Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Τι λένε τα εργαλεία Parkside από τα LIDL ~ Πες μας κι εμάς κριτική ρε μάστορ


Αφιονισμένοι οι άρρενες κάτοικοι στο Ελλαδιστάν (όχι μόνο οι αλβανοί και οι παλινοστούντες από πρώην ΕΣΣΔ), ποδοπατιούνται ορισμένες ημέρες 8 το πρωί, στα βρωμερά LIDL της Μέρκελ.

Ο λόγος απλός: Φθηνά εργαλεία για το παίξεις Μπομπ ο Μάστορας.

- Σαν παιχνίδι τα παίρνεις, αλλά στην τελική, κάνουν και καμιά δουλειά; + Εμπειρία Krasodad.



Όλα αυτά τα χρόνια,έχω αγοράσει αρκετά εργαλεία, επειδή μου αρέσει να καταπιάνομαι με τις κατασκευές και τις επισκευές. Κάποια τα έχω αγοράσει από τοπικά καταστήματα, κάποια από μεγάλες αλυσίδες, κάποια από E-bay και κάποια απο τα Lidl.

Τα Lidl, κατά βάση έχουνε τις δικές τους επωνυμίες στα πιο πολλά προϊόντα τους. Στα εργαλεία, έχουνε τα Parkside και Florabest, αν είναι εργαλεία κήπου. Έχω αγοράσει αρκετά Parkside, νομίζω γύρω στα 30, και πολλά περισσότερα παρελκόμενα εργαλείων.

Η άποψή μου για τα Parkside είναι ότι γενικά είναι σχετικά καλά εργαλεία με μια πολύ καλή σχέση ποιότητας/τιμής. Αλλά όπως κάθε πράγμα, έτσι και αυτά πρέπει να ξέρεις τι είναι, τί μπορεί να κάνει και με ποια ένταση. Τα Parkside, είναι ερασιτεχνικά κατά βάση και σε κάποιες περιπτώσεις ήμι-επαγγελματικά. Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να θεωρηθούν επαγγελματικά και να συγκριθούν με αυτά.



Τα Parkside είναι Ερασιτεχνικά!!!

Οι διαφορές μεταξύ, ερασιτεχνικών, ημι-επαγγελματικών και επαγγελματικών εργαλείων, δεν είναι τόσο στη δύναμη που έχουν, αλλά όσο στην αντοχή στο χρόνο και στη συνεχόμενη χρήση. Το καλύτερο ερασιτεχνικό εργαλείο αν αγοράσεις και το χρησιμοποιήσεις επαγγελματικά, σε λίγο διάστημα θα αχρηστευθεί.

Αυτό το λέω γιατί η κυριότερη κατηγορία που έχω ακούσει για τα Parkside, είναι οτι "μου κάηκε απο τη πολύ χρήση". Συνήθως αυτό το έχω ακούσει, από ανθρώπους που δε έχουνε πολυασχοληθεί με εργαλεία ξανά και νομίζουν οτι αν αγοράσουν π.χ. ένα αλυσοπρίονο με 150 ευρώ θα κόψουνε 200 δέντρα σε μία ημέρα και δε θα πρέπει να χαλάσει ή με ενα πνευματικό 60 ευρώ θα κατεδαφίσουν διώροφο.

Όπως είπα, έχω αγοράσει πάνω απο 30 Parkside και μηχανικά τουλάχιστον δε μου έχει χαλάσει κανένα ακόμα. Κάποια έχουνε χρησιμοποιηθεί λιγο, κάποια πάρα πολύ. Βέβαια δε μου έχει χαλάσει σχεδόν κανένα εργαλείο, γιατί καταλαβαίνω ποιες είναι οι αντοχές καθενός, πότε ζορίζεται η υπερθερμαίνεται και σταματάω.

Έχω δει με τα μάτια μου άλλους, να έχει μυρίσει το εργαλείο, να καίγονται τα πλαστικά του και αυτοί να συνεχίζουν ακάθεκτοι και όταν καίγεται να λένε τσαντισμένοι "ψεύτικο...".


Τα Parkside είναι προσφορές

Το κάθε προϊόν, ακολουθεί συνήθως μια προσέγγιση marketing.

Η λογική πίσω από τα Parkside (και γενικά τις προσφορές των Lidl), είναι σχετικά οικονομικές εβδομαδιαίες προσφορές. Δηλαδή τα προϊόντα δε βρίσκονται στο ράφι όποτε τα θες, αλλά ανά διαστήματα (μπορεί να είναι κάθε 3 μήνες, μπορεί κάθε 2 χρόνια).

Αυτή η τακτική σου δημιουργεί τη "πίεση" πολλές φορές να αγοράσεις κάτι που δε το έχεις πραγματικά ανάγκη εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Επειδή όμως μπορεί να το έχεις ανάγκη κάποια στιγμή στο μέλλον κι επειδή είναι οικονομικό και είναι προσφορά που δε θα είναι στο ράφι σε μια εβδομάδα, το αγοράζεις.

Αυτό είναι λάθος και το έχω κάνει πολλές φορές δυστυχώς κι εγώ. Έτσι έχω κάποια εργαλεία που δε τα έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου εδώ και χρόνια. Αυτό δε γίνεται τυχαία από τα Lidl, είναι τακτική Marketing όπως είπα, αρκετά επιτυχημένη όπως δείχνουν τα αποτελέσματα. Έτσι, σε "αναγκάζει" να επισκέπτεσαι πιο συχνά τα καταστήματα κι εκτός από τις βεβιασμένες αγορές που κάνεις στις προσφορές, αγοράζεις κι άλλα πράγματα. Με αυτό το τρόπο εξηγούνται οι πολύ χαμηλές τιμές στις πιο πολλές προσφορές, αφού συνήθως και ξεπουλάνε και δημιουργούν πρόσθετο κέρδος σε άλλα προϊόντα.


Τα Parkside βελτιώνονται συνεχώς

Κάτι που έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι συνήθως κάθε εργαλείο τη επόμενη φορά που θα βγει σε προσφορά, είναι συνήθως λίγο καλύτερο από τη προηγούμενη φορά.

Μπορεί και κάποιες φορές να είναι ολόιδιο, αλλά τις πιο πολλές φορές είναι βελτιωμένο. Γι' αυτό είναι μια κακή συνήθεια να αγοράζεις κάτι που δε το έχεις ανάγκη τη δεδομένη στιγμή, γιατί τη επόμενη φορά, είναι πολύ πιθανό να έχει βγει καλύτερο και ίσως οικονομικότερο.

Παράδειγμα ένα πνευματικό πιστόλετο που είχα αγοράσει πριν 4-5 χρόνια. Πριν λίγο καιρό που το είχε προσφορά πάλι, ήταν πιο ελαφρύ, πιο στιβαρή κατασκευή και λίγο πιο φτηνό από όσο το είχα πάρει εγώ πριν 4-5 χρόνια.


Μηχανικά καλά, στα αλλά όμως;

Όπως είπα ήδη, μηχανικά τα Parkside για μένα είναι αρκετά καλά για τη κατηγορία τους. Το πρόβλημα τους συνήθως είναι στα παρελκόμενα και στα πλαστικά μέρη. Εκεί ειδικά, στα παλαιότερα μοντέλα, υπήρχε πρόβλημα. Ό,τι μου έχει χαλάσει είναι από αυτά. Τις πιο πολλές φορές δε σε ενοχλεί η το φτιάχνεις κάπως, όμως κάποιες φορές ίσως είναι πρόβλημα.

Θα αναφέρω παρακάτω τι μου έχει χαλάσει μέχρι στιγμής και θα καταλάβετε.


Εγγύηση 3 Χρόνια. (Ισχύει)

Μέχρι στιγμής όπως είπα δε μου έχει χαλάσει κάτι μηχανικά για να αναγκαστώ να το στείλω πίσω με τη εγγύηση. Όμως έχω αλλάξει εργαλεία,είτε γιατί έλλειπαν εξαρτήματα (το γνωστό σούφρωμα που πεφτει στα Super Market), είτε γιατί είχε κάποιο πρόβλημα εξαρχής. Κάποιες φορές είχα αλλάξει εργαλείο απλά επειδή δε μου άρεσε όταν το άνοιξα. Αυτές οι αλλαγές έχουνε γίνει στο ταμείο και σε χρονικό διάστημα το πολύ δύο εβδομάδων απο την ημερομηνία αγοράς. Όλες τις φορές δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα ούτε παράπονα κατά τη επιστροφή, απλώς σε ένα έντυπο συμπλήρωσα τα στοιχεία μου και το λόγο επιστροφής ή αλλαγής. Οπότε δε έχω προσωπική εμπειρία απο το service των Lidl. Αυτό που νομίζω, είναι οτι οι επιστροφές για επιδιόρθωση έστω και μετά από αρκετό καιρό, γίνονται μέσω των υποκαταστημάτων και έτσι γλυτώνεις τα μεταφορικά. Το μεταφέρω με επιφύλαξη βέβαια, γιατί δε το έχω κάνει, απλώς μου το έχει εξηγήσει πωλήτρια.

Απλώς η εγγύηση, όπως και οι πιο πολλές εγγυήσεις, κρύβει παγίδες. Τα βασικά προβλήματα είναι δυο κατ' εμέ.

Πρώτον η απόδειξη στα Lidl είναι θερμική το οποίο σημαίνει, ότι μετά από 2 χρόνια και να την έχετε φυλάξει, το πιο πιθανό είναι να μη φαίνεται τίποτα (το έχω πάθει με απόδειξη για ακριβό εργαλείο από τα Πρακτικερ. Μετά από 1μιση χρόνο, ήταν τελείως λευκή). Μια λύση σε αυτό είναι ή να την κρατάτε σε αεροστεγή συσκευασία ή να την φωτοτυπείτε. Εγώ κάνω και τα δυο μαζί.

Το άλλο πρόβλημα είναι ότι κανονικά θα πρέπει να έχεις φυλάξει τις συσκευασίες και να το παραδώσεις έτσι, το οποίο είναι εύκολο για λίγο καιρό αλλά για χρόνια είναι δύσκολο και θα πρέπει να έχεις αποθήκη 100 τετραγωνικά για να χωρέσουν.

Oπότε πιστεύω ότι η εγγύηση λειτουργεί πιο πολύ, σαν διαφήμιση. Δηλαδή το ότι προσφέρει 3 χρόνια (παραπάνω από τα πιο πολλά επώνυμα που προσφέρουν 2) δίνει τη βεβαιότητα στο καταναλωτή ό,τι είναι αξιόπιστο και καλό.


Εργαλεία που έχω αγοράσει

Τώρα θα παραθέσω τα εργαλεία που έχω αγοράσει όλο αυτό το διάστημα, τι χρήση τους έχω κάνει, ποια είχαν προβλήματα και ποσό ευχαριστημένος έχω μείνει από το καθένα. Λείπουν μερικά, γιατί δε μπορώ να βρω τις εμπορικές ονομασίες τους. Θα τα συμπληρώσω εν καιρώ. Αυτά που είναι με έντονα γράμματα, αν πατήσετε πάνω τους θα σας ανοίξει σε νέο παράθυρο η αξιολόγηση που έχω κάνει. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΔΩ ΦΙΛΟΠΟΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ supereverything για ολα τα εργαλεία


Συνοψίζοντας

Όπως βλέπετε, έχω αγοράσει αρκετά εργαλεία Parkside,το οποίο δείχνει ότι τα εμπιστεύομαι σχετικά. Απλώς θα επαναλάβω για πολλοστή φορά, είναι φτηνά ερασιτεχνικά εργαλεία. Αν ο σκοπός σας είναι επαγγελματική ή πολύ βαριά χρήση, πολύ πιθανό είναι να μη είναι κατάλληλα για εσάς.
Αν θέλετε αξιόπιστα εργαλεία που να σας κρατήσουν για μια ζωή και να αντέχουμε βαριά χρήση και έχετε τη οικονομική δυνατότητα, πάρτε Dewalt, Makita, Milwaukee η Hitatchi.

Κάνουνε από 4 φορές τη τιμή των Parkside και πάνω και είναι σίγουρα πολύ καλύτερα.
Αν δε έχετε τη οικονομική δυνατότητα να πάτε σε κάτι πολύ επώνυμο ή η χρήση θα είναι αραιή η ελαφριά και θέλετε κάτι οικονομικό και αξιόπιστο σχετικά, πάρτε Parkside.

Είναι φτηνά εργαλεία με αρκετά καλή απόδοση ποιότητας/τιμής κατ' εμέ.

Πηγή:
http://www.supereverything.gr/2014/03/e-parkside-lidl.html#more



Εμπειρία Krasodad: 


Λοιπόν και η αφεντιά μου πήρε εργαλείο από τα Lidl! Μία ηλεκτρική σέγα για να κάνω μικρο-δουλίτσες...

Έκανα αρχικά τις αγγαρείες μου με δανεική την Bosch PST 650  (500 watt) και με έβγαλε ασπροπρόσωπο σε κοπές επάνω σε ευρωπαλέτες. Το κούρασα το εργαλείο δουλεύοντας υπό ήλιο σε θερμοκρασίες 30+ βαθμών.

Ελαφρύ και αξιόπιστο μηχάνημα και με τιμή τότε στα 65 ευρώ. 

Λέω, ας πάρω κάτι να έχω κάτι για ώρα ανάγκης...

Λόγω τσιγκουνιάς αφεντικού [με είπε κόψε όλες τι παλέτες με το χέρι(!)], αγόρασα για την πάρτη μου από τα Lidl την σέγα PSTD 800 (watt) A1 στα 30 ευρώ.




*Κι ένα unboxing βίντεο +test λειτουργίας με τη νέα έκδοση του μηχανήματος (Οκτώβριος 2016) :





Την έκανα πάλι τη δουλειά μου (σε καλύτερες περιβαλοντολογικές συνθήκες), αλλά η σύγκριση με το μικρότερης ονομαστικής ισχύος Boschάκι, ήταν καταλυτική για τις από εδώ και πέρα επιλογές μου.

- Δεν είδα διαφορά απόδοσης μεταξύ 500-800 watt.
- Καταρχήν το εργαλείο Parkside είναι πολύ βαρύτερο, ενώ σε κουράζει μετά από λίγη ώρα, επειδή οι δονήσεις δεν απορροφούνται αρκετά και περνάνε στο χέρι του χρήστη.
- Τα μαλακά μέρη τα νιώθεις-είναι ψιλο-ψεύτικα.
- Η ακτίνα lazer που λειτουργεί σαν δείκτης γραμμής, είναι θεόστραβη.
- Σε δοκιμή για κοπή ακριβείας που έκανα, δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα, -ίσως ήθελε χαμηλότερη ένταση.
- Ζεσταίνεται πολύ γρηγορότερα και σταματάς για μην έχεις κάνα απρόοπτο...
- Δεν κάηκε κάνα μοτέρι, δεν το πήγα και στα άκρα το συγκεκριμένο, αλλά...

Για να τελειώνουμε:
- Για το σπίτι και καμιά ψευτοδουλειά, καλά είναι, αλλά για δύσκολα ξύλα ή πολύωρη εργασία σε παλέτες, δεν αντέχει και πολύ, ζεσταίνεται και σταματάς για να μην το κάψεις.

Δώσε κάτι παραπάνω και πάρε το Bosch της Μέρκελ να κάνεις ήσυχα και αξιόπιστα τη δουλειά σου :)

- Ή εάν το λέει η τσέπη, πάρε Makita για μια ζωή :) :) :)


*Χρήσιμο φόρουμ με κριτικές κι εμπειρίες από εργαλεία Lidl - Parkside, δείτε εδώ:

http://avclub.gr/forum/





31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τα parkside ειναι ακριβώς τα ίδια με τα einhell τα μπλέ.Ίδια μήτρα.Μόνο το χρώμα αλλάζει.
Οπως πάρα πολύ σωστά έγραψες,είναι για ερασιτεχνική χρήση και μόνο.

Ανώνυμος είπε...

και καλα με τα εργαλεια, με τα μαγειρικα σκευη εχεις κατι???? ειναι καλα ή μουφα??????

Κρασοπατήρ είπε...

http://krasodad.blogspot.gr/2014/12/lidl-1.html

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει κι εμένα να ασχολουμε με χειρωνακτικές εργασίες κι έχω αγοράσει κατα καιρους αρκετα εργαλεία πάντα ερασιτεχνικά. Τις καλύτερες εντυπώσεις μου έχουν κάνει τα μπλακ εντ ντέκερ που πραγματικά είναι αθάνατα. Έχω δραπανάκι σχεδον 30 χρονών που δουλεύει μια χαρά και πραγματικά έχω κάνει αμέτρητες τρύπες σε ντουβάρια και τοιχία. Έχω κουρευτική μηχανή γκαζον δεκαετίας που κουρεύω αγριόχορτα, και μερικες φορές και θάμνους, την έχω καταταλαιπωρήσει στις χειρότερες συνθήκες θερμοκρασίας και σκόνης κι όμως συνεχίζει να δουλεύει άψογα! Εχω κι άλλα εργαλεία αυτης της μάρκας και μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Γενικά χειρίζομαι άγρια τα εργαλεία που έχω και μόνο αυτη η μάρκα αντέχει στα χέρια μου. Τις χειρότερες εντυπώσεις μου έχουν προκαλέσει τα μπος (πάντα σε ερασιτεχνική κατηγορία).

Μάκης

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθω να αγορασω ενα ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΒΗΣ parkside 301 δεν υπαρχει ποτε...
οποτε το βαζει προσφορα,ακομα και επικοινωνια με τα κεντρικα τους,δεν σου δινουν απαντηση παρα σου λενε οτι θα σας στειλουμε sms...το οποιο ερχεται μετα απο δυο μερες αρνητικο παντα..τα συμπερασματα δικα σας...πιστευω οτι ειναι τακτικη κραχτη..καποια λιγα κοματια που ερχονται τα δινουν εκει που θελουν!

Κρασοπατήρ είπε...

Μάλλον θέλει να καβατζώσεις ένα με κάνα γνωστό που δουλεύει μέσα.
Διαφορετικά στήσιμο από τις 8 το πρωί και μπουνίδι με τους υπόλοιπους που θα τρέξουν για το ίδιο με εσάς.

sapdimos είπε...

κατι για το service
Προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά και είναι αδύνατον όλο μιλαει δεν ξέρω το αφήνουν ανοιχτό για να μην τους ενοχλούν;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Γωνιακος τροχος ακριβως ιδιος μς γνωστη Γερμανικη μαρκα σκυλι, σεγα πεντε χρονια δεν καταλαβαινει τιποτα, δισκοπριονο το εχω βαλει σε παγκο και δινει ρεστα. Ακομα ενα κομπρεσερ αερος με καρφωτικο για διχαλα και βελονακια πολυ αξιοπιστα και τα δυο. Μονο μια μεγκενη που ειχα αγορασει καποτε με γρηγορη απελευθερωση ηταν σπασπενα τα δοντια αλλα αργησα να την χρησιμοιποιησω και παει.

Κρασοπατήρ είπε...

Μηχανικά όσο πάνε και τα βελτιώνουνε (τσιμπάνε λίγο παραπάνω και στην τιμή), αλλά στα υπόλοιπα σημεία υστερούν αρκετά. Τα πλαστικά μέρη είναι πολύ πίσω ακόμη. Βέβαια από τις υπόλοιπες budget μάρκες που κυκλοφορούν, είναι καλύτερα τα Parkside.

Unknown είπε...

παιδια πουλαει κανενας εργαλεια parkside γτ ενδιαφερομαι...

Κρασοπατήρ είπε...

Εάν δεν βιάζεστε, κατά τη διάρκεια ενός χρόνου συνεχώς βγαίνουνε εργαλεία και μάλιστα αναβαθμισμένα. Μεταχειρισμένα ίσως βρείτε εδώ:
http://www.aggeliopolis.gr/thessaloniki/kipeytika_kai_ergaleia/parkside--poleitai

http://www.car.gr/xyma/?q=parkside

hellboy είπε...

krasodad..μεγαλη η χαρη σου..
προσφατα πηρα το parkside PABS 16 A1 δηλαδης αυτο -> http://www.lidl.de/de/parkside-akku-bohrschrauber-pabs-16-a1/p213505
σε αντικατασταση ενως ixo 4 της μπος(ναι ισως το ζορισα λιγο παραπανω 3-4 φορες για μια ριμαδοκαρεκλα απο τα πρακτικερ).. ελεο οτι χαλασαν τα γραναζια της καμπανας και προφανος η μπος δεν παραγει γραναζια για ανταλακτικα ενως εργαλειου 50 ευρο .αστειο κομματι σπασανε οχι τα πλαστικα γραναζια αλλα τα μεταλικα. τελος παντων το parkside δεν το πηρα για τρελες εργασιες αλλα για οτι χρειαστει μεσα στο σπιτι βιδωματα και τα λοιπα μικρα πραγματα.. πιστευω οτι πηρα κατι που θα κρατησει εχωντας δοκιμασει καποια αλλα ποιο παλια parkside απο φιλο(μιλαμε για μηχανιματα 3-4 ετων πισω) και μου φανηκαν αρκετα καλα για τα λεφτα τους.
τελος θελω να σε ευχαριστησω για αυτο το αθρο που ειναι αρκετα κατατοπιστικο.

Κρασοπατήρ είπε...

Καλορίζικο, το χαλβάδιαζα κι εγώ, αλλά δεν είναι κρουστικό. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να είναι της σειράς που χρησιμοποιούνε μία μπαταρία διαφορετικά μηχανήματα. Σέγα μπαταρίας και δισκοπρίονο τα είχε σε πολύ καλές τιμές. Νομίζω κι επαγγελματίες πως αρχίζουν να τα χρησιμοποιούν, σαν βοηθητικά βεβαίως, μιας και συνεχώς βελτιώνουνε τα μαλακά μέρη.

Unknown είπε...

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το άρθρο. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ενα δραπανοκατσαβιδο της parkside που έχω. Που θα μπορέσω να βρω καινούργια μπαταρία;

Κρασοπατήρ είπε...

Κάτι τέτοιο μου φαίνεται ότι μπορεί να γίνει μόνο σε κάποιο κατάστημα lidl. Αν θέλετε νέα μπαταρία γιατί αυτή σας τελειώνει γρήγορα, Μπορείτε να ρωτήσετε κι έναν ηλεκτρολόγο εάν μπορεί να αλλάξει τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που βρίσκονται μέσα στο κουτί της μπαταρίας. Ρωτήστε βέβαια την τιμή πρώτα.

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!

Ανώνυμος είπε...

Δραπανοκατσάβιδο Parkside 16V https://youtu.be/hlBm--MvPfI

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους...Είπα να γράψω και εγώ την δική μου εμπειρία μήπως και φανεί χρήσιμη σε κάποιον. Έχω αγοράσει κάποια εργαλεία PARKSIDE, όπως την γεννήτρια, ένα παλμικό τριβείο, ένα τύπου Drimmer, μία ηλεκτρική πλάνη και κάποια άλλα μικροεργαλεία.Το τύπου Drimmer το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δουλέυει άψογα.Κάποια εργαλεία είναι ακόμη στο κουτί και δεν έχω άποψη..Η γεννήτρια όμως που ήταν και το πιό ακριβό απο όσα αγόρασα δούλεψε χωρίς υπερβολή 70-80 ώρες το πολύ με MAXIMUM συνεχόμενη λειτουργία τις 3 ώρες.Την χρησιμοποίησα για να δίνω ρεύμα σε μία ποτιστική αντλία 450W.Και το κακό είναι πως μου ήταν χρήσιμη για κάποιες ώρες μόνο το καλοκαίρι, οπότε με ελάχιστες ώρες χρήσης βγήκα απο την εγγύηση.Στο εξουσιοδοτημένο service της PARKSIDE, όταν την πήγα για επισκευή, μου είπαν την παίρνεις και φέυγεις!!ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ..Μας έχουν φέρει αρκετές με την ίδια βλάβη, είσαι ένας από τους τυχερούς που πήραν γεννήτρια από μιά παρτίδα με αστοχία υλικού.Έλεγχος ποιότητος των προιόντων που μπαίνουν στα ράφια δεν γίνεται??? Γιατί να πληρώσω εγώ την ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ??? Και για να μην σας κουράζω παρόμοια και με το παλμικό τριβείο, το οποίο πριν χαλάσει πρόλαβε και έτριψε 5 ξύλα 50χ70 που προορίζοταν για εικόνες αγιογραφίας. Και αυτό έξω απο την εγγύηση. Γιατί ως ερασιτέχνης δεν χρησιμοποιώ τα εργαλεία συχνά.Τελικά η τα σκάρτα σε εμένα έτυχαν ή ??? Και σκέφτομαι λοιπόν, όταν χρησιμοποιήσω και τα άλλα τί θα συμβεί? Η να πάρω φόρα και να τα δουλεύω μανιωδώς για να χαλάσουν μέσα στην εγγύηση.Και απο την άλλη έχω πάρει ένα βιδολόγο einhell με 15 ευρώ που τον έχω βγάλει το λάδι στο τρύπημα και πάει ακόμη.Αυτά, δεν έχω να προσθέσω κάτι, τα συμπεράσματα δικά σας. Σας ευχαριστώ και συγνώμμη εάν σας κούρασα. Γιάννης από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Κρασοπατήρ είπε...

Ευχαριστούμε φίλε, όλα τα σχόλια είναι φυσικά ευπρόσδεκτα και ορισμένα, όπως το δικό σου, υπερβολικά χρήσιμα.

Unknown είπε...

Είχα πάρει τροχό σαν βοηθητικό εργαλείο παιδιά. Τροχιζοντας μία δελφινιερα χωρίς ζόρι κανένα σταμάτησε να δουλεύει ο παθών μαθων!!!

xrhstos είπε...

me th n kalhmera m paidia exw polla ergaleia ths PARKSIDE kanena problhma den antimetopisa se kati epanafortizomaina drapanokatsabida alaksa mpataries kai moy ta ferane me koyriel

Preveza Epirus είπε...

Την προηγούμενη βδομάδα πήρα την Παλμική Σέγα 800W, αρκετά καλή! Εχω & βίντεο https://youtu.be/54RAVQwNirk

Κρασοπατήρ είπε...

Θενξ για το βιντεάκι, το πρόσθεσα στην περιγραφή. Βλέπω πως υπάρχει νεά έκδοση της σέγας, στο ντιζάιν τουλάχιστον. Φαίνεται πιο σταθερή στα κρατήματα.

Preveza Epirus είπε...

Ευχαριστώ φίλε, είμαι ευχαριστημένος & από τη σέγα & απο το δραπανοκατσάβιδο που είχα πάρει την άνοιξη https://youtu.be/hlBm--MvPfI

Preveza Epirus είπε...

Κατσαβίδι μπαταρίας Parkside PAS 4 A1 https://youtu.be/BrGUVhmT4B4

Unknown είπε...

..μαλλον δεν κανετε δουλειες με εργαλεια ..... και δεν συγκρινετε με πραγματικα εργαλεια.....ο βιδολογος πρεπει να βιδωνει ολη την διαδρομη της βιδας και οχι τις πρωτες στροφες , το τριβειο να μην καει μετα απο ...6 καρκλες 2πολυθρονες 1 τραπεζι και ενα κρεβατι( αυτο σημαινει αγοραζω ερασιτεχνικο εργαλειο ) .... οποιος θελει να δει τι σημαινει καλο ερασιτεχνικο εργαλειο ας δει -δουλεψει-συγκρινει τα Μakita..τα απλα οχι τα επαγγελματικα Makita

Unknown είπε...

ποτε το lidl θα φερει Ηλεκτρική μηχανή στάθμευσης | λπανη

Unknown είπε...

filipok84@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ

ανώνυμος είπε...

προσωπική γνώμη σαν ερασιτέχνης. τα θεωρώ αρκετά καλά εργαλεία και έχω τα περισσότερα από τα parkside και όσα δεν έχω είναι επειδή τα παλαιότερα εργαλεία απο άλλες μάρκες δεν έχουν χαλάσει ακόμα. Αν χαλάσουν θα πάρω parkside. Συγκεκριμένα στο κρουστικό δραπανοκατσάβιδο των 79ευρω + μπαταρια του έχω αλλάξει τα φώτα. δεν ξερω τι θα πει επαγγελματικη χρήση αλλά δούλευα 5 μήνες σε μια δουλεία και πρέπει να βίδωσα ενα τσουβάλι βίδες και επισης αυτο που μου εμεινε αξεχαστο ειναι να τρυπαω τρύπες σε πλακάκι γρανίτη μπάνιου χωρίς ειδικό διαμαντοτρύπανο και να κοντευει να παρει φωτια το εργαλείο και να εχει αλλαξει χρώμα η λαμα απο τη θερμοκρασία (δεν κάνω πλακα) κι όμως το έχω ακομα και το θεωρώ ένα απο τα καλύτερα. Ένα κρουστικό bosch που έιχα ρεύματος κάηκε το μοτερ απο λιγοτερη χρήση και ήταν πιο ακριβό. ΑΛΛΑ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΘΕΩΡΩ ΕΙΝΑΙ Η MAKITΑ. η μονη μαρκα πυ δεν θα επρεπε να ειχε ουτε μια μερα εγγυηση γιατι δεν θα χαλασει ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Το βερνίκι ξύλου των 5 λίτρων τι λέει να βάψω τα κουφώματα ξύλου η όχι θέλω επαγγελματική γνώμη ευχαριστώ

Δημοσίευση σχολίου