομοκρατία είναι ένα φαινόμενο που θέλει μεγάλη ειδική ανάλυση, γιατί μόνο στην Ελλάδα υπάρχει με την κλασική μορφή.

Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Εμένα με φοβίζουν πολύ οι σταυροφορίες. Δηλαδή μην πάμε σε ένα θρησκευτικό πόλεμο με τον α΄ή β΄τρόπο. Δε νομίζω οτι αντέχει η Ευρώπη δέκα εκατομμύρια μετανάστες. Είχα πει κάποια στιγμή ότι μόνο στην Αμερική και στον Καναδά μπορούν να απορροφηθούν αυτά τα μεγέθη. Η Ευρώπη δεν θα το αντέξει και αν καταφέρουν να κάνουν μια κατανομή,είμαστε πολύ κοντά σε σταυροφορίες. Σε ό,τι αφορά την εγκληματικότητα, προφανώς όσο ζούμε μια κρίση οικονομική, θα έχουμε εγκλήματα επιβίωσης. Γιάννης Αγιάννης... Κλέψε ένα ψωμί για να ζήσεις.

Από την άλλη πλευρά, η Ευρώπη χωρίς σύνορα, η παγκοσμιοποίηση, εκ των πραγμάτων δημιουργεί το οργανωμένο έγκλημα σε συνεργασία με την πολιτική διαφθορά. Γιατί δε γίνεται οργανωμένο έγκλημα χωρίς πολιτική διαφθορά.Θα διευρύνεται και θα δικτυώνεται. Πολυεθνικές είναι το οργανωμένο έγκλημα, άλλος είναι ο εγκέφαλος,άλλος ο διανεμητής, άλλος ο εκτελεστής...Θα πάμε όμως και σε τεχνολογικά εγκλήματα σιγά-σιγά. Δηλαδή η χρήση των τεχνολογικών μέσων απο κομπιούτερ θα μας οδηγήσει σε εγκλήματα τέτοιου τύπου. Νομίζω οτι οδεύουμε περισσότερο σε αιματηρές καταστάσεις. Με περισσότερη βία".




Όπως αποκάλυψε το ρεπορτάζ του MEGA, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ συνομιλεί με φυλακισμένο μέλος της Συνωμοσίας των Πυρήνων της Φωτιάς.

O τηλεοπτικός σταθμός παρουσίασε ένα μέρος από τους διαλόγους αυτούς.

Στέλεχος του  ΣΥΡΙΖΑ: Θα τα πούμε όλα και για το Σάββα Ξηρό, όλα.

Μέλος των Πυρήνων: Τίποτα δεν κάνετε

Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ: Δεν είμαστε μόνο εμείς, υπάρχει και ο «υπερυπουργός» και αυτός δεν είναι δικός μας

Μέλος των Πυρήνων: Καλά κάναμε τότε και του βάλαμε βόμβα. Μας κοροϊδέψατε,  δεν κάνατε τίποτα από αυτά που είπαμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου